Voi hyvä tavaton mä olen suossa ja syvällä
Peliriippuvuus. Hiton peliriippuvuus. Tänään tuli rahaa, joista piti käyttää sen verran elämiseen ja tyttären kaverin synttärilahjaan ja rahattomalle puolisolle vähän, että kun lapsilisät tulee niin saan sitten jäljelle jäävät + lapsilisät laittaa vuokraan. Mitä mä tein? Pelasin kaiken. Jestas tätä ahdistuksen määrää.... Mies meni töistä suoraan päiväunille ja mä olen tärissyt ja itkenyt tässä koko ajan. Voi hyvä luoja. Mies ei tiedä enkä tiedä miten uskallan sille kertoa, silläkään ei ole yhtään rahaa ja odottaa nyt että annan sille vähän niinkun lupasin. Kävin kaikki sukulaiset jo mielessäni läpi eikä kenelläkään ole oikeesti yhtään sen enempää rahaa. Sähkölaskukin rästissä ja piti se tänään maksaa. Mä olen niin tyhmä, voi hyvä tavaton mä olen tyhmä. Tänään pitäisi lähteä lapsen kanssa kotiin (eri osoitteet) eikä ole sinnekään rahaa ostaa mitään. Kun saisi edes sen verran että voisin tolle miehelle antaa muutaman kympin ja ensihätään ruokaa kotiin. Voisin miettiä sitten sitä vuokraa/sähkölaskua.. Mutta kun sukulais/tuttavapiiri on hyvin suppea eikä kenelläkään oikeesti ole lainata. Heti ensitöikseni suljin pelitilin kokonaan ja muutama muu paikka missä olen pelannu on suljettu ajat sitten enkä uusia saa avata. Mutta mitäs mä nyt sitten teen.... Jestas mä olen surkea.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:20"]
Ai niinku Kyllikki Saari?
[/quote]
:D
Eikö kannattaisi tehdä niin, että rahat menevät miehelle aina kun mahdollista?
Täytyy sanoa, että ei ole tuo mieskään mikään rahankäytön mestari, että en kyllä välttämättä hänen tililleen luottaisi. Enkä mä usko että mä enää haluan pelata, opin nyt kantapään kautta.. tai jos haluan, niin kaipaisen vaikka äkkiä automaatilla nostamassa tilin tyhjäksi, niin eipähän ole mistä laittaa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:48"]
Kiitos ihanista tsempeistä.. nyt oli kyllä eka kerta, kun näin pahasti lähti näpistä ja nyt inhoan koko pelaamista syvältä sydämestäni ja haluaisin vaan sen rahan tai edes osan niistä takaisin.. Olen pelaillut kyllä ehkä liikaakin, mutta en näin että siitä tulee tällainen ahdistus ja pula. Olen tosi epätoivoinen, onneksi mies nukkuu vielä... niin epätoivoinen, että oikeesti laitan sen s-postin nyt ja se on maijame00@hotmail.com. Ei sitä tiedä vaikka olisi joku hyvä haltijatar linjoilla :D no joo, ei paljon naurata. Itseni olen nyt manannut alimpaan sinne ja nyt vaan miettiä mistä rahaa korjaamaan tää tilanne. Mulla ei onneksi kotona edes ole tietokonetta, mutta kun täällä on ja sattui avainluvut olemaan mukana niin....se meni siinä sitten. Oikeesti mua ahdistaa ja itkettää ja antaisin mitä vaan jos saisin kelattua tän päivän siihen hetken hetkeen kun aloitin. En aloittaisi enää.
-ap
[/quote]
Tuossa itseinhossa ja toivomisessa on se ongelma, ettei sun tilanne sillä parane. Sun pitää nyt käsittää että tällä mennään. Tosiaan kun oma eksä kärsi tuosta ongelmasta niin vastaavaa tuli nähtyä. Sää itse teit valinnan pelata, ja jos et nyt ryhdy toimeen niin teet sen uudelleen. Voi olla että menetettyäsi paljon rahaa pelaat uudestaan koska haluat voittaa rahat takaisin. Ja usko pois, et voita vaan loputkin mahdollisuudet parempaan elämään menee ohi. Ota yhteyttä sosiaalitoimeen, ei ole oikein että lapsesi joutuu elämään tuon sekoilun ja ahdistuksen keskellä. Oikein paljon jaksamista ja tsemppiä sulle ja perheellesi, kun hoidat tämän tilanteen niin elämä jatkuu onnellisemmin ja joskus muistelet tätä ehkä huumorilla tai ainakin käännekohtana.
OT, toi toivottavasti ette maksa hänelle yhtään mitään, ei muuta tapojaan...
Ei muuta kuin hattu käteen ja hakemaan apua. seurakunnasta ruokakassi, soitto sähköfirmaan ja kerrot maksuvaikeudesta ja siirrät eräpäivää. otat kaikki tulevat menot paperille ylös ja lasket mihin kaikkeen rahaa tarvii että pystytte elämään. sä voit pelastaa tilanteen tai pilata teiän elämän. valitse itse mitä haluat ja ansaitseeko lapsi se ettei äiti voi edes voileipää antaa ja lapsi saa nähdä nälkää..
