Palstalla on uusia hulluja!
Vanhojen hullujen lisäksi.
Ainakin otsikkoripulihullu ja holvikaarihullu. Olenko missannut jotain?
Laitetaas uudet ja miksei vanhatkin hullut pinoon!
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Holvikaari- ja kissavihaajahullut on Huoriksen sivupersoonia.
Mikä tää Huoris oikein on?
Joku oletettavasti syrjäytynyt mies joka on roikkunut täällä aamusta iltaan monta vuotta suoltaen lähes yhtä soittoa lähinnä kaikkea naisvihamielistä paskaa
Ikuinen laihduttaja. 36v, noin sata kiloa, viisi vuotta yrittänyt laihduttaa. Kyselee mistä saisi motivaatiota. Laskee kaloreita mutta kuuri kosahtaa aina alkuunsa ja päivän kilokalorit päätyy lukemaan 3200. Sama tyyppi haikailee fitnessurheilijan kroppaa ja uutta uraa muttei uskalla mennä mihinkään ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oletettavasti syrjäytynyt mies joka on roikkunut täällä aamusta iltaan monta vuotta suoltaen lähes yhtä soittoa lähinnä kaikkea naisvihamielistä paskaa
Ai, olen mä sitten hänen ketjuihinsa varmaan törmännyt, nimitys vain oli uusi. Mistä se tulee? Onko tyyppi h*or*tellut täällä, vai?
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin pro rokote. Nyt en purematta niele valheita joita valtamedia esittää
Sen sijaan nielet purematta kaikki somen itseoppineiden "asiantuntijoiden" harhat ja kuvitelmat.
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös silakkaliike-hullu. Ja mahdollisesti myös se, joka tehtailee niitä naisena-aloituksia.
Se hullu, joka kertoo aina tyyliin että sanoi vaimolle joka teki vaikka mustikkapiirakkas, että ex vaimo keräsi mustikat itse ja teki perinteistä mustikkakukkoa ja sitten se uusi vaimo lähti mököttämään.
Aina tekeminen vaan vaihtuu, mutta kaava on sama. Vaimo tekee jotakin ja tämä mies kertoo että ex vaimo teki saman asian paremmin ja sitten vaimo tulee mustasukkaiseksi.
Niin rasittava! Liekö ex vaimo hullu nimeltään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, olen mä sitten hänen ketjuihinsa varmaan törmännyt, nimitys vain oli uusi. Mistä se tulee? Onko tyyppi h*or*tellut täällä, vai?
Se on tää NYT OIKEESTI TE_VEEN_HOOT VILLASUKKATÄDIT
Naapurin BMW olikin rahoitusyhtiön trolli
Vierailija kirjoitti:
Kiviaika/kiviajat-hullu
Tämäkin voi olla Huoris?
Lllaaaaiiillliiissstttaaakkkaaa kkaannnaaabbbiiisss hullu
Eikö sille voi mitään että hullu voi poistaa keskusteluja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviaika/kiviajat-hullu
Tämäkin voi olla Huoris?
Anteeksi, mutta kuka on Huoris?
Villasukkien-vihaaja-hullu.
Se joka kertoo aina heittävänsä lahjaksi saamansa villasukat roskikseen.
Kannabishullu