Hienoa. Olen raskaana.
Huonompi asia on se,että lapsen isä on naimisissa. Aborttia en kuitenkaan tee. Mutta pelottaa kyllä miten selviän.n33
Kommentit (108)
Olet niinkuin musliminaiset. Suostut kakkosvaimoksi miehelle. Miehellä on mukavaa kun on kaksi naista jota käyttää vaikka laki virallisesti sen suomessa kieltääkin.
Olet kuitenkin salasuhde ja vaimo on ykkönen jonka kanssa hän vietää suurimman osan ajastaan.
Sinä olet salasuhde josta ei kehtaa kertoa kenellekään ja joka viettää juhlapyhänsä yksin kotona istuen.
Seksisuhde kestää aikansa ja menettää tehonsa. Ei pelkän seksin varassa kauan pysy suhde pystyssä. Tarvii olla muutakin yhteistä. Pelkkä seksi elää uutuudenviehätyksestä ja salailusta. Mies tarvii ehkä pian uuden naisen tai ehkä kotona paranee seksi kun vaimo pääsee lapsikeskeisyydestään ja muistaa seksin olemassaolon.
Kun saat lapsen niin et olekaan enää niin haluttava. Olet "äiti" et enää seksiobjekti. Muutut miehen silmissä tylsäksi.
Mies voi myös milloin vain tulla ns. katumapäälle.
Vaikka rakkauttakin olis, niin se haihtuu parissa vuodessa. Romanttisen rakkauden täytyy muuttua aidoksi rakkaudeksi. Siihen aitoon pystyvät moraaliltaan puhtaat ihmiset. Ja oikeissa lähtökohdissa.
Teidän välinne ovat syyllisyyden varjostamat. Jos mies on moraaliltaan hyvä niin hän himon/kiihkon haihduttua järkiintyy kun arki teilläkin astuu kuvioon.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:54"]Mullakin on reilun vuoden ikäinen lapsi. Kyllä maailma romahtaisi, jos nyt saisin kuulla, että mun mies on pitänyt vähän hauskaa ja että nyt se hauskanpito on raskaana.
[/quote] Mun mieheni piti hauskaa lapsen ollessa reilusti alle 1v mutta ei kuitenkaan (tietääkseni) ketään raskaaksi pannut. Mutta ero tuli, tietenkin.
Kerroinhan jo aiemmin etten halua asua miehen kanssa saman katon alla. Olen saanut seksiä ja muutaman tunnin läheisyyttä ja olen aivan tyytyväinen siihen. Vaikkei miestä olekkaan,en koe olevani yksinäinen.ap
Öh, kyllä ehkäisystä olisi pitänyt huolehtia jos pystyy lapsia normaalisti saamaan. Mutta yhtä lailla mies on tehnyt väärin ja itse asiassa paljon enemmän kuin ap, kun on pettänyt. Luulisi nyt että olisi itse jopa pitänyt huolta siitä että varmasti on ehkäisy kunnossa jos ei halua mitenkään paljastua. Ap tässä on käsittääkseni sinkku eikä ole ketään pettänyt. Toki siitä voi olla montaa mieltä onko fiksua olla suhteessa varatun kanssa, mutta uskomattomalta kuulostaa nuo vastaukset, horottelut sun muut. Onko teillä tosiaan noin huono itsetunto, pelkäättekö että oma mies tekee samoin? Nyt taidan tietääkin miksi minäkin saan kuulla mahottelua kun kerron että olen hedelmöityshoidoilla raskaana. Johtuu joidenkin sairaalloisen huonosta itsetunnosta. Nainen 26v
Luulisin että antaisin miehelleni anteeksi. Johtuu varmaan siitä,etten itse pysty lasta miehelleni antamaan.n37
Hassua miten täällä ihmiset syyttää ap:tä perheen rikkomisesta yms, vaikka oikeesti se mies on tässä syyllinen. Se ois varmasti pettäny vaimoaan joka tapauksessa.
Onko ylipäätään järkeä miettiä kuka on syyllinen. Kannattaisi miettiä miten jatkossa. Ei varmasti ole helppoa kenellekkään. Vaikuttaa toi ap kuitenkin aika vastuulliselta joka tapauksessa.
Kertokaa todella sille vaimolle että sekin saa ihan itse päättää mitä jatkossa tekee. Jollei miehestä siihen ole, kerro sinä miten asiat on.