Kertokaa millaisia ruoka-annoksia te kokkaatte ittellenne, kerran päivässä syöville pelkästään tämä ketju
Tietenkin hedelmiä, tai oikeina annoksina pähkinöitä, vitamiinejä, teetä, mehuja, kahvia, ja tälläistä saa syödä tai kasvuikäisille 2lautasellista
Kysymys otsikossa
Minä väitän niin että pelkästään kerran päivässä syövä ihminen osaa kokata terveellisen ruoka-annoksen, maapallo toimii vain niin.
Kaikki jotka syövät enemmän niin heidän ruoan tasalaatuisuus on huonompaa tylsää, ei niin täyteläistä, makuaistit katoaa kun syö liikaa tai ultraprosessoitua muonaa
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
En pisty miten kään syömään 1200kcal kerralla eikä se pitäisi nälkää 24h. Syön klo 07, 13 ja 19. Hyvää, erittäin maukasta itsetehtyä ruokaa.
Eikä tuollainen jatkuvat napostelu ole mitään erran päivässä syömistä vaan laiduntamista!
Minä tulen syömään maksimissaan 750kaloria tänään, lautanen täynä ruokaa
Ap
Mahdollisimman itsetehtyä prosessoimatonta ruokaa. Ei eineksiä ja paljon proteiinia. Syön itsekin vain kerran päivässä. Kaiken lisäksi olen vielä kasvissyöjä niin joutuu miettimään tarkkaan päivän aterian. Sekasyöjällä helpompaa.
En pisty miten kään syömään 1200kcal kerralla eikä se pitäisi nälkää 24h. Syön klo 07, 13 ja 19. Hyvää, erittäin maukasta itsetehtyä ruokaa.
Eikä tuollainen jatkuvat napostelu ole mitään erran päivässä syömistä vaan laiduntamista!