Muita "rinnattomia" paikalla?
Itselläni taas jokin ns.tissikriisi menossa ja olen alkanut haaveilla rintojen suurennuksesta. Olin jo heivannut nuo ajatukset mielestäni, mutta nyt mieltäni on taas alkanut kalvamaan olemattomat rintani... En edes haluaisi mitään isoja, mutta kunhan olisi edes pienehköt, eikä vain tällaisia olemattomia nysänännejä. Olen muuten suht tyytyväinen ulkonäkööni, kauniiksikin kehuttu, mutta tissittömyys rajoittaa esim.parisuhteeseen ryhtymistä. En voi nauttia läheisyydestä aidosti, kun häpeilen kokoajan ylävartaloani ja aistin että mahdollinen miehenikin haaveilee mielessään isommista rinnoista. Pidänkin seksiä harrastaessa useimmiten paidan päällä. Uimahalleissa en halua käydä lainkaan arvostelevien katseiden kohteena.
Osaatteko te muut "rintavarustukselta kehittymättömät" olla sinut itsenne kanssa?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:03"]
Mulla AA-kuppi, enkä siltikään itseäni täysin rinnattomana pidä. Ihan viime aikoina olen jopa alkanut pitämään rinnoistani. Uskon myös, että jos rintojen koko on miehelle tärkeä asia, hän ei minua lähestykään.
[/quote] Reikä se on rinkelilläkin.
[/quote]Enemmän niitä pelkän reiän perässä juoksijoita taitaa meidän isorintaisten riesana olla.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:23"]AA-rinnat löytyvät. Ehkä kasvaisivat, jos painoa tulisi lisää, olen tosi hoikka ja urheilen paljon. Rasvaahan rinnat ovat suurimmaksi osaksi. Toisaalta olen vähän miettinyt, että jos mulla on jonkinlainen hormoniepätasapaino. Kuukautisvaivat ovat tosi lieviä, on iho-ongelmia, lihominen ei ole onnistunut eikä puolessa vuodessa raskautuminenkaan ole tärpännyt. [/quote] Syötkö kunnolla? Liiallinen laihuus estää raskaaksi tulon.
[/quote]
Tuossahan juuri sanoin, että lihominen ei ole onnistunut. Siis ei nyt eikä koskaan aiemminkaan. Vaikka joisin joka päivä litran öljyä ja söisin kilon sokeria, niin paino pysyy samassa. :/ Olen juuri ja juuri siinä rajalla, ettei ole alipainoa.
Varmaan oon täysin kajahtanut, kun mulla on AA-kuppi ja pidän itseäni seksikkäänä. Vartalotyyppini on siro ja hoikka, mielestäni kaukana miehekkäästä. Ylpeänä kannan itseni ja miehiäkin on riittänyt. Jos joku mies ottaa mielummin suuririntaisen niin miksi minun pitäisi siitä loukkaantua? En minäkään kaikista miehistä syty.
Juu. Eipä oo ollu mullakaan oikein rintoja, mutta kun lihoin normaalinpainoiseksi niin alkoihan niitä löytyä... Lihota niin loppuu se rinnattomuus.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:03"]
Mulla AA-kuppi, enkä siltikään itseäni täysin rinnattomana pidä. Ihan viime aikoina olen jopa alkanut pitämään rinnoistani. Uskon myös, että jos rintojen koko on miehelle tärkeä asia, hän ei minua lähestykään.
[/quote] Reikä se on rinkelilläkin.
[/quote]Torppa löysi palstalle?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:37"]
Juu. Eipä oo ollu mullakaan oikein rintoja, mutta kun lihoin normaalinpainoiseksi niin alkoihan niitä löytyä... Lihota niin loppuu se rinnattomuus.
[/quote]
Voin sanoa, ettei välttämättä toimi.
Itse lihoin noin 20kg eikä rinnat kasvaneet yhtään.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:37"]
[/quote]
Voin sanoa, ettei välttämättä toimi.
Itse lihoin noin 20kg eikä rinnat kasvaneet yhtään.
[/quote]
Raskaus auttaa.
Naisten rintaa on mystifioitu liikaa ja se aiheuttaa paineita pienirintaisille naisille. On rinnattomankin naisen rinta erilainen kuin miehen, koska lihaksisto on paljon vähemmän kehittynyt kuin miehellä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:37"] Juu. Eipä oo ollu mullakaan oikein rintoja, mutta kun lihoin normaalinpainoiseksi niin alkoihan niitä löytyä... Lihota niin loppuu se rinnattomuus. [/quote] Voin sanoa, ettei välttämättä toimi. Itse lihoin noin 20kg eikä rinnat kasvaneet yhtään. [/quote] Raskaus auttaa.
[/quote]
Ei auttanut sekään. Samana pysyi liivikoko.
Mulla on vissiin jotenkin omituiset tissit kun eivät suostu kasvamaan :D Ei sinällään että sillä väliä olisi.
Isot rinnat on mielestäni kauniit, mutta en osaisi itselleni kuvitella niitä. Varmaan sama toimii toisinkin päin.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:33"]
Varmaan oon täysin kajahtanut, kun mulla on AA-kuppi ja pidän itseäni seksikkäänä. Vartalotyyppini on siro ja hoikka, mielestäni kaukana miehekkäästä. Ylpeänä kannan itseni ja miehiäkin on riittänyt. Jos joku mies ottaa mielummin suuririntaisen niin miksi minun pitäisi siitä loukkaantua? En minäkään kaikista miehistä syty.
[/quote]Kyllä kaikkien naisten pitää miellyttää kaikkia miehiä! Eihän tästä elämästä muuten mitään tuu!
Milaiset tissit on rinnattomalla? Löytyykö kuvia?
Muutamia vuosia sitten tanssitin Valasrannassa, Laurilassa ja Aurassa ihanan suloista rinnattomaksi kuvailtavissa olevaa naista. Missä lie nykyään, ei ole enää näkynyt. Toivottavasti ensi kesänä taas.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:51"]
[/quote]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2yj2xKIJJ1qdsma0o1_500.jpg Mulla on varmaan jotkut tollaset, mitään nännikoruja ei kylläkään ole/tule.
mulla kin on miehenä rinnat mut en oo niihin tyytyväinen.
mulla kin on miehenä rinnat mut en oo niihin tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:55"]
[/quote]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2yj2xKIJJ1qdsma0o1_500.jpg Mulla on varmaan jotkut tollaset, mitään nännikoruja ei kylläkään ole/tule.
[/quote]Näteiltä mun mielestä näytää.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:55"]
[/quote]
Onko sinulla yhtä nätit kasvot?
AA- on upein rinta. Pienen pieni rinta ja isot nännit
... Risto
7832
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:46"]Mulla oli nuorena suunnilleen A. En kehittynyt traumojeni takia, näin luulen ( vaikka suvussa ihan normaalin kokoisia naisia).
Sain painoa lisää ja sitten kun tulin raskaaksi, se auttoi. Nyt on B-koko.
Ikinä en ottais implantteja, heikko itsetunto ei sillä parane.
[/quote]
Minun kohdallani kaksi raskautta eivät muuttaneet omaa rintamustani juuri mihinkään. Ainoastaan maidon noustessa pyöristyivät hiukan.
Koitan ajatella positiivisesti...nämä eivät ainakaan paina tai roiku, eikä ole selkävaivoja.
[/quote]
Voin olla ilman rintsikoita, ainakin kotona.
Eikä se eroottisuus ole kiinni rintojen koosta.