Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita "rinnattomia" paikalla?

Vierailija
13.04.2015 |

Itselläni taas jokin ns.tissikriisi menossa ja olen alkanut haaveilla rintojen suurennuksesta. Olin jo heivannut nuo ajatukset mielestäni, mutta nyt mieltäni on taas alkanut kalvamaan olemattomat rintani... En edes haluaisi mitään isoja, mutta kunhan olisi edes pienehköt, eikä vain tällaisia olemattomia nysänännejä. Olen muuten suht tyytyväinen ulkonäkööni, kauniiksikin kehuttu, mutta tissittömyys rajoittaa esim.parisuhteeseen ryhtymistä. En voi nauttia läheisyydestä aidosti, kun häpeilen kokoajan ylävartaloani ja aistin että mahdollinen miehenikin haaveilee mielessään isommista rinnoista. Pidänkin seksiä harrastaessa useimmiten paidan päällä. Uimahalleissa en halua käydä lainkaan arvostelevien katseiden kohteena.

Osaatteko te muut "rintavarustukselta kehittymättömät" olla sinut itsenne kanssa?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:51"]

Milaiset tissit on rinnattomalla? Löytyykö kuvia?

[/quote]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2yj2xKIJJ1qdsma0o1_500.jpg Mulla on varmaan jotkut tollaset, mitään nännikoruja ei kylläkään ole/tule. 

[/quote]Sairas maailma, jos tuollaisen vartalon omaavat naiset eivät ole tyytyväisiä! 

Vierailija
62/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 00:09"]

[/quote]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2yj2xKIJJ1qdsma0o1_500.jpg Mulla on varmaan jotkut tollaset, mitään nännikoruja ei kylläkään ole/tule. 

[/quote]Sairas maailma, jos tuollaisen vartalon omaavat naiset eivät ole tyytyväisiä! 

[/quote]Vaikea olla tyytyväinen, kun on vuosia hoettu tuollaisen oleva muodoton teinipojan kroppa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä haluaisin tuollaisen kropan, tehään vaihtarit, saat mun vähän roikkuvat d75 koska tahansa.

Vierailija
64/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pienet on. Laihdun välillä stressin takia ja siinä samassa rinnatkin. Lisäkilot toisivat lisää myös rintamukseen. Pakko varmaan pitää joku "massakuuri".
Nuorempana olin erittäin epävarma ylävartalostani, se on myös ollut syy ujouteen ja kelpaamattomuuden tunteeseen. Ei se kuitenkaan liiemmin ole haitannut miehiä ja kiinnostuneita on riittänyt.
Seksin aikana mieluiten on rintsikat edes päällä.
Olen koittanut pikkuhiljaa hyväksyä itseäni, monet pienirintaiset naiset ovat niin järkyn upeita, miksi en siis minäkin?
Olen itsekin huomannut että rintojen koolla tai epäkookkuudella ei edes pitäisi olla mitään väliä. Just a normal piece of flesh.
Ihailen ja kadehdin B-kupin tai edes kunnon A-kupin omaavia ja mietin, että ehkä vielä joskus mullakin kun ikä tuo painoa.
Leikkaukseen en edes osaa kuvitella meneväni.

Vierailija
65/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Selvästihän tuolla naisella on rinnat. Käsien pitäminen ylhäällä ja takana vetää ne vain tavallista litteämmäksi. Ainoastaan silikonipallot eivät toimi noin. Huoh.

Vierailija
66/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 00:20"]

[/quote]

Selvästihän tuolla naisella on rinnat. Käsien pitäminen ylhäällä ja takana vetää ne vain tavallista litteämmäksi. Ainoastaan silikonipallot eivät toimi noin. Huoh.

[/quote]No kyllähän tuossa kuvassa hyvin pienessä kuppikoossa liikutaan, AA tai ihan maksimissaan A ja moni rinnattomaksi itsensä kokema ilmoittaa sellaisen koon omavaansa.

Vierailija
67/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mitä vain, että voisin olla pienirintainen. Minulla on ällöttävät, massiiviset rinnat, jotka on alkanut nyt kolmikymppisenä roikkumaan. Isot rinnat on rumat ja haittaavat juoksemista sekä muuta urheilua. Pienet rinnat ovat kauniit, nuorekkaat ja terhakat. Jos olisin mies, pitäisin pieniä rintoja seksikkäämpinä. Turhaa siis surette pieniä rintojanne. Vähemmän kudosta rintasyövällekin.

