Miksi naiset ei tykkää kun mies pelaa?
Tuttujen vaimoista suurin osa ei tykkää yhtään kun oma mies pelaa ja yksi jopa kieltää miestä pelaamasta kokonaan (vaikka on itse laiska ja saamaton, mies tekee lähes kaiken kotona).
Ovatko pelaamisesta valittavat naiset jotenkin kateellisia kun eivät itse osaa vai mikä hitto siinä on että ei saisi miehellä olla harrastusta josta nauttii?
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 12:50"]Tuttujen vaimoista suurin osa ei tykkää yhtään kun oma mies pelaa ja yksi jopa kieltää miestä pelaamasta kokonaan (vaikka on itse laiska ja saamaton, mies tekee lähes kaiken kotona).
Ovatko pelaamisesta valittavat naiset jotenkin kateellisia kun eivät itse osaa vai mikä hitto siinä on että ei saisi miehellä olla harrastusta josta nauttii?
[/quote]
se on aivan sama mitä miehet tekee akat valittaa aina.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:03"]
Siinähän alapeukutatte jos menet peliyhteisöön missä on toistakymmentä ihmistä samassa joukkueessa, niin et sinä voi siellä sooloilla ihan miten haluat ilman että siitä ei seuraa mitään. Jos tätä ei pysty ymmärtämään niin parempi pelata yksinpelejä, tiimissä tai yhteisössä oleminen ei ole sinun juttusi ollenkaan.
[/quote]
Eli ei tällaisia pelejä perheelliselle jos vaativat tuntikausia päivässä. Vanhemman on vaan hoidettava ne kaatuneet maidot, lasten väliset riitelyt, vessareissut jne.
[/quote]Toki, mutta voit tauota pelien välissä, niinkuin minä teen. Mulla voi olla peli päällä 5 tuntia, pelaan puoli tuntia ja touhuan kaikkea muuta vaikka peli on päällä. Ja jos on tärkeitä pelejä joista ei voi irtaantua, niin kannataa kertoa tästä.
Ei se mies ole koko ajan tavoitettavissa muutenkaan, sinä vain pidät peliharrastusta alempiarvoisena juttuna, etkä halua ymmärtää sen tärkeyttä. Ei se Ville Nieminenkään kesken sm-liigan pudotuspelien mennyt siivoamaan kaatuneen maitopurkin jälkiä kotoaan, miksi on niin vaikea ymmärtää että monille ne pelit myös tärkeä juttu.
Haluat jonkun orjan kotiisi joka näätänä odottaa vain käskyjäsi, miehellä ei saisi olla mitään omia juttuja tai elämää ollenkaan. Kuulostaa aika sairaalta.
[/quote]
Olet siinä mielessä asian ytimessä että siitä pelaamisesta pitää sopia. Omaa aikaa ei vaan oteta ja oleteta että toinen pyörittää kotia.
Googlasin Ville Niemisen; on ammattilaisjääkiekkoilija. Naurattaa ajatus että mun mieheni vertaisi omaa pelaamistaan ammattilaiskiekkoilijan työhön! xD Joo, kyllä niin on että pidän palkatonta pelaamista tietokoneella (tai muuta harrastetta) tietyllä tapaa vähempiarvoisena kuin ansiotyötä, myös omalla kohdallani. :) Se on selvää että mies saa tehdä duuninsa häiriöttä; siksipä hän meneekin usein toimistolle. Kun hän tulee kotiin, työaika on loppunut ja tehdään muita juttuja. Se on selkeää. Niin minäkin teen.
Jos toinen puoliso pelaa kaiken vapaa-aikansa, on se ei-pelaava kyllä enemmän orjan asemassa, eikö vaan? Kaikki lastenhoito ja kotityöt kaatuvat silloin toisen niskaan.
