Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita "rinnattomia" paikalla?

Vierailija
13.04.2015 |

Itselläni taas jokin ns.tissikriisi menossa ja olen alkanut haaveilla rintojen suurennuksesta. Olin jo heivannut nuo ajatukset mielestäni, mutta nyt mieltäni on taas alkanut kalvamaan olemattomat rintani... En edes haluaisi mitään isoja, mutta kunhan olisi edes pienehköt, eikä vain tällaisia olemattomia nysänännejä. Olen muuten suht tyytyväinen ulkonäkööni, kauniiksikin kehuttu, mutta tissittömyys rajoittaa esim.parisuhteeseen ryhtymistä. En voi nauttia läheisyydestä aidosti, kun häpeilen kokoajan ylävartaloani ja aistin että mahdollinen miehenikin haaveilee mielessään isommista rinnoista. Pidänkin seksiä harrastaessa useimmiten paidan päällä. Uimahalleissa en halua käydä lainkaan arvostelevien katseiden kohteena.

Osaatteko te muut "rintavarustukselta kehittymättömät" olla sinut itsenne kanssa?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihäm tuo nainen edes ole rinnaton, juurikin nättiä pyöreyttä muodoissa..... itse maksaisin mitä vaan noista,minulla ei ole tuotakaan vähää, pelkkää nahkaa ja luuta! Olen normaali painoinen ja alakropasta kyllä löytyy läskiä. Tissejä vaan ei ole. Ei edes tuon verran. Nuo ovat kauniit, kelpaisi minulle.

Vierailija
82/83 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:37"]

Juu. Eipä oo ollu mullakaan oikein rintoja, mutta kun lihoin normaalinpainoiseksi niin alkoihan niitä löytyä... Lihota niin loppuu se rinnattomuus.

Voin sanoa, ettei välttämättä toimi. 

Itse lihoin noin 20kg eikä rinnat kasvaneet yhtään. 

mulla myös tämä. olen lihonut alipainoisesta normaalipainoon, mutta rintojen kokoon se ei ole vaikuttanut. A85 on koko, eli leveä rintakehä ja siinä pienet rinnat. en tykkää, mutta ei häiritse niin paljon että laittaisin rahaa leikkaukseen. nuorempana siitä tuli haaveiltua ja mulla oli vuosia jonkinlainen kompleksi näistä pienistä rinnoistani. mutta nyt 40+ iässä olen ihan sinut asian kanssa, rinnat ei roiku ja ovat ihan yhtä kiinteät kuin ennen kolmen lapsen imetyksiä. näin ei varmaan olisi jos olisin isorontaisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, täältä löytyy siis rinnattomia naisia.....mutta löytyykö täältä sellaisia rinnattomia naisia jotka tykkäävät ajella alapään karvat aina pois ja tykkäävät siitä että mies on "aina ohjaksissa" niin sanotusti, eli mies tekee aina aloitteen, ja mies tekee myös kaikki työt sängyssä?  Jotenkin kiehtoisi olla sellaisen naisen kanssa joskus. Isorintaisen naisen kanssa on kivaa kun nainen on aktiivinen, mutta jostain syystä kiehtoo myös rinnaton nainen makaamassa "lahnana" sängyllä.... Muuten en siis välittäisi olla se joka tekee kaikki työt sängyssä, mutta tässä tapauksessa olisin valmis tekemään poikkeuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan