Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella nainen voi arvioida "tasonsa"?

Vierailija
28.12.2021 |

Kiinnostaisi löytää miesystävä jossain vaiheessa, mutten tiedä, millaiseen minun kannattaisi tähdätä toiveissani.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset eivät mieti näitä tasojuttuja. He kohtaavat ihmisiä ja joidenkin kanssa synkkaa paremmin kuin toisten. Ihastuminen voi jalostua rakastumiseksi ja rakastamiseksi. Ainut taso, jota sinun tarvitsee miettiä on kiinnostaa/ei kiinnosta. Se on myös ainut taso, jota ne elävän elämän miehet miettivät.

Miehiä, joilla on asiat kunnossa, ei kiinnosta köyhät pätkätyöläiset, eikä akateemisuudella saa lisäpisteitä.

Niin? Eli kiinnostaa/ei kiinnosta.

Vierailija
22/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä, mahd. nuori, 16 vuotias olis paras, eli kunhan on laillista. Yli 25-vuotiaat naiset ovat jo lähes pilalla ja kolmikymppiset täysin rupsahtaneita.

Paino. Laihduta, oli sit minkä painoinen vaan niin luultavasti kannattaa silti laihduttaa.

Kroppa pitää olla täydellisen timmi. Ei laihaläskiä. Instagram/bikini-fitnes-babe olisi paras.

Rinnat ja perse. Molemmat isot ja kiinteät.

Pitkät hiukset, ei kananpersetukkaa.

Ei mt-ongelmia. Ei tatuointeja. Ei lompakkoloinen.

Pitää meikata ja paljon, mutta niin että mies ei tajua sitä.

Ei saa olla entisiä suhteita tummaihoisten miesten kanssa.

Siinä miesten vaatimukset palstan perusteella.

Nainen noilla ominaisuuksilla (tosin kuitenkin täysi-ikäinen) ei ota mitään palstaulisijaa, vaan jonkun komean ja varakkaan julkkismiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiin, jotka tekevät sinulle aloitteita tai innistuvat omista aloitteistasi. Miksi nykyisin itsestäänselvätkin asiat ovat vaikeita?

Vierailija
24/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä omia elämän arvoja ja tavoitteita ja valita sellainen kumppani, jolla ne ovat samansuuntaisia kuin sinulla.

Tasoteoria on lähinnä epäsuosittujen pikkupoikien kannattama uskonto, jolla ei ole rakkauden ja käytännön kanssa mitään tekemistä. Tiedät kyllä itse, oletko kiinnostunut jostakusta vai et.

Mutta onko se jokukuka kiinnostunut sinusta?

Samanlaiset linnut lentää yhdessä, paitsi prinsessasaduissa.

Vierailija
25/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse itse määritellä. Vastakkainen sukupuoli määrittää "tasosi". Olet sitä samaa tasoa mitä sinua lähestyvät miehet.

Ok, en ole missään tosiaan esillä ja saaliini on heikko (eli epäkiinnostavia ja rumia tavisukkoja, joilla on haiseva hengitys). Miten voisin parantaa tasoani huomattavasti?

T. Ap

Vierailija
26/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpöhöpö-juttua. Jokainen ihminen on samalla tasolla, mutta jos haluaa arvottaa vaikka jotain ulkoisia juttuja niin jokainen määrittelee loppupeleissä itse ne tasot. Ei oo mitään "virallista" sellaista. Mieti millaisia ominaisuuksia haluat tulevalta kumppanilta ja luota siihen että sellainen tulee vastaan sitten kun sen aika on.

Pelkään pahoin, etten sellaista kohtaa tai ainakaan saa. En ole koskaan elämässäni kohdannut miestä, joka ihan välittömästi tuntuisi jonkinlaiselta sielunveljeltäni ja jonka ulkonäkökin sävähdyttäisi. En usko, että sellaisia onkaan tai jos olisi, eivät olisi vapaita tai he valitsisivat jonkun muun kuin minut.

T. Ap

Tuossa pelossa voi olla se ongelma. Vaikka et olisi vielä tavannut sellaista, ei se meinaa etteikö sellaista olis olemassa. Epävarmuutta kannattaa työstää, niin sitten on paremmat mahdollisuudetkin.

Vierailija
27/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoa voi parantaa sillä, että tuntee olevansa kokonainen ilman kumppania.

Vierailija
28/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset eivät mieti näitä tasojuttuja. He kohtaavat ihmisiä ja joidenkin kanssa synkkaa paremmin kuin toisten. Ihastuminen voi jalostua rakastumiseksi ja rakastamiseksi. Ainut taso, jota sinun tarvitsee miettiä on kiinnostaa/ei kiinnosta. Se on myös ainut taso, jota ne elävän elämän miehet miettivät.

Veit sanat suustani. Tulin sanomaan ihan saman asian.

Vierailija
29/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoluokittaja kirjoitti:

Sellaisiin, jotka tekevät sinulle aloitteita tai innistuvat omista aloitteistasi. Miksi nykyisin itsestäänselvätkin asiat ovat vaikeita?

Mulle ei ole ikinä eläissäni tehneet sellaiset hyvännäköiset ja aidosti komeat sekä fiksut ikäiseni miehet aloitteita. Eivät edes silloin, kun olin teini. Olin hoikka ja pitkähiuksinen, jälkikäteen ajateltuna ihan nätti. Vain jotkut humalaiset ja ulkomaalaiset tai paljon vanhemmat miehet tulivat juttelemaan ulkosalla.

T. Ap

Vierailija
30/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tietyt tyypit jatkuvasti jankkaamassa tasoista ja heiltä on useasti pyydetty jonkinlaista taulukkoa tai mittaria, jolla voi oman tasonsa mitata. Tällaista ei ole kuitenkaan koskaan esitetty. Siitä voimme päätellä, että tasot ovat huuhaata ja aloittajankaan ei niitä kannata pohtia.

Juuri näin olemme kaikki kosmokseen heitettyjä kauniita sieluja erilaisissa pakkauksissa. Mitään tasoja ei ole. Ihan oikeasti vaikka Angelika Jolie voi löytää sielunkumppanin Losin ylipainoisesta kodittomasta 68-vuotiaasta sekakäyttäjästä. Joka ei tätä hyväksy, on ihmishirviö.

Vierailija
31/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse itse määritellä. Vastakkainen sukupuoli määrittää "tasosi". Olet sitä samaa tasoa mitä sinua lähestyvät miehet.

Ok, en ole missään tosiaan esillä ja saaliini on heikko (eli epäkiinnostavia ja rumia tavisukkoja, joilla on haiseva hengitys). Miten voisin parantaa tasoani huomattavasti?

T. Ap

Älä tapaa ketään epäkiinnostavia ja rumia tavisukkoja, jos et voisi kuvitella seurustelevasi sellaisen kanssa. Kaiken maailman hiihtäjille ei tarvitse antaa mitään "mahdollisuutta", hukkaat vain aikaasi.

Vierailija
32/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä, mahd. nuori, 16 vuotias olis paras, eli kunhan on laillista. Yli 25-vuotiaat naiset ovat jo lähes pilalla ja kolmikymppiset täysin rupsahtaneita.

Paino. Laihduta, oli sit minkä painoinen vaan niin luultavasti kannattaa silti laihduttaa.

Kroppa pitää olla täydellisen timmi. Ei laihaläskiä. Instagram/bikini-fitnes-babe olisi paras.

Rinnat ja perse. Molemmat isot ja kiinteät.

Pitkät hiukset, ei kananpersetukkaa.

Ei mt-ongelmia. Ei tatuointeja. Ei lompakkoloinen.

Pitää meikata ja paljon, mutta niin että mies ei tajua sitä.

Ei saa olla entisiä suhteita tummaihoisten miesten kanssa.

Siinä miesten vaatimukset palstan perusteella.

Nainen noilla ominaisuuksilla (tosin kuitenkin täysi-ikäinen) ei ota mitään palstaulisijaa, vaan jonkun komean ja varakkaan julkkismiehen.

Ei tuo ikäiset pariudu vaan pitää kavereiden kanssa hauskaa. Sitten päälle kolmekymppisenä alkaa stressi ja ulina kun ei ketään löydy.

Vierailija
33/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehen taso paranee huomattavasti, kun astuu lentokoneeseen ja suuntaa aurinkoiseen hymyjen maahan thaimaaseen. Sieltä sitä sitten voi valkata parhaimmat päältä ja tuoda tuliaisina kotosuomeen.

Jokainen suomimies on 10 tasoa Aasiassa ja haluttua naimaseuraa, joten miehet VELJET mars matkaan ja morsmaikun hakuun mars!

Vierailija
34/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet mitä tapaan haluavat tunkea sänkyyni tai hullaantuvat maanisiksi häiriköiksi. Päättele siitä nyt mitään.

Onneksi olkoon, olet ylittänyt panoriman. Seuraava tavoite on sitten seurustelurima.

Kaikki niistä seurustella haluaa, muuttaa heti yhteen. Minä en halua.

Vierailija
35/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole ikinä eläissäni tehneet sellaiset hyvännäköiset ja aidosti komeat sekä fiksut ikäiseni miehet aloitteita. Eivät edes silloin, kun olin teini. Olin hoikka ja pitkähiuksinen, jälkikäteen ajateltuna ihan nätti. Vain jotkut humalaiset ja ulkomaalaiset tai paljon vanhemmat miehet tulivat juttelemaan ulkosalla.

T. Ap

Niin? En usko, että haluat romantiikkaa, seksiä, hellyyttä, läheisyyttä, rakkautta, luottamusta, toinen toisensa ihailemista ja arvostamista kenenkään muun kuin sellaisen miehen kanssa, jota sinä haluat ja joka haluaa sinua.

Tiedät, kun löydät sellaisen miehen. Vähempään ei kannata tyytyä.

Vierailija
36/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Älä tapaa ketään epäkiinnostavia ja rumia tavisukkoja, jos et voisi kuvitella seurustelevasi sellaisen kanssa. Kaiken maailman hiihtäjille ei tarvitse antaa mitään "mahdollisuutta", hukkaat vain aikaasi.

Tuo on erittäin hyvä pointti. Tosin en haluaisi olla mikään itseriittoinen nirppanokkakaan, vaan ystävällinen niillekin, jotka eivät kiinnosta tositarkoituksella. Kaverimielessä voin siis jutella ja vaikka treffatakin. En jotenkin "osaa" antaa rukkasia, vaikkei kiinnosta.

En silti mihinkään suutelointiin tai seksiin tietenkään suostu, mutta kyllä mä voin jutella. Mutta kuluuhan siinä aikaa hukkaan, jos treffailee kohteliaisuudesta sellaisia, jotka eivät aidoati kiinnosta pätkääkään.

T. Ap

Vierailija
37/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kertooko tämä jotain tasostasi?

Vierailija
38/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet mitä tapaan haluavat tunkea sänkyyni tai hullaantuvat maanisiksi häiriköiksi. Päättele siitä nyt mitään.

Onneksi olkoon, olet ylittänyt panoriman. Seuraava tavoite on sitten seurustelurima.

Kaikki niistä seurustella haluaa, muuttaa heti yhteen. Minä en halua.

Mulla on sama. Ne epäkiinnostavat haluavat aidosti suhteeseen, vaikkeivat edes poskipusua ole saaneet. Mutta kun en kohtaa ketään kiinnostavia.

T. Ap

Vierailija
39/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ne ällömiehet juttelee nuorille ja kauniille naisille lähinnä siksi, koska yrittänyttä ei laiteta.

Vierailija
40/79 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kertooko tämä jotain tasostasi?

Todennäköisesti kyllä. Mutta sitä en tiedä, mikä minusta teki matalatasoisen, enkä sitäkään, miten voisin sitä tilaani parantaa. En tosin tuolloinkaan bilettänyt juuri koskaan tai ollut deittipalveluissa.

Olen elämäni aikana bilettänyt ehkä noin viisi kertaa yhteensä ja koskaan en ole ollut deittipalstalla tai Tinderissä. Olen matkustellutkin yksin. Luotin aina siihen, että kyllä joku kiva tulee juttelemaan kesällä vaikkapa puistossa tai kadulla tai yleisötapahtumassa. Vaan eipä ole kukaan koskaan tullut.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan