Miehet: millainen on mielestänne tylsä nainen?
Ja oletteko joskus lopettanut tapailun tylsyyden takia vaikka muuten olisi koko "paketti"?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka kertoo alati yksityiskohtia työasioistansa.
Työssä käydään, jotta saadaan rahaa.
Tämä vaikea naisille ymmärtää.
Voi luoja, mikä valtava turnoff miehessä tuollainen kommentti olisi.
Töistä saa rahaa, kyllä.
Lisäksi yhtään vaativammissa hommissa saa uran, älyllisiä haasteita, kehittää itseään, matkustaa, oppia koko ajan uutta, tavata mielenkiintoisia asiakkaita, samanhenkisiä työkavereita yms.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mulle jäkätetään kun olen spontaani impulsiivinen yllytyshullu ja iloinenkin vielä.. Liian tunteikas ja arvaamaton on ilmeisesti vielä pahempi kuin tylsä.
Ongelma ei olekaan tylsien naisten luonteessa. Tai vauhdikkaiden naisten luonteessa. Vika on ulkonäössä, koska miehiä ei kiinnosta millainen luonne naisella on, jos nainen on hyvännäköinen. Jos nainen ei ole hyvännäköinen, niin miestä ärsyttää se, että nainen on hissukka tai liian ulospäinsuuntautunut, koska miestä ärsyttää koko nainen.
Tylsä nainen katsoo ne samat tv-sarjat joka ikinen päivä ja aina samaan aikaan. Vähintään on ulkomaanmatka tarjottava, että tästä rutiinista voisi mitenkään poiketa.
Tosikko saa mielestäni olla. Ei tarvitse olla hauska. En ole itsekään niin hauska. Mutta jutella pitää osata ja ilmeitä pitää olla useampi kuin yksi neutraali viivasuu. Käytännössä sellainen nainen on tylsä, joka ei luo itse yhtään keskustelua, ei juurikaan kommentoi mitään, vastaa kysymyksiin hyvin lyhyesti, jos kysyy jotain, ei kerro itsestään mitään minkäänlaisella intensiteetillä. Ei hymyile eikä tunnu muutenkaan innostuvan mistään keskustelunaiheesta vaikka mistä kokeilisi jutella. Tällaisia vastaavia miehiä kutsutaan puupökkelöiksi.
49 jatkaa. Tinderissä on paljon tällaisia tylsiä naisia. Heillä on pari kuvaa. Ei tekstiä tai korkeintaan pari emojia. Vastaavat viesteihin pitkällä viiveellä ja lyhyesti. Keskustelut eivät etene mihinkään. Heistä ei kerta kaikkiaan saa mitään irti kirveelläkään. Välillä sitä miettii, miksi nämä ovat edes matchanneet tai ylipäänsä ovat palvelussa, jossa olisi tarkoitus jutella toisille.
No tämä nuori mies ainakin ilmaisi fiksusti mielipiteensä. Toiset vaan ovat jo miehiä 21 v ja toiset ei välttämättä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:14"]Minusta huumori on naisissa yksi viehättävämmistä asioista. Mies21
21 vuotias ei ole mies vaan poika.
hei älä nyt jaksa..
No tämä nuori mies ainakin ilmaisi fiksusti mielipiteensä. Toiset vaan ovat jo miehiä 21 v ja toiset ei välttämättä koskaan.
Sellainen pinnallisuus on tylsää. Ilman meikkiä ei voi lähteä spontaanisti iltalenkille tai lähikuppilaan vaan pitää ensin tälläytyä puoli tuntia. Se on tylsää. Ja myös se, että jatkuvasti huolehtii siltä miltä näyttää, esim. eihän mun reidet näytä näissä housuissa liian isoilta, onko mun nenällä jotain, onko mun hiukset hyvin...Näitä satunnaisesti voi kuunnella mutta eräs nainen vähintään kymmenen kertaa päivässä kysyi onko hiukset tmv kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
49 jatkaa. Tinderissä on paljon tällaisia tylsiä naisia. Heillä on pari kuvaa. Ei tekstiä tai korkeintaan pari emojia. Vastaavat viesteihin pitkällä viiveellä ja lyhyesti. Keskustelut eivät etene mihinkään. Heistä ei kerta kaikkiaan saa mitään irti kirveelläkään. Välillä sitä miettii, miksi nämä ovat edes matchanneet tai ylipäänsä ovat palvelussa, jossa olisi tarkoitus jutella toisille.
Hitsit, nyt kyllä melkein harmittaa etten elänyt nuoruutta Tinder-ajassa :D Minä ainakin olisin tuossa ollut hyvä, keskustelussa. Noo, oikeasti taitaa olla niin raakaa touhua että parempi näin. nim.merk. 22v naimisissa.
