Hienoa. Olen raskaana.
Huonompi asia on se,että lapsen isä on naimisissa. Aborttia en kuitenkaan tee. Mutta pelottaa kyllä miten selviän.n33
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:24"]
Älä kerro sille ja tuhoa samalla sen perhettä. Nyt kärsit seuraukset ihan yksin. Ens kerralla..pidä näppis irti varatuista.
[/quote]
Miksi pitää kärsiä seuraukset yksin, ei kai kukaan lastakaan yksin tee? Ihmeellinen ajatusmalli taas tämä, että varattua miestä pitää jotenkin suojella tekemiensä asioiden seurauksilla, kun taas naisen (joka mitä ilmeisimmin EI ole ollut varattu) pitää kärsiä seuraukset yksin.
Surullisinta tässä mielestäni on se, että lainaamani kommentin kirjoittaja kuulostaa itse naiselta. Että tämmöiosiä me siskot olemme toisillemme.
Älä kerro sille ja tuhoa samalla sen perhettä. Nyt kärsit seuraukset ihan yksin. Ens kerralla..pidä näppis irti varatuista.
[/quote]
Kärsi seuraukset yksin? Onko vanhemmuus sun silmissä kärsimystä? Ah lapseni, äitisi on marttyyri...
Äitiys on ihanaa. Pieni lapsi opettaa vanhemmalleen maailman uudelleen, opettaa rakastamaan ja opettaa kasvamaan aikuisena. Se on ihanaa. Eikä tuossa yksin olla! Mun mielestä siinä on tuleva äiti, hänen lapsensa, lapsen jo olemassaoleva(t) sisarukset, tulevalla vauvalla on oma sukuyhteisönsä...
Pahempaakin maailmassa on tapahtunut kuin yks vauva.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:00"]
[/quote]
Miksi pitää kärsiä seuraukset yksin, ei kai kukaan lastakaan yksin tee? Ihmeellinen ajatusmalli taas tämä, että varattua miestä pitää jotenkin suojella tekemiensä asioiden seurauksilla, kun taas naisen (joka mitä ilmeisimmin EI ole ollut varattu) pitää kärsiä seuraukset yksin.
Surullisinta tässä mielestäni on se, että lainaamani kommentin kirjoittaja kuulostaa itse naiselta. Että tämmöiosiä me siskot olemme toisillemme.
[/quote]
Kyllä Ap:n lisäksi tossa kärsijänä myös se syntyvä lapsi...
No tota se on, kun päätös perheen perustamisesta tehdään aivojen sijasta pillulla.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:59"]
Meille tuollainen hauskanpito maksoi avioeron ja lapsen masennuksen. Kannattaa oikeasti miettiä vähän omaa napaansa pidemmälle ja jättää varatut miehet sikseen, opetella sanomaan, että menepä kotiin perheesi tarvitsee sinua enemmän.
[/quote]Ihan sen vuoksi oli mukava olla varatun kanssa,ettei se takerru liikaa.En haluaisi elää miehen kanssa samassa asunnossa. Häneltä olen saanut seksiä 1-2kertaa viikossa ja olen ollut tyytyväinen. Niin,olen Tampereelta.ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:52"]Mietippä olisiko sinusta mukavaa,kun joku toinen nainen tulisi ja pilaisi sinun suhteen jos nyt jonkun miehen satut löytämään ja tämänkin kanssa lisääntymään! Ja vieläpä niin että sinä olet pienen vauvan kanssa kotona kun mies jo polkee uuden kanssa joka toivoo yhtä hulluna vahinkoraskautta kuin sinä!
[/quote]
Mitäs aiinä suhteessa on enää pilaamista kun ukko käy polkemassa toista. Se suhde on jo siinä vaiheessa pilalla kun mies on lähtenyt etsimään toista seuraa.
Taitaa tulla miehelle ja sen vaimolle henkevä keskustelu. Saapahan niiden lapsi sisarpuolen. Jos hyviä puolia etsii.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:59"]Meille tuollainen hauskanpito maksoi avioeron ja lapsen masennuksen. Kannattaa oikeasti miettiä vähän omaa napaansa pidemmälle ja jättää varatut miehet sikseen, opetella sanomaan, että menepä kotiin perheesi tarvitsee sinua enemmän.
[/quote]
Sori ei se mies mene mihinkään kotiin vaan etsii uuden.
Mä jos saisin tietää miehestäni tuollaista, eroaisin ja se 1v jäisi isälleen. Saisi ap alkaa pakolla äitipuoleksi.
Mieheni teki samanlaisen tempun aikoinaan. Meille ei tullut eroa ja olen jopa kaveri sen lapsen äidin kanssa. Hänelläkin on nykyään ihan oma mies.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:16"]
Mä jos saisin tietää miehestäni tuollaista, eroaisin ja se 1v jäisi isälleen. Saisi ap alkaa pakolla äitipuoleksi.