Tämän sanon ihan ilman sarvia ja hampaita: sinkkuus ja lapsettomuus ovat myös ihan hyviä vaihtoehtoja jos rakastaa pelaamista enemmän kuin ajatusta perheestä ja haluaa käyttää pelaamiseen kaiken aikansa. Ihan totta! On paljon ihmisiä jotka tekevät jotain juttua intohimoisesti siitä huolimatta että "hintana" sinkkuus ja perheettömyys. Parisuhteen ja perheen eteen joutuu tekemään kompromisseja - sitä ihan omaa aikaa ei enää ole samalla tavalla kuin sinkkuna.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 13:17"]
Mun yhelle kaverille tuli ero, koska se harrasti kalastusta. Se oli loistava isä kahdelle lapselle, ei dokannut, huorannut tai polttanut ja oli vieläpä erittäin komea mies (naisten kertomaa). Sen vaimo meni jollekin neuvojalle valittamaan siitä. Se neuvoja kysyi, että juopotteleeko tai hakkaako se teitä. Vaimo sanoi, että ei kumpaakaan, se kalastaa. Se neuvoja heitti sen ulos ja sanoi, että yleensä täällä käy ihmisiä, joilla on ihan oikeita ongelmia.
Toinen kaveri harrasti soittamista. Otti viinaa harvoin. Ero tuli, koska musiikki. Suhde myöhemmin elpyi. Nyt on kirjallinen sopimus harrastuksesta.
Kolmannelle tuli ero, koska se ryyppäsi paljon. No uusi vaimo löytyi, koska naiset rakastuvat renttuihin. Siitä suhteesta tuli ero, kun kaveri lopetti ryyppäämisen.
Nainen, tuo mystinen olio. Se haluaa kaiken, mutta sille ei kelpaa mikään.
[/quote]
Ei minunkaan vaimo hyväksy harrastuksia. Kalastuksen olen lopettanut, ei voi syyttä, että se olisi ollut edes perheeltä pois, koska otin lapset mukaan. Kävin siisä kalalla 1-3 vuodessa.
Sama lenkkeilyssä - oli jo ottamassa eroa, kun vaadin, että halusin käydä joskus lenkillä ennen lasten nukkumaan menoa (tai ainakin lähteä). Ensimmäinen ehdotus oli ero ja vuoroviikkoasuminen, niin saisin lenkkeillä joka toinen viikko.
Eiköhän kyse siis aika usein ole vai kontrollista ja siitä, että kodinhoito/ lapset nähdään miehille kuuluvaksi. Näin on yllättävän usein, vaikka yleinen dogmi muutta väittääkin.
[/quote]
Moni nainen kiljuisi riemusta jos mies lähtisi keskenään lasten kanssa joskus reissuun. Silloin tällöin lenkillä käynninkinkin sallisi 99,9 % naisista, ja tästä suurin osa jopa kannustaisi miestä liikkumaan.
[/quote]
Aina siitä miehestä jotain moitittavaa löytyy. Ja jos ei löydy, sille voi muuten vaan olla hankala ja se voi pimahtaa. mSiinä sitten onkin taas moitittavaa.
Se on merkillistä, kun aina pitää etsiä jotain moitittavaa. Näin mun lähipiireissänio on. Ja mitkä ne erotilastot olivatkaan? Täytyypä Googlata.
[/quote]
Onpa sulla ankeat lähipiirit. :/ Vaihda piirejä?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:45"]
Meil on vaan yks pleikkari ja mäkin haluun välillä pelaa. :(
[/quote]Teette niinkuin me ollaan tehty tyttiksen kanssa, ostakaa peli josta kumpikin tykkää ja pelatkaa sitä yhdessä.
[/quote]
Ongelma on siinä, kun tykätään sellasista peleistä mitä ei yhdes voida pelata. :D
[/quote]Okei, mulla on niin laaja maku pelien suhteen, että ollaan löydetty yhteisiä pelejä. Kannattaa kysyä, jos vaikka pääsette yhteisymmärrykseen, se on meinaan tosi hauskaa pelata kahestaan pelejä. Niin ja nykyään voi pelata kavereiden kanssa pelejä kanssa, jos sulla on joku naisystävä niin voitte takoa onlinessä peliä läpi, höpisette samalla mikkiin kun pelaatte.
[/quote]
No jotain gtata ei ihan jaetulla näytöllä pelata :D pelattiin me yhdes välis minecraftia ja little big planetia mut niihin kyllästyi. Oon ihan tietoinen tuosta nettipelimahdollisuudesta ja mikeistä. Mutta Mulla ei oo tyttökavereita. Tai no. Mulla ei oo kavereita joiden kanssa pelata.
