Muita "rinnattomia" paikalla?
Itselläni taas jokin ns.tissikriisi menossa ja olen alkanut haaveilla rintojen suurennuksesta. Olin jo heivannut nuo ajatukset mielestäni, mutta nyt mieltäni on taas alkanut kalvamaan olemattomat rintani... En edes haluaisi mitään isoja, mutta kunhan olisi edes pienehköt, eikä vain tällaisia olemattomia nysänännejä. Olen muuten suht tyytyväinen ulkonäkööni, kauniiksikin kehuttu, mutta tissittömyys rajoittaa esim.parisuhteeseen ryhtymistä. En voi nauttia läheisyydestä aidosti, kun häpeilen kokoajan ylävartaloani ja aistin että mahdollinen miehenikin haaveilee mielessään isommista rinnoista. Pidänkin seksiä harrastaessa useimmiten paidan päällä. Uimahalleissa en halua käydä lainkaan arvostelevien katseiden kohteena.
Osaatteko te muut "rintavarustukselta kehittymättömät" olla sinut itsenne kanssa?
Kommentit (83)
En osaa olla, rintaimplantit ovat haaveissa. Inhoan sitä tekopyhyyttä kun yleisen mielipiteen mukaan pitäisi olla mieluummin vaikka kokonaan rinnaton kuin hankkia edes kokoa isommat silkkarit. Sekin olisi jo jotain kun saisi b-kupin rinnat, istuisi vaatteetkin paljon paremmin ylle.
"hypoplastiset rinnat" luki kirurgin paperissa. Siis jonkin sortin kehityshäiriö.
9
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:37"]Laita ap kuva,muuten vaikea ajatella ongelmaasi.
[/quote]
Yksi ilta avasin jo keskustelun jonne avauduin enemmän ja linkitin pari kuvaa, mitkä vastaavat täysin rintamustani. Ketju poistettiin. - Ap
Voi, olkaa iloisia rinnoistanne, olivat ne sitten millaiset tahansa.
Itseltä rintasyöpä "vei" toisen rinnan.
Mulla oli nuorena suunnilleen A. En kehittynyt traumojeni takia, näin luulen ( vaikka suvussa ihan normaalin kokoisia naisia).
Sain painoa lisää ja sitten kun tulin raskaaksi, se auttoi. Nyt on B-koko.
Ikinä en ottais implantteja, heikko itsetunto ei sillä parane.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:46"]
Mulla oli nuorena suunnilleen A. En kehittynyt traumojeni takia, näin luulen ( vaikka suvussa ihan normaalin kokoisia naisia). Sain painoa lisää ja sitten kun tulin raskaaksi, se auttoi. Nyt on B-koko. Ikinä en ottais implantteja, heikko itsetunto ei sillä parane.
[/quote]
Teidän isorintaisten ei kannattaisi tulla tähän pätemään, kun ette tiedä mitä on olla aivan totaalisen lauta. Kyllä itsetunto paranee, kun puutteellisen friikin sijaan onkin ihan normaali, pienirintainen nainen. Tajuatko mitä eroa on a-kupilla ja sellaisella, jolla rinnat on jääneet lapsen tasolle? Jos minulla olisi ollut a-kuppi, en olisi ikinä lähtenyt operaatioon.
9
Aika kauan "siedin" pieniä (olemattomia) rintojani, vaikka kärsin niistä teini-iästä asti. Välillä olin suht sinut niiden kanssa mutta välillä taas iski ahdistus rinnattomuudesta. Ongelma oli vain itselläni, miehiä ei ole koskaan asia haitannut yhtä poikkeusta lukuunottamatta.
Kun sain lapseni, nautin raskauden ja imetyksen kasvattamista rinnoista, muutos oli valtava kun entinen AA-kuppi kasvoi C:ksi. Ja imetysten jälkeen taas tuli suuri muutos kun rinnat alkoivat taas kutistua olemattomiin. Sen jälkeen en sitten enää kestänyt kun olin elänyt parisen vuotta "rinnallisena".
Otin silikonit siis lasten hankkimisen jälkeen. En mitään valtavia, vaan samankokoiset mitä rintani olivat raskaus-ja imetysaikoina olleet. Siksi tuttuni eivät edes huomanneet muutosta. Nyt olen jo tottunut niihin enkä enää haluaisi elää rinnattomana. Rintani eivät tosiaan näytä silikoneilta (toki arvet paljastavat jos paremmin tutkisi) eivätkä ole mitkään pinkeät pallot, ehkä juuri siksi kun rintojen iho oli ehtinyt imetyksissä venyä.
Sanoisin että jos vaan mitenkään pystyt elämään pienten rintojesi kanssa (jotka varmasti ovat ihan yhtä kauniit kuin suuremmatkin), en suosittele leikkausta. Mutta jos pääsyt suurennuttamaan rintojasi varaudu siihen että se on todella kivuliasta. Jos olisin sen tiennyt, en ehkä olisi uskaltanut ryhtyä leikkaukseen. Meni viikkokausia ennenkuin pystyin esim. Nousemaan itse sängyltä, avaamaan ovea tai edes nostamaan vesilasia.
Olen aina ollut kateellinen pienirintaisille. Itsellä on ollut todella roikkuvamalliset hinkit jostain 12-veestä, se on suoraan sanottuna aivan perseestä. En edes tiedä, miltä tuntuu kun tissien alus EI hikoile koko ajan tai liivit purista. Juoksemisharrastusta ei voi edes kuvitella, koska yksinkertaisesti sattuu liikaa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:46"]Mulla oli nuorena suunnilleen A. En kehittynyt traumojeni takia, näin luulen ( vaikka suvussa ihan normaalin kokoisia naisia).
