Palstalla on uusia hulluja!
Vanhojen hullujen lisäksi.
Ainakin otsikkoripulihullu ja holvikaarihullu. Olenko missannut jotain?
Laitetaas uudet ja miksei vanhatkin hullut pinoon!
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavia nämä päähänpinttymä. Voin kuvitella miten päässä hyvin suppeana vain yksi ja sama asia pyörii. Kamalaa!
Laskelmoitua ja suunnitelmallista paskapommitusta. Vain vaikeasti luonnehäiriöinen jaksaa tuollaista, ovat kuin koneita, täysin väsymättömiä.
Erikseen on pakkoneurootikot. En usko palstahulluissa olevan kyse siitä vaan tahallisesta sabotaasista olipa syyt poliittiset tai henkilökohtaiset. Olen alkanut sodan alun jälkeen nähdä palstapaskimisen eri silmin. On voinut olla jo pitkään myös poliittisesti motivoitua. Hyvin päättäväistä ja useampi voi ajaa samaa agendaa. Näkeehän sen näistä keskinäisistä höhöttelyistäkin. Säkkipimeässä maailmassa elävät.
Joo mut. Tälläisessa Suomessa me nyt eletään. Sitä voi sitten itse miettiä kohdallaan, mihin haluaa asemoitua. Kieltämättä tuo ihmis vihan määrä tuntuu jotenkin niin..masinoidulta. P-paattimaiselta.
Keinokohtuhullu on vanha hullu mutta viettänyt pitkästi aikaa hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavia nämä päähänpinttymä. Voin kuvitella miten päässä hyvin suppeana vain yksi ja sama asia pyörii. Kamalaa!
Pääsevät juhlapyhiksi kotilomille, jättävät lääkkeet ottamatta ja viedään piipaa-kyydillä takaisin. Omaisia käy sääliksi.
Nyt seur. viestillä poistui toinen vastaava ketju.
Harmittaa, kun minua ei kukaan ole sanonut palstalla hulluksi.
Aina kun yritän kommentoida, niin tulee -sivua ei voi näyttää- joten antakaa mulle kunnia olla -sivua ei voi näyttää- hullu😨
Miten pitkään huljutatte hullua kuumassa vedessä ennenkuin juotte teen?
Mitä pahaa, jos lipsuttelee nuudeleitaan tai jos on eksynyt kakkanäytteensä kanssa? Ja oisko kellään tallessa sitä maksamakkarakeiton ohjetta???
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää tuo joka haluaa viedä "näytteen" jonnekin ja kyselee mihin, selvästi trolli.
Se on Henna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää tuo joka haluaa viedä "näytteen" jonnekin ja kyselee mihin, selvästi trolli.
Se on Henna.
Ei. Se on vain yksi noista Huoriksen liukuhihnahokemista. Miten olematonta pitää ihmisen elämä olla että tulee kiinteäksi osaksi palstaa?
Miehet ei tiedä missä on klitoris-hullu.
Paljonko sait rahaa, mikko? -hullu.
Vierailija kirjoitti:
Kissavihaaja- hullu
:D jos tarkoitat viime aikaisia keskusteluja aiheesta niin ne on mun provoja. Kissani ei tee puolikaa niistä asioista mitä oon väittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Keinokohtuhullu on vanha hullu mutta viettänyt pitkästi aikaa hoidossa.
Siis tunteeko joku oikeassa elämässä jonkun, joka myöntää olevansa vauvan palstahullu? Mulle ei kukaan ole koskaan myöntänyt edes palstailevansa. Mä olen kyllä kertonut mun miehelleni.
korkkari-hullu oli äsken taas vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Aina on toivoa paremmista ajoista, onhan me päästy eroon mm. Sincciksestä, Sössöstä ja Mies 27v+3:stäkin! 👍
Kertokaa näistä lisää! Olen uusi täällä.
Farmariasu-hullu, jonka ketjut aina poistetaan.
Vaapukka-hullu, joka spammaa ketjuihin sitä viestiä, missä syö puolisonsa kanssa joka aamu puuroa VAAPUKKA-hillon kanssa.
Uusimpana joukossa näköjään pastakastikehullu.
Kieltämättä jotkin kilometriketjut ovat aika hämmentäviä aiheiltaan. Mutta nähtävästi saavat olla aika rauhassa siellä sisällä. Sehän voi olla viksukin tapa lukea täältä vain muutamaa ketjua. Itsesuojelua.
Mölyäjät ovat ikäänkuin viruksia. Onhan se perseestä, että ovat keksineet tavan riekkua pitelemättä ja seuraamuksitta. Mahdollista vain internetin paskamaassa.