Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU
Kommentit (660)
Tämä ohjelma on ihana varmaan vain sisäpiiriläisten mielestä. Tuommoinen äärimmäinen treenielämäntapa ja bloggaaminen minusta, minusta, minun navasta, minun pyllystä kiinostaa vain samaan uskoon hurahtaneita. Olen jotenkin ihan kurkkua myöten täynnä tätä fitness-buumia, siihen liittyvää ruokahöyryämistä, pakkomielteisyyttä ja ulkopuolisten halveksumista.
Venla vaikutti minusta ihan fiksulle.
Kysyn vaan, että mitä tässä ohjelmassa on tarkoitus kuvata muissa jaksoissa.. melko tylsää..
Huomaatteko, että kaikki nää päiväkirjan päähenkilöt näyttää ihan samalta! Samanlaiset tekotukat, tekoripset, purkkirusketus, tekokynnet, kuoret hampaissa...teko, teko, teko, teko. Ei mitään aitoa, ei sisäisesti, eikä ulkoisesti.
Sääliksi käy tyttöjä :(
Onko tän ohjelman tarkotus olla vaan mainos noitten tyttöjen blogeille? Ilmeisesti lisää kävijöitä haussa..
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:15"]
Kysyn vaan, että mitä tässä ohjelmassa on tarkoitus kuvata muissa jaksoissa.. melko tylsää..
[/quote]
Villi veikkaus, että proteiinijuomia ja sitä Minun napaa, Minun naamaa, Minun pyllyä, Minua juoksemassa ja tekohymyilemässä aurinkoisesti kameralle, kun elämää vaan on niin Upeata! Kunhan vaan saa treenata ja ja treenata ja peilejä riittää.
Minä myös odotan tämän ohjelman näkökulmaa tähän asiaan. Täähän on vasta eka jakso ja esittelyt käynnissä, joten ehkä tämä tästä muuttuu..
Minä myös odotan tämän ohjelman näkökulmaa tähän asiaan. Täähän on vasta eka jakso ja esittelyt käynnissä, joten ehkä tämä tästä muuttuu..
Äh ei tässä ole mitään sisältöä,, pelkkää kiiltoa, pelkkää pintaa
Saamme varmasti myös kuulla, kuinka ystävät ovat kääntäneet selkänsä treenaavan elämäntavan myötä. Kuinka he luultavasti ovat vain kateellisia ja itse laiskoja sohvaperunoita. Mielessähän ei käy, että kaikkia ei jaksa kiinnostaa yhden asian höyryäminen. Vastaavaa kuin uskoon tulleet.
Voi jehna. Nyt sitten kuunnellaan kuinka koskaan ei olla syöty ranskalaisia. APUAAAA, tämä ohjelma on niin kauhea, että käy jo vitsistä!
Fatness ja my ass ja pari tekohohotusta lisää.
Näyttää tuo kaveriporukka sellaiselle ettei varmaan olisi tilaa yhdellekään xl kokoiselle.
Olen katsonut kaksi minuuttia. Jos joku pakottaisi katsomaan toiset kaksi tai puukottamaan itseäni naamaan, valitsisin jälkimmäisen. "Ranskalaisia ja nakkeja!"
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:15"]
[/quote]
Villi veikkaus, että proteiinijuomia ja sitä Minun napaa, Minun naamaa, Minun pyllyä, Minua juoksemassa ja tekohymyilemässä aurinkoisesti kameralle, kun elämää vaan on niin Upeata! Kunhan vaan saa treenata ja ja treenata ja peilejä riittää.
[/quote]
ja saa ottaa kuvia kun on perus plogaaja. Hehheh.
Jesta kuinka teennäisen näköisiä naisia.
Niin muovia.
Toi kameralle esittäminen ja poseeraus on niin .. Tosi-tv on tästä kaukana. Kaikki etukäteen suunniteltua.
Nähtiin ja kuultiin Eevin koulukiusausnauru (sauna) ja orkku (selkävyö).
Miks tuolla ulkona on pakko kuvata kun on kylmä ja ärsyttää!? "Siis voi iik" tuo puhetyyli .. Aargh
Korvaan särähtää aina tuo "blogaaja", "blogaan"
Tylsäääääää...........