Sain painoa lisää ja sitten kun tulin raskaaksi, se auttoi. Nyt on B-koko.
Ikinä en ottais implantteja, heikko itsetunto ei sillä parane.
[/quote]
Minun kohdallani kaksi raskautta eivät muuttaneet omaa rintamustani juuri mihinkään. Ainoastaan maidon noustessa pyöristyivät hiukan.
Koitan ajatella positiivisesti...nämä eivät ainakaan paina tai roiku, eikä ole selkävaivoja.
Anteeksi kun tuppaudun tähän ketjuun, mut jos saan kertoa sen toisen puolen, niin jos se antais erilaista perspektiiviä:) minulla on isot rinnat, ja siis tarkoitan ISOT rinnat. Imetysaikana F-kuppikin oli liian pieni. Nyt menee D. Näyttää ehkä hyvältä paita päällä, mutta älkää pienirintaset suotta kadehtiko, se on se paidan sisin mikä kätkee totuuden: roikkuvat melonit nahkasäkkeineen sullottuna liiveihin tuhannen mutkalle ja poimulle. Minäkin pidän paidan päällä seksin aikana, koska ihan kamalaa on kesken seksin todeta, että rinnat ovat valahtaneer jonnekkin kainalo-kylki-akselille ja mies saa etsiä nänniä jostakin sieltä nahkan seasta. Mies ei valita ja tykkää musta näin, haluais että seksin aikana oisin ilman paitaa, mutta minkäs teet. Aion heti kun rahat riittää, käydä leikkaamassa pienemmäksi ja kohottamassa näitä nahkasäkkejä. Se koko ei kerro kaikkea; vaikka ois erittäin isot rinnat, voi itsensä silti kokea epänaiselliseksi.
miehenä voin sanoa että yliopiston metroasemalta ylös tullessani "toi on kyllä kusipää" huuteleva nainen (ulkomaalaista perua pitkässä juoksussa vaikka olisi Suomessa syntynytkin) potee kyllä muutakin ongelmaa kuin "rinta" sellaista.
Eli muut ongelmat kyllä ovat pahempia. sitä on mm. häiriintyneisyys.
Kivenheiton päässä metroasemalta häiritään miehiä munasta, iästä ties mistä kunnes siihen puututaan.
Minä en olisi niin kovin huolissani rinnoista. Vaikuttaa enemmän se mitä niiden toisellakin puolella on. Toiset ovat kypsempiä ja toiset eivät samalla iällä.
hami4
Mulla AA-kuppi, enkä siltikään itseäni täysin rinnattomana pidä. Ihan viime aikoina olen jopa alkanut pitämään rinnoistani. Uskon myös, että jos rintojen koko on miehelle tärkeä asia, hän ei minua lähestykään.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:03"]
Mulla AA-kuppi, enkä siltikään itseäni täysin rinnattomana pidä. Ihan viime aikoina olen jopa alkanut pitämään rinnoistani. Uskon myös, että jos rintojen koko on miehelle tärkeä asia, hän ei minua lähestykään.
[/quote] Reikä se on rinkelilläkin.
Siis nimenomaan! Olisin tyytyväinen A-kuppiin, KUNHAN ne näyttäisivät oikeasti rinnoilta. Minulla on kehittyneet lähinnä pelkät nännit. Eli siis hypoplastiset/lievästi tubulaariset rinnat.
Pitää näiden kanssa toimeen tulla, joten olen hyväksynyt. Asiaa on helpottanut se, että mieheni ei välitä isoista rinnoista vaan suurista nänneistä ja sellaiset minullakin sattuu olemaan. Hän on innoissaan rinnoistani, joten minäkin olen vapautunut paineista niiden koon suhteen.
AA-rinnat löytyvät. Ehkä kasvaisivat, jos painoa tulisi lisää, olen tosi hoikka ja urheilen paljon. Rasvaahan rinnat ovat suurimmaksi osaksi. Toisaalta olen vähän miettinyt, että jos mulla on jonkinlainen hormoniepätasapaino. Kuukautisvaivat ovat tosi lieviä, on iho-ongelmia, lihominen ei ole onnistunut eikä puolessa vuodessa raskautuminenkaan ole tärpännyt.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:23"]AA-rinnat löytyvät. Ehkä kasvaisivat, jos painoa tulisi lisää, olen tosi hoikka ja urheilen paljon. Rasvaahan rinnat ovat suurimmaksi osaksi. Toisaalta olen vähän miettinyt, että jos mulla on jonkinlainen hormoniepätasapaino. Kuukautisvaivat ovat tosi lieviä, on iho-ongelmia, lihominen ei ole onnistunut eikä puolessa vuodessa raskautuminenkaan ole tärpännyt.
[/quote]
Syötkö kunnolla? Liiallinen laihuus estää raskaaksi tulon.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:03"]
[/quote] Reikä se on rinkelilläkin.
[/quote]Häiritseekö sinua jotenkin henkilökohtaisesti, että joku kehtaa olla "vääränlaiseen" vartaloon tyytyväinen?
Ei. Ei ole rinnattomia paikalla, mutta makuuhuoneeseen meni juuri yksi A-kupin vaimo. Kohta heteka natisee. Eikä se natise vähän. Kohta porataan syvään. Koska A-kuppi nyt vaan on hyvä asia.