Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut vanhemmat suostuvat kaikenlaiseen "jottei lapselle tule paha mieli". Kertokaa esimerkkejä

Vierailija
29.12.2021 |

Tuli mieleen ketjusta, jossa äiti päästää pienen lapsensa ampumaan raketteja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti meni aina autossa istumaan takapenkille ja veli pääsi etupenkille ettei kiukuttelisi.

Vierailija
2/8 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan rahaa jotta lapsi suostuisi syömään ruokansa.

Wtf?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaan rahaa jotta lapsi suostuisi syömään ruokansa.

Wtf?

Tuollaisesta en olekaan kuullut.

Vierailija
4/8 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laiteta kouluikäistä lasta vastuuseen pienemmän kaverin kiusaamisesta ja tylyttämisestä, eikä edes sanota että toimi väärin, juttu kuitataan kun äiti selittää tissinpehmoisella äänellä että "ei Timotei tarkoittanut sitä sillä tavalla, hän on kiltti ja reilu poika muille, etkös olekin" ja silittää ovelana hymyilevän lapsensa päätä.

Vierailija
5/8 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs äiti antaa lapsensa lyödä ja potkia itseään, sekä kiljua äitinsä korvaan. Ei viitsi kieltää jottei lapselle tulisi paha mieli. Läheltä nähty ja monta kertaa.

Vierailija
6/8 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko sai samanlaisen rannekellon kuin minä (eri värisen vain), jotta hänelle ei tule paha mieli. Mun kello oli saatu synttärilahjana, sisko sai kellon "muuten vain".

Vierailija
7/8 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko sai samanlaisen rannekellon kuin minä (eri värisen vain), jotta hänelle ei tule paha mieli. Mun kello oli saatu synttärilahjana, sisko sai kellon "muuten vain".

Tämä.

Vierailija
8/8 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat eivät halunneet aiheuttaa lapselle pahaa mieltä, jos olivat lähdössä jonnekkin. Ajattelivat jotenkin säästävänsä lasta. En tajua logiikkaa, koska lapsi kuitenkin jossain vaiheessa huomasi, että vanhemmat ovat kadonneet. Kivat traumat jäi kaikille sisaruksille tästä ja vanhemmat suojelivat ainoastaan itseään sillä, ettei tarvitse lapsia hyvästellä ja kuunnella eroitkuja.

Yleensä ottaen tuo ettei haluta lapselle pahaa mieltä on vain nössykkävanhempien tapa toimia. Eivät itse siedä ja ole tarpeeksi vahvoja ottamaan vastaan lapsen kiukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän