Minkä firman vaatteita te entiset Espritin käyttäjät käytätte nyt?
Itse olen ihan tuuliajolla ja haahuilen kaupoissa ja kotiin lähden kädet tyhjinä 😅. Minkä firman vaatteita te ostatte?
Itselläni on jotain Part Twolta (kalliita) ja Kaffelta (ei niin laadukkaita kuin Esprit oli). Espritiltä löysin aina jotain ja housut istuivat, kuin olisi minulle tehty. Ihan tyhmää tällainen
Kommentit (13)
Clairelta on housut, Milanolta hame ja paita, Levikseltä ja Wranglerilta farkkuja. Nämä nyt muistui mieleen mitä olen ostanut muilta merkeitä viime aikoina. Neuleet mulle tekee tytär :)
Espritin loppu oli kyllä harmi. Niiden mitoitus sopi yleensä hyvin mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ralph Lauren, Cream, Only, Vila
Täytyy tutustua tuohon Creamiin. RL on minulle liian kallis. Ja Vilaa käytän minäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Clairelta on housut, Milanolta hame ja paita, Levikseltä ja Wranglerilta farkkuja. Nämä nyt muistui mieleen mitä olen ostanut muilta merkeitä viime aikoina. Neuleet mulle tekee tytär :)
Espritin loppu oli kyllä harmi. Niiden mitoitus sopi yleensä hyvin mulle.
Sama juttu, olivat kuin minulle tehdyt 😅. Hyvä hinta-laatusuhde. Ap
Ostam Espritiä kirppiksiltä. Hyvin löytyy ja hyvin säilyneitä.
Kaikki merkit tuntuu kalliilta nykyään, jos haluaa yhtään laadukkaampaa. Yritän ostaa lähinnä Gantia, Marco Poloa, Part Twota yms. kirppareilta. En osta juuri mitään uutena. Joskus alskareita.
Gant ja Your Face ja Capri Collection.
Olen miettynyt, että Opus ja More&More voivat myös olla tutustumisen väärttejä.
Marc o Polo ja Part Two, ovat tosin vähän kalliimpia.
S. Oliver on myös mielestäni hyvin samankaltainen Espritin kanssa, hinta-laatusuhde on sama ja vaatteetkin jotenkin samantyylisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki merkit tuntuu kalliilta nykyään, jos haluaa yhtään laadukkaampaa. Yritän ostaa lähinnä Gantia, Marco Poloa, Part Twota yms. kirppareilta. En osta juuri mitään uutena. Joskus alskareita.
Nämä on itselle siinä kipurajoilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Marc o Polo ja Part Two, ovat tosin vähän kalliimpia.
S. Oliver on myös mielestäni hyvin samankaltainen Espritin kanssa, hinta-laatusuhde on sama ja vaatteetkin jotenkin samantyylisiä
Pitääkin tsekata tuo St Oliver 👍. Ostin takin joku aika sitten, mutta olihan sekin vähän kalliimpi kuin mitä E oli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on itselle siinä kipurajoilla. Ap
Joo, en minäkään niitä raaski uutena ostaa. Sokoksessa näytti olevan joku uusi ranskalainen (?) merkki, olisiko ollut Grace & Mila tms., joka näytti kivalta ja pikkuisen edullisemmalta.
Ralph Lauren, Cream, Only, Vila