Kuinka usein vaihdat puhelinta, vaikka se olisi ehjä?
Siis, jos puhelimessa ei varsinaisesti ole mitään vikaa, mutta haluat paremman kameran tms.?
Kommentit (46)
Vaihdan puhelimen vain sitten kun sen akku menee niin huonoksi että pitää olla jatkuvasti latauksessa . En ikinä osta uutta puhelinta uusien ja parempien ominaisuuksien takia jos entinen vain pelittää
Kerran vuodessa. Saa hyvän vaihtohyvityksen.
Niin kauan pidetään kunnes ei enää toimii. Eiköhän noitakin vois olla päivittämässä uuteen kuukauden välein. Kai jotkut rikkaat päivittääkin.
En ikinä. Yleensä ensimmäisenä hajoaa latausliitin, ja sen korjaaminen on niin kallista, että sitten ostan uuden puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuosta syystä vaihtanut, aina niissä jotain vikaa on alkanut ilmetä. Olen pitänyt samaa puhelinta yleensä 5-6 vuotta.
Nolo
Joka vuosi.Myös uuden läppärin heti kun tulee virus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuosta syystä vaihtanut, aina niissä jotain vikaa on alkanut ilmetä. Olen pitänyt samaa puhelinta yleensä 5-6 vuotta.
Nolo
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessa. Saa hyvän vaihtohyvityksen.
Et taida erityisen fiksu ihminen olla
Nokian puhelin tällä hetkellä.Huonommasta päästä. Mitä suosittelette seuraavaksi.
Peruspuhelin Nokia ostettu vuonna 2015 ja toimii hyvin vieläkin. Hinta 25 euroa.
Toinen puhelin Samsung ja ostettu vuonna 2017 ja toimii hyvin vieläkin. Hinta 129 euroa.
Puhelimen ruutu on kuitenkin liian pieni mihinkään hyvään kokemukseen, joten harkinnassa tablettiläppäri joku 15" voisi olla hyvä kakkostietokoneeksi samalla. Windows ehdottomasti silloin.
Ensimmäisenähän nuista nykypuhelimesta menee akku joka kestää about 3 vuotta.
3-4 vuoden välein.
Nokia 5110 mulla oli yli 10 vuotta
Minulla oli ensimmäinen puhelin 21 vuotta. Se toimii vieläkin varapuhelimena. Tämä uusi ei taida kestää lähellekään noita vuosia.
Ostin pari vuotta sitten puhelimen, josta haluaisin kyllä eroon... Surkea kamera ja otan paljon kuvia/muokkaan puhelimella. Ehjä puhelin muuten... Jotenkin oma luonne ei anna periksi ostaa uutta...
Vaihdan, kun lakkaa toimimasta. Ilman älypuhelinta kituutin niin kauan kuin älytön puhelimeni sinnitteli. Hankin siihen uuden akunkin, mutta sitten särkyi muuten. Nyt on käytössä alunperin käytettynä ostamani älypuhelin, johon olen vaihdattanut akun jo kaksi kertaa.
Silloin vaihdan kun hajoaa akku tms. Noin 3-4v välein. Just kesällä vaihdoin kun edellinen toimi jo niin huonosti.
En ole punavihreä enkä nuori, joten vaihdan puhelimen kun se menee rikki.
Töissä saamme uuden puhelimen kahden vuoden välein, jos on jotain vikaa. IPhonessa menee akku nopeasti huonoksi, se on riittänyt syyksi. Lunastan yleensä vanhan puhelimen ja annan vanhemmilleni, kummalla nyt sattuu olemaan huonompi puhelin sillä hetkellä.
En ole itse ostanut puhelinta moneen vuoteen, mutta uuden hankkisin sitten kun on oikeasti rikki.