[/quote]
Kostat siis lapsellesi sen, että miehesi on pettävä sika? Ok, onkin oikeasti parempi, että lapsen kasvattaa äitipuoli, eikä tuollainen tunnevammainen hirviö, joka käyttää omaa lastaan koston välikappaleena.
Näitä kirjoituksia lukiessa tulee mieleen, että varmaan suurin osa olettekin itse vaimoja, ehkä myös tuoreita äitejä? Ja jotenkin kaikki holtti on hormonipäissään kommentoinnista kadonnut, kun toivotatte aborttiin ja pilkkaatte.
Jotenkin vain toivoisin, että menisitte muualle horottelemaan epävarmuuttanne, koska se ei paranna ap:n, ap:n tulevan lapsen tai tämän isän elämää yhtään. Ap ei ole kenenkään kanssa naimisissa, ja vaikkakaan ei se nyt ehkä suositeltavaakaan ole varattujen kanssa peuhata, niin eiköhän se mies kuitenkin ole se, kenen kuuluu kantaa tässä vastuunsa tilanteesta.
En osaa sanoa, mitä tekisin, jos tuo tilanne tulisi itselle eteen, että mies tulisi kotiin tunnustamaan, että on pannut paksuksi jonkun toisenkin naisen (odotan nyt itse toista lastani). En ainakaan syyttelisi itseäni, koska tiedän, että meillä suhde on hyvä. Mies on ihan kelpo mies arjessa, joten en luultavasti antaisi kenkää, jos pystyisin jotenkin ajan kanssa sopeutumaan ajatukseen. Miten suhtautuisin siihen toiseen naiseen, riippuu paljolti naisen asenteesta. Jos nainen haluaisi repiä mieheni pois luotani, niin ehkä en olisi niin järkevä ja suopea. Ehkä siinä tilanteessa jos mies ei olisi tarpeeksi jämäkkä, saattaisin myös erota, kuka tietää.
Ap:n syyttelyn voisitte kyllä lopettaa, koska hän ei ole mikään seireeni, joka yliluonnollisin kyvyin on viekotellut tämän pahaa-aavistamattoman aviomiesparan sänkyynsä. Järjestelmällinen pettäminen vaatii todellista halua pettää, ei tää mies mitenkään kertaalleen vain kompastunut ap:n vuoteeseen.
Onnea odotukseen ap, kaikkea hyvää.
-kohta kahden äiti 33v
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:20"]
Mieheni teki samanlaisen tempun aikoinaan. Meille ei tullut eroa ja olen jopa kaveri sen lapsen äidin kanssa. Hänelläkin on nykyään ihan oma mies.
[/quote]
Olet melkoinen kynysmatto ja luuseri entä oletko ystävä myös miehesi tulevien lasten ja äitien kanssa?
32, Lässyn lässyn lää. Kiitos päivän nauruista. :)
Siellä joku ehdotti että tee abortti. En ikinä voisi tehdä. Onhan tuota ikääkin jo,ja ei kai maailmani siihen lapseen kaadu. Usein vitsailin miehelle että entäpä jos tuun paksuksi. Se kun ei suostunut kondomia käyttämään. No nyt sitten olen raskaana. Huomenna on pakko kertoa sillekin asiasta.ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:28"]
32, Lässyn lässyn lää. Kiitos päivän nauruista. :)
[/quote]
Mikä tuossa nyt niin erityisesti nauratti?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:26"]
[/quote]
Olet melkoinen kynysmatto ja luuseri entä oletko ystävä myös miehesi tulevien lasten ja äitien kanssa?
[/quote]Pakko asia oli joko hyväksyä tai sitten erota. Meillä nyt sattuu jotenkin vaan juttu luistavan tuon naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:37"]
[/quote]
[/quote]Pakko asia oli joko hyväksyä tai sitten erota. Meillä nyt sattuu jotenkin vaan juttu luistavan tuon naisen kanssa.
[/quote]
Entä kun tulee lisää lapsia ja äitejä?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:37"]
[/quote]
[/quote]
Entä kun tulee lisää lapsia ja äitejä?
[/quote]Ei sen tarvi enää käydä vieraissa. Silloin itseäni ei seksi kiinnostanut yhtään,nykyään vähän liikaakin. Saatan vielä itse pettää.
ja pankissa töissä ?! Luultavasti Osuuspankki tai nordea ?! :)
Meille tuollainen hauskanpito maksoi avioeron ja lapsen masennuksen. Kannattaa oikeasti miettiä vähän omaa napaansa pidemmälle ja jättää varatut miehet sikseen, opetella sanomaan, että menepä kotiin perheesi tarvitsee sinua enemmän.