Se on kyllä oikein että jos mies tienaa vaikka 10000€ kotirouva ei jatkossa tukia saa
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kotirouva ei saa mitään tukia. Mikä "työkkäri maksettu"? Ei kotirouva ole työtön työnhakija.
No aika moni on olevinaan, " Kun ei kumminkaan töihin joudu". Tiedän ihmisiä joilla tuet juoksee vaikka ukko tienaa todella paljon eikä aikomusta töihin menoon ole
Sitten jos se mies käyttää rahansa muuhun ( niin kuin mun oma isä teki eli ryyppäsi, matkusteli ja käytti muihin naisiin palkkansa ) niin vaimo sekä lapset näkevät nälkää.
No kyllä saa työttömyyskorvauksen eli yleistuen ensimmäisen osan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä saa työttömyyskorvauksen eli yleistuen ensimmäisen osan.
Tietyn ajan. Ja oma valinta, jos perheessä isot tulot niin se perhe tyyliin sijoittaa tuet mitä täs kuunnellut niin on väärin verorahoilla maksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotirouva ei saa mitään tukia. Mikä "työkkäri maksettu"? Ei kotirouva ole työtön työnhakija.
No aika moni on olevinaan, " Kun ei kumminkaan töihin joudu". Tiedän ihmisiä joilla tuet juoksee vaikka ukko tienaa todella paljon eikä aikomusta töihin menoon ole
Esittävät kotirouvaa, mutta ovat työttömiä. Oikea kotirouva ei Kelan tukia nosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näin, tarvitsee kuitenkin niitä pakkohakemuksia laittaa tai muuta työllistämispalveluvaatimuksia noudattaa.
Olen kotirouva ja tukien hakeminen ei kyllä ole tuttua hommaa. Lukeudun niihin ns. kadonneisiin, jotka ei lukeudu mihinkään ryhmään eli en ole työntekijä, yrittäjä, opiskelija, vanhempainvapaalla, eläkeläinen, sairaslomalainen enkä etenkään työtön työnhakija.
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos se mies käyttää rahansa muuhun ( niin kuin mun oma isä teki eli ryyppäsi, matkusteli ja käytti muihin naisiin palkkansa ) niin vaimo sekä lapset näkevät nälkää.
Näin se on. Tuollaisessa parisuhteessa varmaan ei ole kenelläkään syytä olla
Eivät tarvitse tukia, jos miehellä hyvät tulot.
Jos ei passaa, ei pidä mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotirouva ja tukien hakeminen ei kyllä ole tuttua hommaa. Lukeudun niihin ns. kadonneisiin, jotka ei lukeudu mihinkään ryhmään eli en ole työntekijä, yrittäjä, opiskelija, vanhempainvapaalla, eläkeläinen, sairaslomalainen enkä etenkään työtön työnhakija.
Näinhän se puolison rahoilla elävän kuuluisi tehdä
Paluu entiseen malliin. Noinhan se olikin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kysyttiin, jossain terkkarin vastaanotolla kai, tuota statusta, onkohan siellä joku kohta "muu", kotirouvaa siellä ei ainakaan ole. Enkä mä kai ole kotirouvakaan, kun ihan omalla varallisuudellani elän enkä miehen elatuksella.