En tykkää mieheni pelaamisesta seuraavista syistä: hänellä voi vierähtää monta tuntia ihan huomaamatta pelatessa, silloin unohtuu muun muassa omat kotiaskareet ja joskus jopa omat harrastukset. Kun mies pelaa häneen ei saa yhteyttä, ihan sama mitä kysyy on vastaus joko "joo" tai "random" huutoa. Ja koskaan hän ei voi pelata vaan hetken, se hetki on aina vähintää tunti.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:23"]
Pelaaminen ärsyttää, jos se on kohtuuttoman aikaavievää. Kuinka paljon aikaa harrastus yleensä vie kerralla ihmisiltä, 1-2 tuntia? Tuon verran pari kolme kertaa viikossa on ok. Olisi kyllä fiksua hoitaa pelaaminen omassa tilassa, eikä vaatia muuta perhettä (jos sitä on?) hissuttelemaan ympärillä esim. olohuoneessa, kun yksi pelaa.
Ärsyttää aikuisia ja hämmentää lapsia, jos aikuinen on paikalla, mutta ei läsnä ja osallistuva.
[/quote]
Just näin! Harrastuksia saa olla, mutta kohtuus kaikessa. Pelaaja voi miettiä kuinka paljon on itse valmis antamaan toiselle ihan omaa harrastusaikaa.
Surettaa myös ajatus lapsista joille isä ei vastaa mitään vaikka nämä käyvät juttelemassa, kyselemässä ja pyytämässä leikkiin. Ei oikein tue vuorovaikutuksen oppimista sellainen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:11"]
Siinähän alapeukutatte jos menet peliyhteisöön missä on toistakymmentä ihmistä samassa joukkueessa, niin et sinä voi siellä sooloilla ihan miten haluat ilman että siitä ei seuraa mitään. Jos tätä ei pysty ymmärtämään niin parempi pelata yksinpelejä, tiimissä tai yhteisössä oleminen ei ole sinun juttusi ollenkaan.
[/quote]
Eli ei tällaisia pelejä perheelliselle jos vaativat tuntikausia päivässä. Vanhemman on vaan hoidettava ne kaatuneet maidot, lasten väliset riitelyt, vessareissut jne.
[/quote]Toki, mutta voit tauota pelien välissä, niinkuin minä teen. Mulla voi olla peli päällä 5 tuntia, pelaan puoli tuntia ja touhuan kaikkea muuta vaikka peli on päällä. Ja jos on tärkeitä pelejä joista ei voi irtaantua, niin kannataa kertoa tästä.
Ei se mies ole koko ajan tavoitettavissa muutenkaan, sinä vain pidät peliharrastusta alempiarvoisena juttuna, etkä halua ymmärtää sen tärkeyttä. Ei se Ville Nieminenkään kesken sm-liigan pudotuspelien mennyt siivoamaan kaatuneen maitopurkin jälkiä kotoaan, miksi on niin vaikea ymmärtää että monille ne pelit myös tärkeä juttu.
Haluat jonkun orjan kotiisi joka näätänä odottaa vain käskyjäsi, miehellä ei saisi olla mitään omia juttuja tai elämää ollenkaan. Kuulostaa aika sairaalta.
[/quote]
Olet siinä mielessä asian ytimessä että siitä pelaamisesta pitää sopia. Omaa aikaa ei vaan oteta ja oleteta että toinen pyörittää kotia.
Googlasin Ville Niemisen; on ammattilaisjääkiekkoilija. Naurattaa ajatus että mun mieheni vertaisi omaa pelaamistaan ammattilaiskiekkoilijan työhön! xD Joo, kyllä niin on että pidän palkatonta pelaamista tietokoneella (tai muuta harrastetta) tietyllä tapaa vähempiarvoisena kuin ansiotyötä, myös omalla kohdallani. :) Se on selvää että mies saa tehdä duuninsa häiriöttä; siksipä hän meneekin usein toimistolle. Kun hän tulee kotiin, työaika on loppunut ja tehdään muita juttuja. Se on selkeää. Niin minäkin teen.
Jos toinen puoliso pelaa kaiken vapaa-aikansa, on se ei-pelaava kyllä enemmän orjan asemassa, eikö vaan? Kaikki lastenhoito ja kotityöt kaatuvat silloin toisen niskaan.
