Hienoa. Olen raskaana.
Huonompi asia on se,että lapsen isä on naimisissa. Aborttia en kuitenkaan tee. Mutta pelottaa kyllä miten selviän.n33
Kommentit (108)
Toisilta sitä moraalia ei löydy ollenkaan. Enpä kyllä voi onnitella sinua. Onpas mukava sille lapsellekin sitten joskus, kun kuulee miten on saanut alkunsa. Ikinä en sotkeentuisi tietoisesti varattuun mieheen, jolla on vieläpä vauva kotona. Hyi. Toivottavasti miehen vaimo heittää tuollaisen pettävän sian ulos. Siinäpä sinulle "luotettava" ja "hyvä" mies lapsellesi isäksi.
Siis käytin kyllä pillereitä. Eikä meillä ole pelkoa sairauksista. Joten siinä mielessä se kortsun käyttö olisikin ollut turhaa.ap
Kappas että pilleri "unohtui" ottaa. Taisit vaan kaivata lapselle siittäjää ja elättäjää.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:09"]
Kappas että pilleri "unohtui" ottaa. Taisit vaan kaivata lapselle siittäjää ja elättäjää.
[/quote]Siis en todella tarvitse miehestä elättäjää. Olen ollut työelämässä jo yli 10v ja saanut säästöjä. Mies saa ihan itse päättää miten tulee lapsen elämään osallistumaan. Enkä ole raskaudesta milloinkaan haaveillut,mutta näin nyt vaan kävi.ap
Mua todella ärsyttää tommoset naiset jotka menevät varattujen miesten kanssa sänkyyn. Teillä on mahdollisuus sanoa ei. Ne miehet ei osaa ajatella kuin munallaan.t.Petetty vaimo
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:31"]Mua todella ärsyttää tommoset naiset jotka menevät varattujen miesten kanssa sänkyyn. Teillä on mahdollisuus sanoa ei. Ne miehet ei osaa ajatella kuin munallaan.t.Petetty vaimo
[/quote]
Mitäs sä naisia syyllistät?? Jos nainen on vapaa mutta mies varattu, niin kai se on miehen syy jos hän pettää?!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:24"]
Älä kerro sille ja tuhoa samalla sen perhettä. Nyt kärsit seuraukset ihan yksin. Ens kerralla..pidä näppis irti varatuista.
[/quote]
Tietysti kerrot miehelle! Syntymätön lapsesi on syytön tilanteeseen, ja hänellä on oikeus molempiin vanhempiinsa ainakin siinä määrin, että oikea isä merkitään virallisiin papereihin. Vaikka ette olisikaan tekemisissä lapsen isän kanssa enää millään tavalla, olisi lapsen helpompaa ottaa halutessaan biologiseen isäänsä yhteyttä myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:31"]
Mua todella ärsyttää tommoset naiset jotka menevät varattujen miesten kanssa sänkyyn. Teillä on mahdollisuus sanoa ei. Ne miehet ei osaa ajatella kuin munallaan.t.Petetty vaimo
[/quote]
Ei ne miehet aina kerro, että ovat varattuja. Tai sitten kun kertovat kuukausien kuluttua, niin voi jo olla tunteet pelissä, eikä asia enää olekaan niin yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:54"]Mullakin on reilun vuoden ikäinen lapsi. Kyllä maailma romahtaisi, jos nyt saisin kuulla, että mun mies on pitänyt vähän hauskaa ja että nyt se hauskanpito on raskaana.
[/quote]
Samoin! En ymmärrä näitä naisia jotka tekevät kuten ap! Itselläni myös pieni vauva enkä tiedä mitä tekisin jos mies pettäisi! Ap:een äpärä ei tule varmastikaan olemaan miehelle yhtä tärkeä ja rakas! Joten tee abortti:)
[/quote]
Pettäminen on joka tapauksessa tapahtunut. Ei abortti sitä poista.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:50"]Olet oksettava huora. Toivottavasti saat keskeenmenon!
[/quote]
Piti painaa alapeukku...
Olen tiennyt alusta asti että mies on naimisissa ja että hänellä on pieni lapsi. Suhteemme alussa kyllä mietin usein hänen vaimoaan,mutta onhan tässä jonkinlaisia tunteitakin syntynyt miestä kohtaan. Suhde kuitenkin kestänyt jo 8kk.ap
Ihme ämmiä koko palsta täynnä, puolustatte mieluummin pettäjämiestä kuin vahingon kärsinyttä naista. Vituttaa joutua teidänkin puolesta ajamaan tasa-arvon aatetta, oikeutta ja kohtuutta naisille. Hävetkää ja tukekaa toisianne, ei oo ymmärrys ja avunanto keltään pois. Kertoo jotain, että mieluummin suosittelette aborttia kuin annatte tukea. Hyi v****
no,tariviix sitä startup tehdä waratun kaa? voihan sitä tehdä muidenkin kaa?
Plus ap vaikuttaa trollilta, jota en lähtisi ruokkimaan, että sekin vielä. No, trollien tehtävähän on saada esiin pahin meistä.
t.53
Ihmetyttää kanssa että miten se abortti olisi ratkaisu tuohonkin ongelmaan.
Kuulostaa kyllä hiukan epäuskottavalta, mutta jos olisi totta, niin hyi mikä äijä! 8 kuukautta nussinu jotain moraalitonta akkaa ja samaan aikaan vaimo hoitaa muutaman kuukauden ikäistä lasta. Olisitte kyllä toisenne ehdottomasti ansainneet!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:41"]Taloudellisesti pärjään kyllä,eikä miehen ole pakko osallistua millään lailla lapsen kasvatukseen. Saa tietenkin jos tahtoo. Mielestäni kuitenkin miehen vaimon täytyy kuulla asiasta. Tämän suhteemme piti olla vain hauskan pitoa, mutta näin kävi.ap
[/quote]
Niin... Meillä kaikilla on oma käsityksemme hauskan pidosta...
Osoittaa se edes jonkinlaista kypsyyttä ap:ltä että haluaa sentään pitää lapsen,eikä tee aborttia. Toivottavasti se mieskin osaa kantaa vastuunsa.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:19"]
En ole kertonut vielä edes miehelle. Harmittaa juuri se jos hajoitan toisen perheen. Kyllä kai sen miehen on pakko kertoa vaimolleen asiasta. Niilläkin on vasta reilun vuoden ikäinen lapsi.ap
[/quote]
Eihän tällaisia ole oikeesti olemassa, eihän?!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:31"]Siellä joku ehdotti että tee abortti. En ikinä voisi tehdä. Onhan tuota ikääkin jo,ja ei kai maailmani siihen lapseen kaadu. Usein vitsailin miehelle että entäpä jos tuun paksuksi. Se kun ei suostunut kondomia käyttämään. No nyt sitten olen raskaana. Huomenna on pakko kertoa sillekin asiasta.ap
[/quote]
Jaha Porvoosta päivää siis. Kuka idiootti lutka antaa panon panna ilman ehkäisyä varsinkin jos ei siitä muuta ei kuin sitä seksiä. Eli tämä on joko provo tai ap oikeasti käytti miestä siitos sonnina