Palstalla on uusia hulluja!
Vanhojen hullujen lisäksi.
Ainakin otsikkoripulihullu ja holvikaarihullu. Olenko missannut jotain?
Laitetaas uudet ja miksei vanhatkin hullut pinoon!
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Se hullu, joka kertoo aina tyyliin että sanoi vaimolle joka teki vaikka mustikkapiirakkas, että ex vaimo keräsi mustikat itse ja teki perinteistä mustikkakukkoa ja sitten se uusi vaimo lähti mököttämään.
Aina tekeminen vaan vaihtuu, mutta kaava on sama. Vaimo tekee jotakin ja tämä mies kertoo että ex vaimo teki saman asian paremmin ja sitten vaimo tulee mustasukkaiseksi.
Niin rasittava! Liekö ex vaimo hullu nimeltään?
Suulihullu! Sillä on kaikki ex-vaimon tavarat vielä tallella "suulissa" eli jossain ulkorakennuksessa.
Kelan asumistuella saa 800€ vuokrakämpän ja toisen mokoman muita tukia, niin ei kannata lähteä 10€/h duuniin -hullu.
Sukunimihullu! Bongasin sen taas tässä joulupyhien aikaan.
Aivan HULLUA ottaa tutkimaton geeniterapia kehoon...
Tuuleeko siellä Pietarissa? Hullu
Pari päivää sitten täällä aloitti naapuri paukuttaa -hullu, joka teki ainakin eilen vaikka kuinka monta aloitusta, joissa keskusteli yksinään. Siinä alkuperäisessä jutussa tämä tyyppi oli ihan raivona, kun naapurin mummon asunnosta oli kuulunut kolahdus klo 5:30. Sitä ennenkin oli kuulemma ehkä kuulunut joku ääni, joten tämän kirjoittajan mukaan mummo paukuttaa jatkuvalla syötöllä :D Saa nähdä tuleeko tästä tyypistä vakituinen hullu.
Kiltti mies höperö, joka muistelee kouluaikoja.
Ikäerohullu on ikuinen riesa. Viime aikoina jankannut onko 25-vuotias liian vanha 21-24 -vuotiaille ja miten 45-vuotias voisi saada 20 vuotta nuoremman.
Pro rokotetut tanssi samaa valssia. Levysoittimen neula pysyy paikallaan....ota rokote, ota rokote, ota rokote. Mikset ota rokottetta. Ei se ole vaarallinen ota ota ota ja pistä läpseesi kanssa sillä mun piikki ei toimi ellei sulla ole piikkiä piikkiä piikkiä...hahahahahaahahhahahahajaaj
Margitin siskolle nimi-hullu,kiltti mies,hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Villasukkien-vihaaja-hullu.
Se joka kertoo aina heittävänsä lahjaksi saamansa villasukat roskikseen.
Liekö sama kuin Pandan Juhlapöydän konvehtien vihaaja, sekin uhoaa heittävänsä ne roskiin.
Juu ota sä katajatappi niin mun katajatappi alkaa toimimaan. Repeen ihan täysin. Kiba show kun idiootit tallaa marinin ja kiurun polkuja
uutishullu
ilmestyy heti kun omaan poliittiseen aatteeseen sopivaa tapahtuu. nyt on ollut hiljaa kun se kankaanpään tapaus tuli. odottaa että ihmiset unohtaa sen jotta voi taas meuhkata joka himskatin uutisesta missä ei kerrota tekijästä.
Vierailija kirjoitti:
Lllaaaaiiillliiissstttaaakkkaaa kkaannnaaabbbiiisss hullu
Eli ystävämme yrttimies -hullu :)
Vierailija kirjoitti:
Ikäerohullu on ikuinen riesa. Viime aikoina jankannut onko 25-vuotias liian vanha 21-24 -vuotiaille ja miten 45-vuotias voisi saada 20 vuotta nuoremman.
miten kauan tää on jankannut?
Se hullu joka pyytää keksimään nimejä lapsilleen joita synnyttää vuosittan ainakin 200 kappaletta vaikka on maho luuska
Miksi te alapeukutatte, #%¤"#@£!!! -hullua ei ole näkynyt vähään aikaan.
Poliittiset hullut. Eritysesti Marin-hullu ja hallitusvastaisuus-hullu. Trollipersuja.
Anetaan kaikkien kukkien kukkia!Vaihtelua saatte ja laajempaa keskustelua SUOMI 24 KESKUSTELU Sivut. Ihan nimettömänä sielläkin voitte keskustella,jos tämä sivu tökkii? Tai voitte olla noteramatta aihe joka otsiko ei kiinosta.Ei pakko lukea. Itse olen kypsä kiltti poika,kiltti tyttö tai meidän teini.Ei vaivaudu lukemaan aihe jonka otsikko jo ärsytää!