Tämän sanon ihan ilman sarvia ja hampaita: sinkkuus ja lapsettomuus ovat myös ihan hyviä vaihtoehtoja jos rakastaa pelaamista enemmän kuin ajatusta perheestä ja haluaa käyttää pelaamiseen kaiken aikansa. Ihan totta! On paljon ihmisiä jotka tekevät jotain juttua intohimoisesti siitä huolimatta että "hintana" sinkkuus ja perheettömyys. Parisuhteen ja perheen eteen joutuu tekemään kompromisseja - sitä ihan omaa aikaa ei enää ole samalla tavalla kuin sinkkuna.
[/quote]Tässä keskustelussa tuntuu päätemana olevan joko täysin järjetön ja kohtuuton pelaaminen tai sitten ei pelata ollenkaan. Mitään välimuotoa ei tunnuta näkevän, vaikka suurin osa pelaajista joita minäkin tunnen, pelaa ihan kohtuullisia määriä.
Ja kärjistin tietenkin Niemis esimerkillä. Mutta heitetäänpä sellainen skenaario, että meidän joukkue osallistuu turnaukseen johon on harjoiteltu kuukausia ja edessä on joku ratkaiseva ottelu, jos ei pysty ymmärtämään sen ottelun tärkeyttä ja sitä että sillä voi olla jotain merkitystä, niin aika heikolta kuulostaa tuollainen suhde. Vähätellään toisen ihmisen tekemisiä ja joku maitopurkin siivoaminen on tietenkin tärkeämpää. Ei tuollainen nainen kunnioita miestään yhtään, eikä arvosta häntä ihmisenä, en minä tuollaisen naisen kanssa haluaisi olla yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Tässä keskustelussa tuntuu päätemana olevan joko täysin järjetön ja kohtuuton pelaaminen tai sitten ei pelata ollenkaan. Mitään välimuotoa ei tunnuta näkevän, vaikka suurin osa pelaajista joita minäkin tunnen, pelaa ihan kohtuullisia määriä.
Ja kärjistin tietenkin Niemis esimerkillä. Mutta heitetäänpä sellainen skenaario, että meidän joukkue osallistuu turnaukseen johon on harjoiteltu kuukausia ja edessä on joku ratkaiseva ottelu, jos ei pysty ymmärtämään sen ottelun tärkeyttä ja sitä että sillä voi olla jotain merkitystä, niin aika heikolta kuulostaa tuollainen suhde. Vähätellään toisen ihmisen tekemisiä ja joku maitopurkin siivoaminen on tietenkin tärkeämpää. Ei tuollainen nainen kunnioita miestään yhtään, eikä arvosta häntä ihmisenä, en minä tuollaisen naisen kanssa haluaisi olla yhdessä.
[/quote]
Kuten tossa aiemmin kirjoitin, siitä pelaamiseesta pitää sopia. Ja sen peliajan pitää pysyä kohtuullisena. Mun mielestä kohtuullista on se määrä minkä on valmis antamaan myös kumppanilleen omaa harrastusaikaa. Mielellään tietty niin että perheelle jää myös välillä yhteistä aikaa ja joskus jopa ihan kahdenkeskistä parisuhdeaikaakin.
Mikä sun mielestä on kohtuullinen määrä pelaamista?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 13:17"]
Mun yhelle kaverille tuli ero, koska se harrasti kalastusta. Se oli loistava isä kahdelle lapselle, ei dokannut, huorannut tai polttanut ja oli vieläpä erittäin komea mies (naisten kertomaa). Sen vaimo meni jollekin neuvojalle valittamaan siitä. Se neuvoja kysyi, että juopotteleeko tai hakkaako se teitä. Vaimo sanoi, että ei kumpaakaan, se kalastaa. Se neuvoja heitti sen ulos ja sanoi, että yleensä täällä käy ihmisiä, joilla on ihan oikeita ongelmia.
Toinen kaveri harrasti soittamista. Otti viinaa harvoin. Ero tuli, koska musiikki. Suhde myöhemmin elpyi. Nyt on kirjallinen sopimus harrastuksesta.
Kolmannelle tuli ero, koska se ryyppäsi paljon. No uusi vaimo löytyi, koska naiset rakastuvat renttuihin. Siitä suhteesta tuli ero, kun kaveri lopetti ryyppäämisen.
Nainen, tuo mystinen olio. Se haluaa kaiken, mutta sille ei kelpaa mikään.
