Hienoa. Olen raskaana.
Huonompi asia on se,että lapsen isä on naimisissa. Aborttia en kuitenkaan tee. Mutta pelottaa kyllä miten selviän.n33
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:28"]
Abortti tulis halvemmaks (yhteiskunnalle ja sulle)
[/quote]ja sille miehelle.
Tyypillinen nainen. Biologinen kello tikittää ja vapaata miestä ei voi ottaa kun niissä on joku vika. Sitten pannaan jotain varattua ja pistellään kortsuihin reikiä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:38"]
Tyypillinen nainen. Biologinen kello tikittää ja vapaata miestä ei voi ottaa kun niissä on joku vika. Sitten pannaan jotain varattua ja pistellään kortsuihin reikiä.
[/quote]Mieshän ei suostunut käyttään kondomeja. Eli syy on yksin ap:n.
Mikä ihmeen ongelma sen abortin tekemisessä oikein teillä on? Mitä ihmeen vittua?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:28"]
Abortti tulis halvemmaks (yhteiskunnalle ja sulle)
[/quote]ja sille miehelle.
[/quote]Johan aiemmin kerroin että olen ollut ikäni töissä enkä kaipaa miehen rahoja. Pärjään ihan omillani.ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:31"]Ei lasta tapeta tai anneta elää perustuen siihen, mikä on halvinta.[/quote]
Mutta kun se helvetin sikiö EI OLE LAPSI! Ei abortissa tapeta ihmistä tai lasta, siinä vain tuhotaan läjä randomeita soluja.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:31"]Ihmiselämä itsessään on mittaamattoman arvokas.[/quote]
Ei ole. Jos ihmiselämällä olisi arvoa niin ei ihmisiä teurastettaisi sodissa miljoonia. Sinä _haluat uskotella itsellesi_ että ihmiselämä olisi arvokas, mutta kun todisteet vaan valitettavasti osoittavat että se ei ole. Ei tosiasioista voi olla eri mieltä.
AP, jos olet päättänyt pitää lapsen niin älä jää tänne lukemaan noita negativiisia solvauksia. Täällä hyökätään jokaista äitiä kohtaan, tekivät he mitä tahansa.
Sulla kuitenkin on työpaikka, koti, rahaa, riittävästi ikää ja ihmisiä lähipiirissä auttamassa. Pystyt hyvin kasvattamaan lapsen yksinkin.
Tyhmyys periytyy. Kannatan aborttia tässä tapauksessa, kun tyhmyyttä ei voi laittaa enää edes nuoruuden piikkiin.
Kas kummaa, että suojaamattomasta seksistä voi tulla raskakksi. Oho, ihme ja kumma.
Teitä on kiva kusettaa. Saa nähdä jatkuuko keskustelu vielä vaikka tunnustan, veikkaan että jatkuu.ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:45"]
AP, jos olet päättänyt pitää lapsen niin älä jää tänne lukemaan noita negativiisia solvauksia. Täällä hyökätään jokaista äitiä kohtaan, tekivät he mitä tahansa. Sulla kuitenkin on työpaikka, koti, rahaa, riittävästi ikää ja ihmisiä lähipiirissä auttamassa. Pystyt hyvin kasvattamaan lapsen yksinkin.
[/quote]Halusin vain jollekkin kertoa tilanteestani. Näin anonyymisti. En ole uskaltanut tästä kertoa edes ystävilleni,saatika siskoilleni tai vanhemmilleni.ap
ikäsi töissä? aiemmin 10.v oletko siis 10.v?
En ota itseeni haukkumisista. Tuskin olisin täällä mitään kertonut jos en arvostelua kestäisi. Luultavasti kuulen äidiltäni melkoiset huorittelut ym.kun sille kerron. "sukuumme syntyy avioton lapsi. Täytyi mun vielä tämäkin päivä nähdä. Oma tytär tuhoaa elämänsä" Voin kuvitella sen päivittelyn.ap
Väärinhän olette tehneet,mutta turha ketään on silti nimitellä ja solvata. Kuka sen ensimmäisen kiven heittää?
Ihan hienosti mies lopulta raskauteeni suhtautui. Tietysti ensin kiroili ja lähti baariin ottamaan muutaman. Palasi kuitenkin takaisin ja keskusteltiin. Ei vaatinut tekemään aborttia ja lupasi maksaa elareita. Niitä en kuitenkaan halua enkä tarvi. Haluaisi myös jatkaa suhdetta kanssani eikä kertoa vaimolleen. Joskus sen vaimo kuitenkin lapsesta saa tietää jos mies isyydenkin aikoo tunnustaa. Eli saisi kertoa,katsotaan sitten suhdettamme. Tosin eilenkin sänkyyn päädyttiin.ap
Antakaa sen vaimon olla onnellisen tietämätön asiasta. Niin pitkään asia tulee muuten ilmi. Sittenhän hänestä tosi hyvältä tuntuukin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:41"]
Tämän suhteemme piti olla vain hauskan pitoa, mutta näin kävi.ap
[/quote]
On ihan helvetin törkeää antaa miehelle sellainen kuva, että tämä on vain hauskanpitoa, ja sitten pamauttaa että on raskaana. Oksettaa tuollaiset naiset todenteolla.
Ehkäisy on nykyään niin naurettavan helppoa, että ei voi olla siitä kiinni.
Mikä raskaudessani on niin kamalaa. Olenhan valmis kantamaan kaikki seuraukset yksin. Mies itse saa päättää mitä haluaa.ap
Elämänkoulu paras koulu!
Toivon todella että tämä keskustelu on provo
No kyllä se mies itse saa päättää haluaako olla tekemisissä lapsensa ja minun kanssa. Varmaan lapsi kuitenkin joskus haluaa tietää isästään. Mutta en tule pakottamaan häntä mihinkään.ap