Vierailija
68/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini-iässä ehkä 170/65, lähempänä 70kg. Tissit aina olleet olemattomat. Mulle puhkesi sitten syömishäiriö ja parikymppisenä painoin 45 kiloa. Ajattelin että näyttäisin paremmalta hoikkana ja pienirintaisena, kun tuhtina ja pienirintaisena... Nyt kahden lapsen synnyttäneenä, kolmekymppisenä äitinä, rinnat edelleen yhtä olemattomat. Paino nyt ihan normaalilukemissa. Eli painonmuutokset tai raskaudet eivät ole vaikuttaneet yhtään mitenkään asiaan, enkä niiden toivossa alkaisi lihottamaan itseäni.

Vierailija
69/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin no, veikkaan että harvalla on tuollainen kroppa. Useilta, kuten minulta, löytyy tuollaiset rinnat.

nimim. BMI 24

Vierailija
71/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulla kausi kun asia vaivasi niin etten voinut käydä uimahallissa. Kerran pakkasin jo uimavehkeet laukkuun, mutta sitten vielä koitin uikkaria ennen lähtöä pitkästä aikaa ja havaitsin olevani aivan täysin lauta, yläosa suorastaan roikkui, enkä kehdannut mennä. Olin silloin vähän hoikempi kuin nyt ja kuppi oli alle A:n. Sitten lihoin vähän, A täyttyi ja ostin uikkarit mitkä on vähän topattu tai siis kupit prässätty muotoon suunnilleen näin http://www.esprit.fi/naiset/uima-asut/uimapuvut/topattu-uimapuku-995EF1A928_575 ja nyt voin taas käydä uimassa ja rannalla.

Kunnon rintsikat auttaa paljon. Jossain vaiheessa mulla oli vain muutamat todellakin vanhat, kauhtuneet ja vääränkokoiset rintsikat ja kylläpä itsetunto kohosi kun vihdoin uskaltauduin Henkkamaukan alennusmyyntiin ja ostin sieltä sopivia liivejä. Joista mukaanlähtijät kaikki luonnollisesti oli (melko maltillisia) pushupeja. Ja yhdet on vähän reippaammat, ei kuitenkaan ihan bombshellit. Niitä käytän jos tarvitsen tissit tai vaatteelle istuvuutta. Vaikutelma ei niissäkään ole varmasti edes B. Kokoni on siis A75 suurimman osan ajasta, ja välillä kuppi löpöttää riippuen milloin mistäkin.

Olen nykyään melko sinut asian kanssa enkä ajattele leikkausta tms. Tuleva mies jos ei tykkää niin sitten se on oi ja voi.

Vierailija
72/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää tissittömät !
T:Maisa Torppa

Vierailija
73/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 01:22"]Hävetkää tissittömät !
T:Maisa Torppa
[/quote] häpee sä
T. Aivot omistava

Vierailija
74/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista tuntuu tekevän rintojensa koosta ongelman samalla lailla kuin osa miehistä kikkelinsä koosta. Aivan turhaan.

Vierailija
75/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen suurennuksesta on hyötyä vain plastiikkakirurgin pankkitilin kasvattamisessa. Kauppiaiden luomaa ahdistusta on kaikki pienten elinten voivottelu.

Vierailija
76/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienet rinnat on ylivoimaisesti parhaat! Olen ollut jos jonkunlaisten naisten kanssa ja niistä on parhaat muistot ja elämykset jääneet pienirintaisista naisista! Näyttää ja tuntuu paremmalta joten kai tässä voi sanoa että vähemmän on enemmän :-) M32

Vierailija
77/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aivottomina bimboina niitä jotka ottavat silarit. Kyllä sen näkee etteivät ne ole omat,
ja miltä ne tuntuu..yäk!

Vierailija
78/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perso pienille rinnoille.

T: mies.

Vierailija
79/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoleinen kaverini, joka on oikea naistenkaataja kertoi, että pienirintaisilta ja pullukoilta saa parhaimmat kyydit. Kertoo sen johtuvan siitä, että he eivät luota pelkän ulkonäkönsä kantavan asiaa eteenpäin vaan panostavat myös taitoihinsa.

Vierailija
80/83 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaisenakin olisi hyvä jos olisi kauniit, mutta mulla on b- kuppi, vähän roikkuvat, raskausarpiset, vähän eri kokoiset, muodottomat tissit ja isot nännit...että repikää siitä! Jos olisi edes pienet ja nätit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi