Hienoa. Olen raskaana.
Huonompi asia on se,että lapsen isä on naimisissa. Aborttia en kuitenkaan tee. Mutta pelottaa kyllä miten selviän.n33
Kommentit (108)
Voimia ja kaikkea hyvää sinulle, tulet varmasti pärjäämään hyvin yksinkin. :)
Suhde lapsen isään tuskin kuitenkaan jatkuu enää.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:02"]Siis käytin kyllä pillereitä. Eikä meillä ole pelkoa sairauksista. Joten siinä mielessä se kortsun käyttö olisikin ollut turhaa.ap
[/quote]
Mistä tiedät ettei ole pelkoa sairauksista? Hyvin se mies voi käydä polkee muitakin kun sun kuppasta römpsää
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:13"]
Voimia ja kaikkea hyvää sinulle, tulet varmasti pärjäämään hyvin yksinkin. :) Suhde lapsen isään tuskin kuitenkaan jatkuu enää.
[/quote]En tiedä jatkuuko. Parempi kai olisi yrittää lopettaa. Mutta hän on huomenna tulossa luokseni ja ilmoitan raskaudestani hänelle. Ei kai sitä voi puhelimessakaan kertoa. Mutta uskokaa tai ette,niin minua ihan oikeasti harmittaa hänen vaimonsa puolesta.ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:02"]Siis käytin kyllä pillereitä. Eikä meillä ole pelkoa sairauksista. Joten siinä mielessä se kortsun käyttö olisikin ollut turhaa.ap [/quote] Mistä tiedät ettei ole pelkoa sairauksista? Hyvin se mies voi käydä polkee muitakin kun sun kuppasta römpsää
[/quote]Tuskin sillä on aikaa useampiin naisiin. Eiköhän meissä kahdessa ole ihan riittävästi.ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:59"]Meille tuollainen hauskanpito maksoi avioeron ja lapsen masennuksen. Kannattaa oikeasti miettiä vähän omaa napaansa pidemmälle ja jättää varatut miehet sikseen, opetella sanomaan, että menepä kotiin perheesi tarvitsee sinua enemmän.
[/quote]
C'mon eihän se nyt helvetti vie ole muiden vastuulla estää miestäsi pettämästä. Ei kenenkään tarvi opetella sanomaan mitään, paitsi varattujen ihmisten ei.
lopeta teeskentelemästä ap. me kaikki, myös sinä tiedetään että olet vain huora joka on mennyt kieli ja pillu pitkällä munan perässä. Et ole ajatellut tai tuntenut harmia hänen vaimoaan kohtaan hetkeäkään
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:59"]
Meille tuollainen hauskanpito maksoi avioeron ja lapsen masennuksen. Kannattaa oikeasti miettiä vähän omaa napaansa pidemmälle ja jättää varatut miehet sikseen, opetella sanomaan, että menepä kotiin perheesi tarvitsee sinua enemmän.
[/quote]Ihan sen vuoksi oli mukava olla varatun kanssa,ettei se takerru liikaa.En haluaisi elää miehen kanssa samassa asunnossa. Häneltä olen saanut seksiä 1-2kertaa viikossa ja olen ollut tyytyväinen. Niin,olen Tampereelta.ap
[/quote]
Jos sä et kestä miestä samassa asunnossa, niin miten kestät lapsen tarpeet? Joudut olemaan sen käytettävissä 24/7 YKSIN monta vuotta.
Tee nyt hyvä ihminen abortti.
Toivon että ap on vaan joku provo... Mutta kamalinta on että tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. Huhhuh aikuiset ihmiset voikin olla niin tyhmiä. Sekä ap että mies.
Elin tosi paskamaisen miehen kanssa 6v. ja päätin etten ikinä enää halua asua yhdenkään miehen kanssa. Lapsen kanssa on varmaan himpun verran eri asia.ap
Ei poista miehen syyllisyys Ap:n syyllisyyttä. Ihan yhtä lailla kummatkin ovat toimineet väärin. Siispä en ymmärrä myöskään sitä, että joku sympatiseeraa näitä akkoja, jotka tieten tahtoen paneskelevat perheellisten miesten kanssa. Oisko sit toiset akat, jotka toimivat samalla tavalla?
Täys paskoja olette kumpikin. Mutta yritä/yrittäkää kasvattaa edes lapsestanne kunnon ihminen.
Ap, älä kerro miehelle lapsesta, varsinkin jos asutte eri paikkakunnilla. Kasvata lapsi yksin. Jos sukulaiset kyselee, sano että halusit hankkia lapsen yksin, koska sopivaa isäehdokasta ei ole löytynyt, sanot käyttäneesi keinohedelmöitystä. Tuota keinohedelmöitystä ei kannata toki käyttää, jos olet pienituloinen...
AP on tehnyt virheitä ja tiedostaa sen varmaan itsekin(?) - ihan älytöntä silti tulla tänne syyttelemään ja huorittelemaan häntä tässä tilanteessa.
Toivottavasti AP sulla on kavereita tai perhettä jotka voivat tukea sua tässä raskaudessa.
Yksinäisenä lapsen kasvatus ei ole helppoa.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:52"]
Ap, älä kerro miehelle lapsesta, varsinkin jos asutte eri paikkakunnilla. Kasvata lapsi yksin. Jos sukulaiset kyselee, sano että halusit hankkia lapsen yksin, koska sopivaa isäehdokasta ei ole löytynyt, sanot käyttäneesi keinohedelmöitystä. Tuota keinohedelmöitystä ei kannata toki käyttää, jos olet pienituloinen...
[/quote]En nyt sentään ole aivan idiootti. Kyllä sen miehenkin on saatava lapsestaan tietää. Päättäkööt sitten itse mitä haluaa tehdä.ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:55"]
AP on tehnyt virheitä ja tiedostaa sen varmaan itsekin(?) - ihan älytöntä silti tulla tänne syyttelemään ja huorittelemaan häntä tässä tilanteessa. Toivottavasti AP sulla on kavereita tai perhettä jotka voivat tukea sua tässä raskaudessa. Yksinäisenä lapsen kasvatus ei ole helppoa.
[/quote]Kiitos. Onneksi on kaksikin pikkusiskoa ja ystäviä. Onneksi olen hoitanut heidän lapsiaan niin luulisin saavani tarvittaessa apua.ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:59"]Meille tuollainen hauskanpito maksoi avioeron ja lapsen masennuksen. Kannattaa oikeasti miettiä vähän omaa napaansa pidemmälle ja jättää varatut miehet sikseen, opetella sanomaan, että menepä kotiin perheesi tarvitsee sinua enemmän.
[/quote]
Ja sen jälkeen se sun rakas miehesi menee pitää hauskaa toisen luo.. kyllä se vaan on siitä miehestä kiinni. Mulle on käynyt samoin.. ja kyllä mä sitä miestäni syytän, kun hän se minua petti.
Tuli varmaan tosi yllärinä, että raskaaks voi tulla, jos panee kerran pari viikossa kahdeksan kuukauden ajan. Vähän tuntuu, että tais jäädä pilleri sieltä täältä syömättä, hups vaan. Uskomattomia ihmisiä on olemassa.. ei mikään kerran hairahdus vaan todella törkeetä toimintaa pitkällä ajalla.
Toivon, ettei tämä oo totta, vaikka kyllä meitä joka lähtöön on.
Kyllähän se mies on tietoisesti vaimoaan pettänyt. Laitat kyllä sen kantamaan vastuunsa. Eikä mitään "mies saa itse päättää mitä tekee"
Piti laittaa peukku alas tuolle kommentille, että abortti tässä tilanteessa olisi halvempi ratkaisu yhteiskunnalle ja ap:lle, mutta sormi painoi vahingossa "tykkää." Ei lasta tapeta tai anneta elää perustuen siihen, mikä on halvinta. Ihmiselämä itsessään on mittaamattoman arvokas. Sitä toivoisi, että sairas kylmyys ja laskelmoivuus ihmiselämän arvoa kohtaan olisi jäänyt mm. natsien myötä jo historiaan, eikä nostaisi enää rumaa päätään.
Lyö ihmeessä hynttyyt yhteen sen miehen kanssa. Olette toisenne ansainneet! Saatpa sitten jännittää kuinka kauan mies jaksaa olla uskollinen ennen kuin lähtee taas siementään kylvämään. Sinä voit sitten vauvan kanssa olla kahdestaan kotona ja miettiä missä ukko taas menee.