Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet kuokkavieraana`?

Vierailija
28.12.2021 |

Elikkäs olettekos olleet kuokkavieraana häissä, hautajaisissa, syntymäpäiväjuhlilla, hirvipeijaisissa tahikka muissa kekkereissä? Kokemuksia? Ihmeteltiinkö läsnäoloanne, näytettiinkö ovea tms? Kaverin puolesta kyselen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole ollut.

Vierailija
2/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos saan edes kutsuttuna mentyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi mennä kuokkimaan juhliin, joihin ei ole saanut kutsua.

Vierailija
4/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa eikä oikeastaan kuokkina. Oltiin teinejä minä 17 ja isäpuolen poika 18. Vanhemmat oli "tyylikkäästi" niin etteivät kehdanneet viedä kukka jotain. No mentiin sinne mihin vanhemmat opasti. Jee väärät hautajaiset jossa ei juuri ketään. Kaksi ystävällistä naista syötti meitä. Neuvoivat oikeaan paikkaan ja syyllistivät meidät hetkeksi jonkin tuntemattoman hautajaisiin.

Siellä kaksi pitkätukkaa seisoi hetken nöyrinä ja ei kun seuraavaan paikkaan. Siellä selitys onko nämä nyt sen ja sen hautajaiset. Joo on. No me vain jätettäisi tämä kukkalaite mitä muiden puolesta tuodaan. Lopputulos kaverin auto jäi sinne parkkiin. Hän oli sentään päässyt vanhempien luokse takaisin.

Minä heräsin tyydytettynä teininä toisen teinin, tytön vierestä. Eikä oikeasti missään vaiheessa valehdeltu. Kerrottiin ihan rehellisesti keiden puolesta tuotiin kukka sellainen. Oli muuten eka kertoja kun mulle ihmiset kertoi ihan liikaa. Vainaja sitä ja tätä en haluaisi kaikkea muistaa. Koitettiin lähteä mutta meidät haluttiin muistotilaisuuteen ja siellä juotettiin. Siksi loput illan tapahtumista on lähinnä muistikuvia.

Vierailija
5/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kutsuttiin viikonlopun viettoon maalaistaloon. Leppoisaa maalaisrauhaa odotin, mutta perunamaata kuokkimaan laittoivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi