Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hyvä tavaton mä olen suossa ja syvällä

Vierailija
14.04.2015 |

Peliriippuvuus. Hiton peliriippuvuus. Tänään tuli rahaa, joista piti käyttää sen verran elämiseen ja tyttären kaverin synttärilahjaan ja rahattomalle puolisolle vähän, että kun lapsilisät tulee niin saan sitten jäljelle jäävät + lapsilisät laittaa vuokraan. Mitä mä tein? Pelasin kaiken. Jestas tätä ahdistuksen määrää.... Mies meni töistä suoraan päiväunille ja mä olen tärissyt ja itkenyt tässä koko ajan. Voi hyvä luoja. Mies ei tiedä enkä tiedä miten uskallan sille kertoa, silläkään ei ole yhtään rahaa ja odottaa nyt että annan sille vähän niinkun lupasin. Kävin kaikki sukulaiset jo mielessäni läpi eikä kenelläkään ole oikeesti yhtään sen enempää rahaa. Sähkölaskukin rästissä ja piti se tänään maksaa. Mä olen niin tyhmä, voi hyvä tavaton mä olen tyhmä. Tänään pitäisi lähteä lapsen kanssa kotiin (eri osoitteet) eikä ole sinnekään rahaa ostaa mitään. Kun saisi edes sen verran että voisin tolle miehelle antaa muutaman kympin ja ensihätään ruokaa kotiin. Voisin miettiä sitten sitä vuokraa/sähkölaskua.. Mutta kun sukulais/tuttavapiiri on hyvin suppea eikä kenelläkään oikeesti ole lainata. Heti ensitöikseni suljin pelitilin kokonaan ja muutama muu paikka missä olen pelannu on suljettu ajat sitten enkä uusia saa avata. Mutta mitäs mä nyt sitten teen.... Jestas mä olen surkea.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun on haettava apua tuohon riippuvuuteesi heti huomenna. Olet sen velkaa lapsellesi. Jos näin käy nyt ekan kerran, niin valitettavasti tämä ei tule jäämään ainoaksi kerraksi ellet hae ulkopuolista apua.

Vierailija
42/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:44"]

Ap sun on haettava apua tuohon riippuvuuteesi heti huomenna. Olet sen velkaa lapsellesi. Jos näin käy nyt ekan kerran, niin valitettavasti tämä ei tule jäämään ainoaksi kerraksi ellet hae ulkopuolista apua.

[/quote]

Mä tiedän ja aion soittaa peluuriin huomenna, se tuli ensimmäisenä vastaan kun asiaa googlettelin. Tiedän että on mahdollisuus olemassa että tää ei jäis tähän vaikka nyt tuntuukin siltä ja haen apua ettei niin kävisi.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Nainen26 lupaa jotain mukavaa, voin minäkin yhden 350 euroa heittää.

Vierailija
44/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkun vaan menet roskisdykkaamaan kaikki lähialueesi ruokakaupat niin saat ruokaa sulle ja lapsellesi. hahahah! P.s tein susta muuten lastensuojeluilmon. Niin tiedät sitten huomenna varautua kun sossu tulee ja vie lapsesi syömään.

Vierailija
45/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua hommaa. Isäni pelasi koko omaisuutensa siis talonsa yms ja joskus lapsena näin pelaamisen takia nälkää. Ole sinä viisampi ap.

Vierailija
46/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä mäkin olen, oliskin helppoa seuraavasta palkasta vaan korjata tilanne, mutta kun ei niitä tuloja paljoa ole. Kai mä haaveilin hetkellisestä vaarallisuudesta ison voiton toivossa. Tyhmäähän se on, todella tyhmää. Kyllä mä lapseni ruokittua saan. Itse nyt kärvistelee miten kärvistelee..

-ap

Vierailija
47/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tilin saldo näyttää? Miltä Se Oikeen tuntuu olla kerjäläinen? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Harkitsen itsekin kerjäämistä. Vaikkei mulla mitään hätää olekaan. Olisi kiinnostavaa tehdä tutkimusta siitä kuinka moni oikeasti auttaa.

Vierailija
48/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ollut asiat kunnossa ennen tätäkään! Tuossa on nyt ongelmia elämänhallinnassa muutenkin kun et ole säästänyt etkä kerännyt kotivaraa. Älä selittele vaan tartu toimeen.

Vierailija
49/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:05"]Kyllä muutan tapani. Niin kun sanoin, pelitilini on kaikki suljettuna ja mulla ei kotona ole edes tietokonetta, tästedes tänne tullessa jätän avainluvut aina kotiin. En mä tosiaan oo ennen kokenut niinkään haitallisena mun pelailua, ei ole siis ollut mistään välttämättömästä pois koskaan. Mutta nyt lähti sitten kertaheitolla lapasesta ja lirissä ollaan. Kohta pitäisi jo kotiin lähteä, naputtelen sängyltä näitä viestejä ja mies nukkuu sohvalla. Ei jessus... kohta se herää. Olisin säästänyt ees sen verran että molemmat pärjätään muutama päivä ja miettinyt niitä muita sitten kotona yksinäni! 

-ap
[/quote]

Nyt herätys ap! Se kaikki on ollut välttämättömästä pois kun et ole saanut mitään säästöön ja yhden summan pelaaminen kaataa talouden eikä ole turvaverkkojakaan! Sun pitäisi olla vastuussa lapsesi hyvinvoinnista ja se tarkoittaa muutakin kuin ruokien ostoa ja "välttämätöntä". Ja sun pitäisi kantaa vastuuta myös itsestäsi koska kukaan muu ei sitä tee.

Vierailija
50/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti ottaa vielä sen yhden, sitten ei enempää.

Tupakoitsija polttaa askin loppuun, sit ei enää koskaan.

Peluri pelaa vaan tän viimeisen kerran tän yhden pikku summan jolla ei oo mitään väliä.

Niin tuttua ku olla voi. Pelaamisesta en oo enää kovin kiinnostunut, tosi harvoin ja vähän menee.

Alkoholista pystyy kohtuu kivuttomasti olemaan vajaan viikon erossa... Sen kanssa on jonkun sortin ongelmia.

Tupakka oli paussilla vähän yli viikon joku aika sitten, yhen poltin ja aijai ku teki kutaa. Sille tielle jäin ja nyt ei enää tosiaan tee kutaa. 

Ei oo helppoa edes "sallittujen" riippuvuuksien orjana. Sen verran on pakko kyllä ripittää, että jos mulla olis muita kuin itseni huolehdittavana, ei tulis mieleenkään pakollisia rahoja noihin tuhlata. Menisin vaikka viikoks kellariin piiloon ettei muiden tarttis kärsiä mun heikosta mielestä.

Vierailija
51/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:22"]

Kiitos s-postiosoitteesta.  Parin tunnin sisällä laitan postia.  Mulla on vähän ylimääräistä ja kova halu auttaa.

[/quote]

Tuottiko tämä tai joku muu tulosta ap? Vai oliko vaan tuttuum av-mamma tyyliin sanan helinää? 

Sulle sanon, että nyt kipin kapin asiat kondikseen itses ja ennenkaikkea lapses takia, sulle ei vaan SAA tulla tilannetta että olet aivan peeaa.

Vierailija
52/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:22"]

Kiitos s-postiosoitteesta.  Parin tunnin sisällä laitan postia.  Mulla on vähän ylimääräistä ja kova halu auttaa.

[/quote]

Tuottiko tämä tai joku muu tulosta ap? Vai oliko vaan tuttuum av-mamma tyyliin sanan helinää? 

Sulle sanon, että nyt kipin kapin asiat kondikseen itses ja ennenkaikkea lapses takia, sulle ei vaan SAA tulla tilannetta että olet aivan peeaa.
[/quote]

Ikävä kyllä ei tuottanut. Nyt on kerrottu miehelle ja pettynythän se oli. Silmät on turvoksissa itkemisestä, oksennuskin lensi, niin kuvottava ja karmea olo on ollut. Huomenna sitten tositoimiin apua etsimään ongelmaan, joka (kyllä mä sen myönnän) mulla on. Kun tosiaan olisi jotain pantattavaa edes, että saisi helpotuksen tähän hätään... Noh ehkä tää tästä.

-ap

Vierailija
54/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ukkos sanoi?

Vierailija
55/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:22"]

[/quote]

[/quote]

Ikävä kyllä ei tuottanut. Nyt on kerrottu miehelle ja pettynythän se oli. Silmät on turvoksissa itkemisestä, oksennuskin lensi, niin kuvottava ja karmea olo on ollut. Huomenna sitten tositoimiin apua etsimään ongelmaan, joka (kyllä mä sen myönnän) mulla on. Kun tosiaan olisi jotain pantattavaa edes, että saisi helpotuksen tähän hätään... Noh ehkä tää tästä.

-ap
[/quote]
Sossuun. Oikeasti tuo tilanneham on KAMALA sun lapselle! Herätys!

Vierailija
56/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsi oli silloin kun itkit ja oksensit? Tuo kriisi on ohimenevä tilanne, mutta ne arvet joita lapseen jää voi olla loppuelämän kestäviä.

Vierailija
57/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sä olet peliriippuvainen, that's it. Sä mokasit nyt, mutta summa on pieni (tai näin ainkakin oletan, jos ei ole siis säästöjä tai muita) ottaen huomioon että paljon enemmänkin olisi voinnut mennä. monet herää tilanteeseen vasta kun rahaa on mennyt useita tuhansia, tai kymmeniä tuhansia, jopa 100. Nyt lopetat pelaamisen kokonaan, KOKONAAN. Huonomminkin voisi mennä, ensi kuussa tilanne on luultaasti jo eri, kun palkkasi (tai mikä nyt tulossa onkaan) tulee, olet tuhat kertaa viisaampi. ei maailma yhden kuun palkkaan, tai sähkölaskuun kaadu.  jatkossa viisaammin.

Kerronpa vielä lohdutukseksi että perheeni osti lapsuudenkotini mieheltä joka pelasi kaikki rahat, talon arvo oli 700 000 markkaa, ja ulosotossa miehellä pelaamisesta aiheutuneita velkoja 750 000mk. Näin pahaksi mnee jollain, hyvä että tajusit tänään:)

Vierailija
58/58 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap rakas. Kerro miehelle ja hae apua. Oikeasti. Sun täytyy hakea apua mahdollisimman nopeasti. Riippuvuudet tuhoavat elämän, riippuvuudet hallitsevat elämää kokonaisvaltaisesti ja niiden kanssa kamppaileminen on niin rankkaa yksin. On hirveää, kun joku asia menee kaiken edelle ja pahimmillaan riippuvuus voi tuhota ihmissuhteet ja muun elämän. Sitten ollaan yksin riippuvuuden kanssa ja sitä saattaa miettiä, että miten sitä on valmis antamaan kaiken hyvän elämässään pois vain yhden asian takia. En tiedä millaista on olla peliriippuvainen, mutta olin ennen huumeriippuvainen ja voin kuvitella että oli riippuvuus sitten mikä tahansa, se on rankka ja vaikea kokemus. Siitä on vaikea päästä yli, mutta mä kyllä uskon että sä pystyt siihen ap!
Nyt sulla on vielä ihmisiä sun ympärillä ja elämä edes jotenkin raiteillaan, toimi ennen kuin on liian myöhäistä. Ei sinun tarvitse pärjätä yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi