Miten voin ehdottaa uskovaiselle miehelleni peppuseksiä?
Olen ollut puolisen vuotta naimisissa mieheni kanssa. Liitto on hyvä, ja perusseksikin sujui. Olemme tavanneet seurakunnassa ja olemme molemmat kristittyjä.
Minulla on aiemmassa suhteessani ollut anaaliseksiä, ja olen nauttinut siitä kovasti. Haluaisin ehdottaa sitä miehelleni, mutta pelkään, että hän pitää ehdotustani riettaana ja rivona. Toivoisin kuitenkin avointa ja estotonta sukupuolielämää.
Miten voisin ottaa asian puheeksi mieheni kanssa, ja miten saisin hänet ymmärtämään, että peppuseksi on ihan normaalia ja ok? En haluaisi kertoa, että minulla on aiemmin ollut anaaliseksiä.
Kommentit (12)
Eikö se ole porttihuumetta homouteen!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:01"]Eikö se ole porttihuumetta homouteen!
[/quote]
hahahahahhahshshshshhaahahaha
Sanot sille että; pane mua perseeseen
Onko Raamattu kieltänyt perseeseen poraamisen? Tosin onhan se kieltänyt naistenkin puhumisen seurakunnassa... Tuskin Jumala tuosta kauheasti suuttuu, vaikka ette eläkkään Raamatun oppien mukaisesti. Ei taida kukaan muu kristillinen yhteisö elää kirjaimellisesti, kuin Raamatussa sanotaan, paitsi amishit.
Olisko vaikka että molemmat laittais lapulle 3 asiaa mitä haluaisi kokeilla seksissä. Sitten kokeilette kaikki läpi ja uudestaan kaikkea mikä oli molemmille ok.
Suu on syömistä varten, anaali on ulosyamista varten ja vagina on yhdyntää varten. Senhän kertoo jo perusbiologiakin.
Eipä kovin avoimelta vaikuita teidän suhteenne seksuaalisten asioitten puhumisen ja jakamisen kanssa. No, olethan provo, ei mennyt läpi tämäkään aloitus. Onko tarkoituksesi vihjailla, että uskovaisilla on jotenkin köyhempi seksielämä?
Mitä jos vaan sanoisit, että sinua kiihottaa ajatus peppuseksistä, voitaisiinko kokeilla? Mitä uskovaisuus vaikuttaa siihen, miten te harrastatte seksiä tai miten asia tulee ottaa esille?
Piti tämä sama siten iltalehdestä tänne plagioida
http://www.iltalehti.fi/satakysymystaseksista/2015041319489905_qs.shtml
Kirjoita sille kirje jossa sanot että..
Rakas Pertti, annan sun usein duunata meikää
Nyt haluaisin kokeilla takareikää
Voisitko tuupata mua tummaan vakoon
Työnnellä kikkeliäs ryppyrakoon
Pesen toki peppuni ensin hyvin
Ettei saastu kikkelis pyhin
Haluan parrua peräosastoon kovin
Että mietin sitä usein tovin.
Opeta se ajamaan pirua helvettiin...