Miehet: millainen on mielestänne tylsä nainen?
Ja oletteko joskus lopettanut tapailun tylsyyden takia vaikka muuten olisi koko "paketti"?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka kertoo alati yksityiskohtia työasioistansa.
Työssä käydään, jotta saadaan rahaa.
Tämä vaikea naisille ymmärtää.Voi luoja, mikä valtava turnoff miehessä tuollainen kommentti olisi.
Töistä saa rahaa, kyllä.
Lisäksi yhtään vaativammissa hommissa saa uran, älyllisiä haasteita, kehittää itseään, matkustaa, oppia koko ajan uutta, tavata mielenkiintoisia asiakkaita, samanhenkisiä työkavereita yms.
Blaa blaa blaa, rahan takia sitä silti tehdään ja jos sinä et tekisi työtäsi niin joku muu tekisi sen. Siinä ei ole mitään uniikkia tai vaikuttavaa.
No, työkeskeiset ihmiset ovat niitä tylsistä tylsimpiä, eivät ne edes tarvitse elämäänsä muuta. Olivat sitten miehiä tai naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oma-aloitteisesti puhu mitään, ei ikinä keksi mitään tekemistä. Eli on vain ja odottaa että mies viihdyttää, juttelee ja keksii kaikkea tekemistä (joihin sitten saa ruinata osallistumaan). Sama toki pätee myös miehiin.
Yhdessäolo/kommunikointi kun on luontevaa ja helppoa niin kaikilla on mukavaa.
t.MiesMä oon tylsä nainen. En juuri jaksa puhua koska en jaksa tyhjää lätinää. En myöskään koskaan keksi yhteistä tekemistä, koska mulla on kyllä aina tekemistä mikä mua kiinnostaa, ja jos ei aikuinen mies itselleen tekemistä keksi, niin ei se mun ongelma ole. Täytyy sanoa, ettei kyllä parisuhde kiinnostakaan, viihdyn turhankin hyvin yksin.
Olet ihana, lähdetkö treffeille? Ja ei ollut sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Tosikot ei sytytä, kaikki otetaan kuolemanvakavasti, ei osata nauraa itselle. Sellainen on aika rasittavaa pidemmän päälle.
Mä voin vaikuttaa tosikolta, jos arvomaailmat ja siten huumorintaju ei kohtaa. Ihan vain ohiksena, että se tosikkous voi kertoa ihan siitä. Mutta lopputulos joka tapauksessa sama , eli yhdessä ei kannata pysyä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisen osata nauraa itselle, jos mies sanoo että "sulla on rumin perse jonka olen nähnyt? "
Kyllä pitäisi, se on itseironiaa ja osoitus hyvästä huumorintajusta, todennäköisesti joku typerä heitto jolla katsotaan että miten reagoit. ( tosin ei ollut kovin fiksu veto) vaikka vitsillä olisikin tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oletteko joskus lopettanut tapailun tylsyyden takia vaikka muuten olisi koko "paketti"?
En todellakaan. Itse asiassa etsin nimenomaan "tylsää" naista. Semmoista, joka ei viihdy "viihteellä", vaan tykkää olla kotona, luonnossa, harrastuksessa, salilla, ja silloin tällöin kulttuurista nauttimassa, oli sitten teatteri, museo tai leffa. Jos ois vielä pervo, niin olisi täydellistä, mutta ei tässä nyt tähtiä taivaalta etsitä.
Kuvailit just minut :)
Negatiivinen asenne kaikkea kohtaan. Valittaa vain kaikesta eikä kuitenkaan saa mihinkään asiaan oikein mitään muutosta aikaiseksi. Puhuu jatkuvasti pahaa selän takana kavereistaan, tuttavistaan ja jopa täysin tuntemattomistakin. Perusluonteeltaan katkera, jostain täysin selittämättömästä syystä. Ei mitään järkevää mielipidettä tai ylipäätään sanottavaa mistään, varsinkaan positiivista.
Mun mielestä tylsä on sellainen, joka viettää kaiken vapaa-ajan telkkarin ääressä ja puolison pitää keksimällä keksiä tekemistä ja ruinata tekemään asioita.
Toki molemmilla pitää olla omaa tekemistä, mutta jotkut ”haluaa viettää aikaa yhdessä” ja sit lopulta maataan monta iltaa sohvalla. Se on tylsää se. Ja pätee kumpaankin sukupuoleen
Telkkarista Salkkareita ja Kotikatua. Lukemisena Hertta-sarjaa ja Me Naiset. Sosiaalinen ja sisäinen elämä kuin Irinan biiseistä. Ylpeä käsilaukkunsa valmistajan logosta. Tosikko joka larppaa raivokkaasti "aikuista".
Tylsä nainen on helppo, jolta saa heti. Siinä ei ole sitten mitään haastetta.
