Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on kyllä oikein että jos mies tienaa vaikka 10000€ kotirouva ei jatkossa tukia saa

Vierailija
23.09.2025 |

Nyt työkkäri maksettu noillekin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva ei saa mitään tukia. Mikä "työkkäri maksettu"? Ei kotirouva ole työtön työnhakija. 

Vierailija
2/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotirouva ei saa mitään tukia. Mikä "työkkäri maksettu"? Ei kotirouva ole työtön työnhakija. 

No aika moni on olevinaan, " Kun ei kumminkaan töihin joudu". Tiedän ihmisiä joilla tuet juoksee vaikka ukko tienaa todella paljon eikä aikomusta töihin menoon ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos se mies käyttää rahansa muuhun ( niin kuin mun oma isä teki eli ryyppäsi, matkusteli ja käytti muihin naisiin palkkansa ) niin vaimo sekä lapset näkevät nälkää. 

Vierailija
4/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä saa työttömyyskorvauksen eli yleistuen ensimmäisen osan.

Vierailija
5/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä saa työttömyyskorvauksen eli yleistuen ensimmäisen osan.

Tietyn ajan.  Ja oma valinta, jos perheessä isot tulot niin se perhe tyyliin sijoittaa tuet mitä täs kuunnellut niin on väärin verorahoilla maksaa

Vierailija
6/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni on olevinaan, " Kun ei kumminkaan töihin joudu". Tiedän ihmisiä joilla tuet juoksee vaikka ukko tienaa todella paljon eikä aikomusta töihin menoon ole

Esittävät kotirouvaa, mutta ovat työttömiä. Oikea kotirouva ei Kelan tukia nosta.

Vierailija
7/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näin, tarvitsee kuitenkin niitä pakkohakemuksia laittaa tai muuta työllistämispalveluvaatimuksia noudattaa. 

Vierailija
8/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotirouva ja tukien hakeminen ei kyllä ole tuttua hommaa. Lukeudun niihin ns. kadonneisiin, jotka ei lukeudu mihinkään ryhmään eli en ole työntekijä, yrittäjä, opiskelija, vanhempainvapaalla, eläkeläinen, sairaslomalainen enkä etenkään työtön työnhakija.

Vierailija
9/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten jos se mies käyttää rahansa muuhun ( niin kuin mun oma isä teki eli ryyppäsi, matkusteli ja käytti muihin naisiin palkkansa ) niin vaimo sekä lapset näkevät nälkää. 

Näin se on. Tuollaisessa parisuhteessa varmaan ei ole kenelläkään syytä olla

Vierailija
10/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tarvitse tukia, jos miehellä hyvät tulot. 

Jos ei passaa, ei pidä mennä naimisiin. 

Vierailija
11/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotirouva ja tukien hakeminen ei kyllä ole tuttua hommaa. Lukeudun niihin ns. kadonneisiin, jotka ei lukeudu mihinkään ryhmään eli en ole työntekijä, yrittäjä, opiskelija, vanhempainvapaalla, eläkeläinen, sairaslomalainen enkä etenkään työtön työnhakija.

Näinhän se puolison rahoilla elävän kuuluisi tehdä

Vierailija
12/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluu entiseen malliin.  Noinhan se olikin aiemmin.

Vierailija
13/13 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kysyttiin, jossain terkkarin vastaanotolla kai, tuota statusta, onkohan siellä joku kohta "muu", kotirouvaa siellä ei ainakaan ole. Enkä mä kai ole kotirouvakaan, kun ihan omalla varallisuudellani elän enkä miehen elatuksella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan