Palstalla on uusia hulluja!
Vanhojen hullujen lisäksi.
Ainakin otsikkoripulihullu ja holvikaarihullu. Olenko missannut jotain?
Laitetaas uudet ja miksei vanhatkin hullut pinoon!
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Se hullu, joka kertoo aina tyyliin että sanoi vaimolle joka teki vaikka mustikkapiirakkas, että ex vaimo keräsi mustikat itse ja teki perinteistä mustikkakukkoa ja sitten se uusi vaimo lähti mököttämään.
Aina tekeminen vaan vaihtuu, mutta kaava on sama. Vaimo tekee jotakin ja tämä mies kertoo että ex vaimo teki saman asian paremmin ja sitten vaimo tulee mustasukkaiseksi.
Niin rasittava! Liekö ex vaimo hullu nimeltään?
Nehän on tehty kieli poskessa, täysin harmiton ”hullu”.
Tsiisus teitä palstan tosikko-hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Kiviaika/kiviajat-hullu
Melkein kiinostaa mitä ne kiviajat on. Jokin viittaus naisten alapäähän?
Maura-hullu ilmestyi äsken taas palstalle. Tekee säännöllisin väliajoin aloituksen "Mitä mieltä nimestä Maura." Voiko sekompaa enää ollakaan...
Vierailija kirjoitti:
Se hullu, joka kertoo aina tyyliin että sanoi vaimolle joka teki vaikka mustikkapiirakkas, että ex vaimo keräsi mustikat itse ja teki perinteistä mustikkakukkoa ja sitten se uusi vaimo lähti mököttämään.
Aina tekeminen vaan vaihtuu, mutta kaava on sama. Vaimo tekee jotakin ja tämä mies kertoo että ex vaimo teki saman asian paremmin ja sitten vaimo tulee mustasukkaiseksi.
Niin rasittava! Liekö ex vaimo hullu nimeltään?
Tiedän mitä tarkoitat ja olen jo kauan ihan vain ohittanut ne jutut. Vissiin yrittää olla hauska mutta ei toimi. On mullakin kaksi ex vaimoa ja jos haluaisin niin voisin kertoa hyvää, huonoa ja oikeasti totta. Mun mielestä ne asiat ei kuulu raikkaille apinoillekkaan.
Mimmi-hullu oli jouluna. Mutta ei oo sen jälkeen näkynyt.
("Mimmit täällä kateellisena kommentoimassa")
Sössöä ei ole näkynyt pitkään aikaan? Toivottavasti toipui anorexiasta!
Äitihullu myös kateissa, samoin Jenni Vartiais- hullu, Naikkos- hullun bongasin joskus syksyllä.
Ikis sentään aktivoitui ja sama jankkaus jatkuu.
Minä EN ota rokotetta, mutta minä HALUAN rakastella äitiäni! Meneekö tunteisiin rokotepakottajalla?
Vierailija kirjoitti:
Minä EN ota rokotetta, mutta minä HALUAN rakastella äitiäni! Meneekö tunteisiin rokotepakottajalla?
Ei oikeastaan mene. Rakastele hyvä ihminen jos haluat.
"Viidakkokansoilta puuttuu tieto ja mistään lahjakuudesta on aivan turha puhuakaan" P.Siitoin
Vierailija kirjoitti:
Lllaaaaiiillliiissstttaaakkkaaa kkaannnaaabbbiiisss hullu
Se sälli on alkanut nyppiä muakin. Käytän satunnaisesti kannabista ja tiedän aika monta muutakin samanlaista. Ei todellakaan olla tuollaisia idari jankkaajia. Oikeasti vtuttaa kun yksi saa näyttämään monet huonolta. Voin vain toivoa että lukijat ymmärtää mikä ero on viihde ja ongelmakäyttäjillä. Lääkekäyttäjät tietenkin ihan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Aina on toivoa paremmista ajoista, onhan me päästy eroon mm. Sincciksestä, Sössöstä ja Mies 27v+3:stäkin! 👍
entäs se hopeakettu? muistan että ainakin 2019 kesällä kehui pronssista ihoaan kun oli lenkillä. niin ja naiset kuolas tai jotain.....
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset hullut. Eritysesti Marin-hullu ja hallitusvastaisuus-hullu. Trollipersuja.
samaa porukkaa uutishullun kanssa. kirjoittaa omaan aloitukseen "uuuullatus"
kuinkahan moni näistä hulluista on yksi ja sama henkilö...
Vierailija kirjoitti:
hopeakettu -hullu
Sillä on kyllä ikätrauma. Mä olen 50 eikä haittaa jos näytän ikäiseltäni. Itse olen aika vähän parin vuoden sinkkuaikana yrittänyt naisia. Ne harvatkin oli suunnilleen itseni ikäisiä. Yksi poikkeus on mua 13 vuotta nuorempi. Baareissa tullut tekemään tuttavuutta mutta hän ei ole sellainen josta kiinostuisin.
Eikö näille saada bannia?. Osa seksismistä on ihan henkistä väkivaltaa
Vierailija kirjoitti:
Sössöä ei ole näkynyt pitkään aikaan? Toivottavasti toipui anorexiasta!
Äitihullu myös kateissa, samoin Jenni Vartiais- hullu, Naikkos- hullun bongasin joskus syksyllä.
Ikis sentään aktivoitui ja sama jankkaus jatkuu.
Shöshröy voi olla paikalla normaalina. Ainakin joku kyselee kovasti kriminologiasta.
Aina on toivoa paremmista ajoista, onhan me päästy eroon mm. Sincciksestä, Sössöstä ja Mies 27v+3:stäkin! 👍