Nainen jonka tarvii koko ajan korostaa akateemisuuttaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mulle jäkätetään kun olen spontaani impulsiivinen yllytyshullu ja iloinenkin vielä.. Liian tunteikas ja arvaamaton on ilmeisesti vielä pahempi kuin tylsä.
Ongelma ei olekaan tylsien naisten luonteessa. Tai vauhdikkaiden naisten luonteessa. Vika on ulkonäössä, koska miehiä ei kiinnosta millainen luonne naisella on, jos nainen on hyvännäköinen. Jos nainen ei ole hyvännäköinen, niin miestä ärsyttää se, että nainen on hissukka tai liian ulospäinsuuntautunut, koska miestä ärsyttää koko nainen.
Toisaalta olen onnistunut löytämään miehen, joka ihailee minua ja ihastuu minuun uudelleen ja uudelleen vuosienkin jälkeen luonteeni vuoksi, siitä huolimatta että olen ulkonäöltäni viitosen luokkaa. Toisaalta seksikkyydessä ja aistillisuudessa yllän myös kymppisuorituksiin, ehkä sekin kompensoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsit, nyt kyllä melkein harmittaa etten elänyt nuoruutta Tinder-ajassa :D Minä ainakin olisin tuossa ollut hyvä, keskustelussa. Noo, oikeasti taitaa olla niin raakaa touhua että parempi näin. nim.merk. 22v naimisissa.
Minä elin nuoruutta nettiajassa ennen somea ja tinderiä, jolloin keskustelut käytiin pääasiassa chatti-tyyliin tai meileillä. Sain kyllä koukutettua lyhyessä ajassa monta miestä, mutta enpä tiedä olisiko monikaan heistä hyväksynyt minua enää minut nähtyään.
Itsesäälissä rypevät marttyyrit. Tosikot. Naiset, jotka ovat kynnysmattoja. Pitää osata puolustaa itseään. Vahva nainen on kiinnostava. Nainen voi olla samaan aikaan herkkä, vahva, sensuelli, älykäs, seksikäs, hauska ja itsestään huolta pitävä. Nämä "paketit" ovat vain valitettavan harvassa mutta onnea jokaiselle, joka on tuollaisen kumppanikseen saanut. Liian moni hyvä mies viruu kahlittuna kateellisen, sairaalloisen mustasukkaisen ja itseään säälivän tosikon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen todella tylsä nainen mutta en tiedä miten muuttua :(
Lue kirjoja, paljon kirjoja, opit keskustelemaan ja nauramaan maailman asioille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja samalla tavalla ongelma ei ole miesten luonteissa. Vika on ulkonäössä, jota ei edes olla kompensoitu statuksella. Jos mies on komea ja omaa korkean statuksen, hän voi pettää ja läpsiä naista, saa kaiken anteeksi, ja nainen on aina kiimaisena kuitenkin. Sen sijaan jos mies on peruspertti eikä ulkonäkökään ole huippu, niin naista ärsyttää koko mies, eikä mies voi tehdä mitään oikein. Riippumatta miten tekee asiat.
Onneksi sekä miehellä että naisella on yhtäläinen mahdollisuus henkiseen kasvuun syventää arvojansa muuhun kuin kiiltokuvien keräilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei oma-aloitteisesti puhu mitään, ei ikinä keksi mitään tekemistä. Eli on vain ja odottaa että mies viihdyttää, juttelee ja keksii kaikkea tekemistä (joihin sitten saa ruinata osallistumaan). Sama toki pätee myös miehiin.
Yhdessäolo/kommunikointi kun on luontevaa ja helppoa niin kaikilla on mukavaa.
t.Mies
Mä oon tylsä nainen. En juuri jaksa puhua koska en jaksa tyhjää lätinää. En myöskään koskaan keksi yhteistä tekemistä, koska mulla on kyllä aina tekemistä mikä mua kiinnostaa, ja jos ei aikuinen mies itselleen tekemistä keksi, niin ei se mun ongelma ole. Täytyy sanoa, ettei kyllä parisuhde kiinnostakaan, viihdyn turhankin hyvin yksin.
Mun mielestä tylsä on sellainen nainen jonka mielenkiinnon kohteet koskee reality tv-sarjoja, muotia/vaatteita/meikkejä, bilettämistä..
Tiedätte varmaan tyypin.
Minä en ole tylsä, mutta on miehiä, jotka kuvittelevat minutkin tylsäksi, koska eivät osaa asettua yhteyteen naisen kanssa.