Kyllä muutan tapani. Niin kun sanoin, pelitilini on kaikki suljettuna ja mulla ei kotona ole edes tietokonetta, tästedes tänne tullessa jätän avainluvut aina kotiin. En mä tosiaan oo ennen kokenut niinkään haitallisena mun pelailua, ei ole siis ollut mistään välttämättömästä pois koskaan. Mutta nyt lähti sitten kertaheitolla lapasesta ja lirissä ollaan. Kohta pitäisi jo kotiin lähteä, naputtelen sängyltä näitä viestejä ja mies nukkuu sohvalla. Ei jessus... kohta se herää. Olisin säästänyt ees sen verran että molemmat pärjätään muutama päivä ja miettinyt niitä muita sitten kotona yksinäni!
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:05"]
Kyllä muutan tapani. Niin kun sanoin, pelitilini on kaikki suljettuna ja mulla ei kotona ole edes tietokonetta, tästedes tänne tullessa jätän avainluvut aina kotiin. En mä tosiaan oo ennen kokenut niinkään haitallisena mun pelailua, ei ole siis ollut mistään välttämättömästä pois koskaan. Mutta nyt lähti sitten kertaheitolla lapasesta ja lirissä ollaan. Kohta pitäisi jo kotiin lähteä, naputtelen sängyltä näitä viestejä ja mies nukkuu sohvalla. Ei jessus... kohta se herää. Olisin säästänyt ees sen verran että molemmat pärjätään muutama päivä ja miettinyt niitä muita sitten kotona yksinäni!
-ap
[/quote]
Ota nyt yhteyttä johonkin auttavaan puhelimeen ja selvitä alueesi hyväntekeväisyys mahdollisuudet. Edelleenkään et saa tehtyä tekemättömäksi, vaan sun pitää selvittää käytännön asiat heti.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:03"]
Ei muuta kuin hattu käteen ja hakemaan apua. seurakunnasta ruokakassi, soitto sähköfirmaan ja kerrot maksuvaikeudesta ja siirrät eräpäivää. otat kaikki tulevat menot paperille ylös ja lasket mihin kaikkeen rahaa tarvii että pystytte elämään. sä voit pelastaa tilanteen tai pilata teiän elämän. valitse itse mitä haluat ja ansaitseeko lapsi se ettei äiti voi edes voileipää antaa ja lapsi saa nähdä nälkää..
[/quote]
Mä haluan pelastaa tilanteen. En todellakaan halua lapseni näkevän nälkää! Tulee itku pelkästä ajatuksesta...miksen mä ajatellut sitä ollenkaan kun pelasin? Että mulla on lapsi??!! En voi käsittää oikeesti. Jotenkin vaan sellanen olo että tästä en selviä...mutta pakkohan se on. Niin sekavat fiilikset edelleen ja paniikki päällä. Tili näyttää pyöreää nollaa, lapsilisät seuraava tulo. Apua.
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:17"]
laita sposti. Laitan viestin niin vastaa siihen tilinumerolla. Laitan 350€ tulee.
[/quote]
No joko sä autoit?
Huomenaa sitten aloitat puhelinrumban, siitä se lähtee.
Olet niin tyypillinen addikti, NYT LOPETAN, kunhan MUUT auttaa ja silittää päähän. Niin alkkiksetkin lopettaa, kun kerran sössii...
Ota vastuu tekemästäsi. Kukaan ei pelaa rahojaan koska pääsee tietokoneelle ja mukana on pankkitunnukset! Lisäksi sulla pitäisi olla säästöjä edes lastasi varten. Sulla on nyt muitakin ongelmia kuin pelaaminen. Ota elämä haltuusi niin ei tarvitse haaveilla pikavoitoista.
alkoholismi ja peliriippuvuus, vähän samaa- sun pitää panna se ihan kokonaan poikki! Et saa enää koskea siihen hommaan ollenkaan, ymmärrätkö?
Hali ja tsemppiä, pystyt siihen jos haluat. Paras kun tunnustat sen jollekulle niin et voi enää salata ja piilottaa sitä.
Kiitos s-postiosoitteesta. Parin tunnin sisällä laitan postia. Mulla on vähän ylimääräistä ja kova halu auttaa.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:22"]
Kiitos s-postiosoitteesta. Parin tunnin sisällä laitan postia. Mulla on vähän ylimääräistä ja kova halu auttaa.
[/quote]
Jos sulla on ylimääräistä niin etkö voisi auttaa minuakin? Olen jo neljättä kuukautta täysin tulottomana.
Ap, sun on pakko tulla kertomaan jos joku oikeasti auttoi sua!! Jos auttoi haluan tehdä tälle ihmiselle jotain mukavaa!
-Nainen26-
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:17"]
laita sposti. Laitan viestin niin vastaa siihen tilinumerolla. Laitan 350€ tulee.
[/quote]
Ja mistä tiedät, että sähköpostin laittanut on juuri ap? Minäkin voisin tähän laittaa omani ja väittää olevani ap.
[/quote]
No laita pankkitunnuksesi salasanoineen, niin varmasti saat rahaa.
Joo, todellakin kerron, jos oikeesti niin tulis käymään. Jos asuisi suht lähellä niin haluaisin itsekin jotain tehdä, siivota tai jotenkin olla avuksi!
-ap
Mun rahat menee suoraan isäni tilille, sieltä se maksaa laskut ja antaa mulle viikkorahaa. ehkä naurettavaa, ehkä ei mutta enpähän pelaa
Lyököhän sun mies sua?hirveän ahdistavaa..