Vierailija kirjoitti:
Tosikko saa mielestäni olla. Ei tarvitse olla hauska. En ole itsekään niin hauska. Mutta jutella pitää osata ja ilmeitä pitää olla useampi kuin yksi neutraali viivasuu. Käytännössä sellainen nainen on tylsä, joka ei luo itse yhtään keskustelua, ei juurikaan kommentoi mitään, vastaa kysymyksiin hyvin lyhyesti, jos kysyy jotain, ei kerro itsestään mitään minkäänlaisella intensiteetillä. Ei hymyile eikä tunnu muutenkaan innostuvan mistään keskustelunaiheesta vaikka mistä kokeilisi jutella. Tällaisia vastaavia miehiä kutsutaan puupökkelöiksi.
Samaa mieltä.
Haluaisin kuitenkin muistuttaa ihmisiä siitä, että moni edellä kuvatunkaltainen ihminen voi hyvinkin olla masentunut. Silloin ei välttämättä huvita turista ylimääräisiä, mutta on kiva kun on seuraa. Tämä tuntuu olevan monelle uusi asia tiedostaa. Ei masentunut tee sitä tahallaan Hän on sairas.
Vierailija kirjoitti:
Tosikko saa mielestäni olla. Ei tarvitse olla hauska. En ole itsekään niin hauska. Mutta jutella pitää osata ja ilmeitä pitää olla useampi kuin yksi neutraali viivasuu. Käytännössä sellainen nainen on tylsä, joka ei luo itse yhtään keskustelua, ei juurikaan kommentoi mitään, vastaa kysymyksiin hyvin lyhyesti, jos kysyy jotain, ei kerro itsestään mitään minkäänlaisella intensiteetillä. Ei hymyile eikä tunnu muutenkaan innostuvan mistään keskustelunaiheesta vaikka mistä kokeilisi jutella. Tällaisia vastaavia miehiä kutsutaan puupökkelöiksi.
Mies on apaattinen, ei puhu eikä pukahda = mies on puupökkelö.
Nainen on apaattinen, ei puhu eikä pukahda = mies ei osaa rakentaa yhteyttä naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Itse asiassa etsin nimenomaan "tylsää" naista. Semmoista, joka ei viihdy "viihteellä", vaan tykkää olla kotona, luonnossa, harrastuksessa, salilla, ja silloin tällöin kulttuurista nauttimassa, oli sitten teatteri, museo tai leffa. Jos ois vielä pervo, niin olisi täydellistä, mutta ei tässä nyt tähtiä taivaalta etsitä.
Täh?! Ettiikö mua joku??? Härregyyd. Kerta se on ensimmäinenkin.
Nainen, joka yrittää elämäntyylillään larpata ylempää keskiluokkaa, vaikka on taustaltaan tavallinen maatiainen, duunari, ehkä jopa AMK:n käynyt. Yrittää somessa luoda itsestään kuvaa kulturellina kulinaristina. Fanittaa esimerkiksi epämääräisesti "designia", etenkin kotimaista, mutta ei omaa mitään näkemystä, omaa makua tai muuta kuin pintapuolista tietämystä aiheesta. Ostaa kotiinsa ylihintaisia, tökerön näköisiä tavaroita ja printtejä (mm. blogisopulitavarat kova juttu), ja kodin ainut punainen lanka on "skandinaavinen värimaailma". Välillä on kiva käydä Kiasmassa tai jossain modernin taiteen näyttelyssä nappaamassa Instakuvia. Taidemieltymykset ovat kuin lapsella, kaikki hienon värinen ja muodikas on "upeaa taidetta", ei tunne lainkaan taidehistoriaa tai edes nykypäivän kenttää. Silti meuhkaa olevansa suuri taiteen ja designin ystävä. Samaten elämän kohokohtia on, kun menee katsomaan jotain suosittua teatteri-/ooppera-/balettiesitystä tai konserttia ja saa spämmätä instaan #friyay #kulttuuria -tageja. Perustelee myös tuollaisilla kulttuuririennoilla pakkoaan asua kaupungin keskustassa, vaikka ei todellisuudessa erottaisi peräkylän harrastelijateatterin esitystä suuresta arvostelumenestyksestä. Tämä "kulturellius" ulottuu myös ruokaan, on todella nirso ravintoloiden suhteen ja pätee jollain kalliilla viineillä, vaikka vaatimattomasta palkasta ei jää juuri mitään pahan päivän varalle. Mutta siellä hienostuneessa ravintolassa on niin kiva pari kertaa kuussa leikkiä jotain kulttuurikodin perijätärtä.
Ja tällaisia naisia on nykyään niin hemmetin paljon. Älkää käsittäkö väärin, minulla ei ole mitään kulttuuria ja laadukasta ruokaa vastaan, eikä myöskään niitä naisia vastaan, jotka eivät noiden asioiden päälle ymmärrä. Tuollainen on vain niin hemmetin ikävystyttävä ihmistyyppi, kun kuvitellun statuksen takia yritetään räpiköidä osaksi ihailemaansa ihmisryhmää, vaikka henkinen pääoma tai lompakko eivät tahdo kestää. Kaikki keskustelu on tyhjää, ympäripyöreää. Ja silti nämä naiset yrittävät pitää siitä kiinni, että "nämä on minun juttujani", vaikka heillä ei ole näille asioille mitään annettavaa tai edes halua / kykyä oppia syvemmin. Luultavasti he olisivat vahvemmilla ollessaan itseään aidosti kiinnostavien asioiden parissa (jos heidän päässään nyt liikkuu mitään muuta kuin epävarmuus omasta statuksesta).
Sellainen joka kirjoittelee vauva-palstalle. Todellinen elämä tapahtuu muualla kuin täällä. Täällä synnytetään pelkkiä mielikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ehdottaisi jotain peräpääjuttuja, suhde loppuisi.
Esim. tälläinen
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kirjoittelee vauva-palstalle. Todellinen elämä tapahtuu muualla kuin täällä. Täällä synnytetään pelkkiä mielikuvia.
Ironista.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet naiset on tylsiä.
Aijaa... Itse en tunne yhtäkään tylsää naista, ja aika monia tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka yrittää elämäntyylillään larpata ylempää keskiluokkaa, vaikka on taustaltaan tavallinen maatiainen, duunari, ehkä jopa AMK:n käynyt. Yrittää somessa luoda itsestään kuvaa kulturellina kulinaristina. Fanittaa esimerkiksi epämääräisesti "designia", etenkin kotimaista, mutta ei omaa mitään näkemystä, omaa makua tai muuta kuin pintapuolista tietämystä aiheesta. Ostaa kotiinsa ylihintaisia, tökerön näköisiä tavaroita ja printtejä (mm. blogisopulitavarat kova juttu), ja kodin ainut punainen lanka on "skandinaavinen värimaailma". Välillä on kiva käydä Kiasmassa tai jossain modernin taiteen näyttelyssä nappaamassa Instakuvia. Taidemieltymykset ovat kuin lapsella, kaikki hienon värinen ja muodikas on "upeaa taidetta", ei tunne lainkaan taidehistoriaa tai edes nykypäivän kenttää. Silti meuhkaa olevansa suuri taiteen ja designin ystävä. Samaten elämän kohokohtia on, kun menee katsomaan jotain suosittua teatteri-/ooppera-/balettiesitystä tai konserttia ja saa spämmätä instaan #friyay #kulttuuria -tageja. Perustelee myös tuollaisilla kulttuuririennoilla pakkoaan asua kaupungin keskustassa, vaikka ei todellisuudessa erottaisi peräkylän harrastelijateatterin esitystä suuresta arvostelumenestyksestä. Tämä "kulturellius" ulottuu myös ruokaan, on todella nirso ravintoloiden suhteen ja pätee jollain kalliilla viineillä, vaikka vaatimattomasta palkasta ei jää juuri mitään pahan päivän varalle. Mutta siellä hienostuneessa ravintolassa on niin kiva pari kertaa kuussa leikkiä jotain kulttuurikodin perijätärtä.
Ja tällaisia naisia on nykyään niin hemmetin paljon. Älkää käsittäkö väärin, minulla ei ole mitään kulttuuria ja laadukasta ruokaa vastaan, eikä myöskään niitä naisia vastaan, jotka eivät noiden asioiden päälle ymmärrä. Tuollainen on vain niin hemmetin ikävystyttävä ihmistyyppi, kun kuvitellun statuksen takia yritetään räpiköidä osaksi ihailemaansa ihmisryhmää, vaikka henkinen pääoma tai lompakko eivät tahdo kestää. Kaikki keskustelu on tyhjää, ympäripyöreää. Ja silti nämä naiset yrittävät pitää siitä kiinni, että "nämä on minun juttujani", vaikka heillä ei ole näille asioille mitään annettavaa tai edes halua / kykyä oppia syvemmin. Luultavasti he olisivat vahvemmilla ollessaan itseään aidosti kiinnostavien asioiden parissa (jos heidän päässään nyt liikkuu mitään muuta kuin epävarmuus omasta statuksesta).
Kukaan normaali mies ei tajua yhtään mitään, mitä sinä höpiset. Taidat olla neiti itsekin? t. tylsä junttinainen
Vierailija kirjoitti:
Tylsä nainen on helppo, jolta saa heti. Siinä ei ole sitten mitään haastetta.
-Saako sinulta heti? Ettet vaan olisi Tylsä Mies...?
Kyllähän jokaisen pitäisi tajuta, että tuollainen ei ole huumoria, vaan huumorin varjolla sanotaan asioita jotka häiritsevät ja joista ei oikein saisi sanoa. Ei tuollaisen miehen kanssa kannata olla, te ette kelpaa hänelle sellaisena kuin olette.