[/quote]
Ei minunkaan vaimo hyväksy harrastuksia. Kalastuksen olen lopettanut, ei voi syyttä, että se olisi ollut edes perheeltä pois, koska otin lapset mukaan. Kävin siisä kalalla 1-3 vuodessa.
Sama lenkkeilyssä - oli jo ottamassa eroa, kun vaadin, että halusin käydä joskus lenkillä ennen lasten nukkumaan menoa (tai ainakin lähteä). Ensimmäinen ehdotus oli ero ja vuoroviikkoasuminen, niin saisin lenkkeillä joka toinen viikko.
Eiköhän kyse siis aika usein ole vai kontrollista ja siitä, että kodinhoito/ lapset nähdään miehille kuuluvaksi. Näin on yllättävän usein, vaikka yleinen dogmi muutta väittääkin.
[/quote]
Joku persoonallisuushäiriö tuolla naisellasi. Ero olisi paras vaihtoehto varmaan lastenkin kannalta. Alat vaan kerätä infoa vaimosi epävakaudesta, niin saat yksinhuoltajuuden.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:32"]
Oma mieheni ei (onneksi) pelaa, mutta eksäni pelasi. En hänelle ikinä asiasta sanonut, mutta kyllä se kieltämättä vitutti. Ei se olisi vituttanut jos hän olisi samalla panostanut kodinhoitoon ja meidän yhteiseen aikaan, mutta jos pelaaminen alkaa aamulla klo 12 ja loppuu illalla klo 22 kun kaverit tulee kylään niin eihän se nyt ihan niin mene. Ja ensinnäkin, ei aikuiset ihmiset pelaa!! Lapset harrastavat tietokoneella pelaamista. kyllä aikuisela tulee olla jtn järkevämpää tekemistä kun pelata.
[/quote]
Tai järkevämpää tekemistä kuin pyöriä av:lla trollien ja mt-ongelmaisten parissa?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuten tossa aiemmin kirjoitin, siitä pelaamiseesta pitää sopia. Ja sen peliajan pitää pysyä kohtuullisena. Mun mielestä kohtuullista on se määrä minkä on valmis antamaan myös kumppanilleen omaa harrastusaikaa. Mielellään tietty niin että perheelle jää myös välillä yhteistä aikaa ja joskus jopa ihan kahdenkeskistä parisuhdeaikaakin.
Mikä sun mielestä on kohtuullinen määrä pelaamista?
[/quote]Minä pelaan ehkä joku 10-20 peliä viikossa, joskus vähemmän. Riippuu onko aikaa eli jos viikossa on 7 päivää niin keskiarvo pyörii noin 2 pelin nurkilla per päivä, aikaa siihen kuluu 1-3 tuntia päivässä. Taukoja on paljon jolloin ei tule pelattua viikolla ollenkaan, vkl on enemmän aikaa.
Minulle yhtä tärkeää kuin se pelaaminen, on ne kaverit kenen kanssa pelaan ja vaihdan kuulumisia sekä turisen paskaa kaikesta maan ja taivaan väliltä. Se peli on vain sellainen yhteinen juttu, tämä yhteinen juttu voi ihan hyvin olla mikä hyvänsä, vaikka se että käyt kavereiden kanssa pelaamassa bilistä.
Nykyajan pelit on vain niin hienosti tehty ja kun lisäät siihen tämän yhdessäolon ja sosiaalisen puolen, niin ei ihme että moni niiden parissa viihtyy.
Joillakin naisilla tuntuu olevan kyse siitä, ettei se pelaaminen nyt vaan sovi naisen käsitykseen maskuliinisesta miehestä, kun miehen pitäisi mieluummin harrastaa jotain jännää (laskuvarjohyppäämistä tai vuorikiipeilyä), fiiniä (purjehdusta, golfia tai tennistä), hyödyllistä (vesikaton korjaaminen tai pihakivetyksen uusiminen) tai muuten vaan perinteisen miehekästä (vaikka kalastus, metsästys ym eräily).
Sitten on näitä takertujia, joille mies on 24/7 apuri ja huvimestari ja jotka ahdistuu heti jos mies ei olekaan sormia napsautsauttamalla käytettävissä. Parisuhde on symbioosi jossa harrastukset on yhteisiä (ja mielellään naisen valitsemia) ja se on vakavassa kriisissä tai vähintäänkin kaikki läheisyys kuollut, jos miehen mielestä hänen läsnäolonsa sohvalla 12 tunnin Vampyyripäiväkirjamaratonin ajan ei ole täysin välttätöntä vaan sen aikaa voisi vaikka pelailla omia pelejään. Näitä naisia eräs ystäväni kuvaili sanoilla "joillekin naisille mies on koiran korvike."
Ja joskus ne miehet vain pelaa liikaa :)
Mulle yks lysti pelaako mies. Itsekin pelaan, en tosin aivan yhtä paljon (en esim. jaksa samaa peliä koko päivää). Kun mies pelaa niin saapahan itselle omaa aikaa. Kun vaan hoitaa kotihommat niin kaikki ok. Mielestäni ei pidä valita kumppanikseen ihmistä, jonka (aikaavievä) harrastus on itselle suuri ongelma.
Never hööd aikuisten miesten pelaamisesta, tai ehkä kerran.
Vanhin jäsen meidän tiimissä on yli 50v, nuorin on parikymppinen. Meillä on ikäraja tiimiin, jonneja ei oteta koska kenelläkään ei kestä hermot niiden kanssa. Tainnut pelaamisesta tulla koko kansan huvia pikkuhiljaa, toki täälläkin näkyy nämä iänikuiset asenteet. Tosimies ei pelaa vaan hakkaa halkoja ulkona ilman paitaa 20 asteen pakkasessa tai rassaa jotain vitun autoja pimeässä kellarissa.
Tykkää yli kaiken, kun mun poikaystävä pelaa xboxia tai seuraa urheilua tv:stä. Jotenkin rentouttavaa. Toinen ei kuuntele mitä puhun jne. ja on hiljaa, mutta on kuitenkin läsnä. Parasta :D
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:58"]
Tykkää yli kaiken, kun mun poikaystävä pelaa xboxia tai seuraa urheilua tv:stä. Jotenkin rentouttavaa. Toinen ei kuuntele mitä puhun jne. ja on hiljaa, mutta on kuitenkin läsnä. Parasta :D
[/quote]
Jatkan... Tosin välillä kaipaan huomiota ja menen poikaystävän syliin istumaan ja häiritsemään. Siitä se suuttuu, mutta hei onhan se huonokin huomio huomiota. Ajoittain myös seilaan edes takaisin tv:n edessä. Yleensä kyllä pyrin antamaan pelirauhan :D Silloin saan rauhassa tehdä omia asioitani.
Kummasti näissä provoissa mies tekee aina kaikki kotityöt. Tällaiseen ei oikeassa elämässä törmää, ellei mies ole totaali-yh.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:57"]
Vanhin jäsen meidän tiimissä on yli 50v, nuorin on parikymppinen. Meillä on ikäraja tiimiin, jonneja ei oteta koska kenelläkään ei kestä hermot niiden kanssa. Tainnut pelaamisesta tulla koko kansan huvia pikkuhiljaa, toki täälläkin näkyy nämä iänikuiset asenteet. Tosimies ei pelaa vaan hakkaa halkoja ulkona ilman paitaa 20 asteen pakkasessa tai rassaa jotain vitun autoja pimeässä kellarissa.
[/quote]
Ei, vaan tosimies tekee muutakin kuin pelaa. Tosimiehen elämää ei pelaaminen hallitse, vakka hän pelejä harrastaisikin. Jos tosimiehellä on perhettä, perhe on tosimiehelle peliä tärkeämpää. Pelaamisella on sijansa mutta se ei hallitse elämää eikä pilaa ihmissuhteita.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:45"]
Meil on vaan yks pleikkari ja mäkin haluun välillä pelaa. :(
[/quote]Teette niinkuin me ollaan tehty tyttiksen kanssa, ostakaa peli josta kumpikin tykkää ja pelatkaa sitä yhdessä.
[/quote]
Ongelma on siinä, kun tykätään sellasista peleistä mitä ei yhdes voida pelata. :D
[/quote]Okei, mulla on niin laaja maku pelien suhteen, että ollaan löydetty yhteisiä pelejä. Kannattaa kysyä, jos vaikka pääsette yhteisymmärrykseen, se on meinaan tosi hauskaa pelata kahestaan pelejä. Niin ja nykyään voi pelata kavereiden kanssa pelejä kanssa, jos sulla on joku naisystävä niin voitte takoa onlinessä peliä läpi, höpisette samalla mikkiin kun pelaatte.