Meidän kaupassa on sinkkubanaaneja. :D
Aina huvittaa kun näen korin, mihin yksittäiset banaanit on laitettu kera kyltin, jossa lukee: "ota minut, olen sinkku". :D
Kommentit (44)
Meilläkin on banaaneille tuollainen yksinäisten kori. Siinä luki jotakin "olen yksin, mutta yhtä hyvä kuin muut" tai jotain. Sekin oli hellyttävä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:01"]Mä oon nähny tääl pääkaupunkiseudulla monessakin kaupassa. On myös sinkkuappelsiineja, -päärynöitä ja -mandariineja ollu :)
[/quote]
En ymmärrä noita muita sinkkuhedelmiä, sinkkubanaaneissahan on juuri se idea että ne ovat niitä yksittäisiä jotka on revitty irti tertuista. Mutta appelsiinit, mandariinit yms. ovat kaikki luonnostaan "sinkkuja".
Sörnäisten s-marketissa olen nähnyt (ja heltynyt) itsekin noita banaaneja, muita en.
Toimisikohan leivillä ja muilla päivämääräyksensä kanssa vanhenevilla sama idea? "Olen keski-ikäinen, mutta yhä hyvä/ toimiva/ kaunis" tms. :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:05"]Koska sitte on tarjolla Sinkku Kurkkuja?
[/quote]
Koska kurkut on aina sinkkuja? Kai te ymmärsitte että kyseessä ei ole sinkuille kohdistetut banaanit, vaan ne banaanit on sinkkuja.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:07"]Pitäisikö minun sinkkumiehenä mennä lihaosastolle tuollaisen samanlaisen kyltin kanssa? Kauankohan joutuisi odottamaan ottajaa :D
[/quote]
Siitä vaan kokeilemaan!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:44"]Onko miehille valmiiksi kaiverretuja vesimelooneja ?
[/quote]
Miehet voivat hyödyntää niitä banaanin kuoria. Kivan limaista.
Ostan välillä jopa 5-6 banaanin terttuja. Onko ne polyamoristeja?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:01"]
Mä oon nähny tääl pääkaupunkiseudulla monessakin kaupassa. On myös sinkkuappelsiineja, -päärynöitä ja -mandariineja ollu :)
[/quote]
Mutta eihän ne kasva tertuissa, mikä logiikka?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:01"]
Mä oon nähny tääl pääkaupunkiseudulla monessakin kaupassa. On myös sinkkuappelsiineja, -päärynöitä ja -mandariineja ollu :)
[/quote]
Mutta eihän ne kasva tertuissa, mikä logiikka?
[/quote]
No olisiko vanhemmasta erästä laitettu ne viimeiset erikseen, niin eivät sekoitu tuoreemman erän joukkoon happanemaan?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:01"]Mä oon nähny tääl pääkaupunkiseudulla monessakin kaupassa. On myös sinkkuappelsiineja, -päärynöitä ja -mandariineja ollu :)
[/quote]
Muunlaisia en en kyllä nähnytkään...
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 07:11"]Toimisikohan leivillä ja muilla päivämääräyksensä kanssa vanhenevilla sama idea? "Olen keski-ikäinen, mutta yhä hyvä/ toimiva/ kaunis" tms. :D
[/quote]
aamun naururepsahdus. Kaupan työntekijänä naurattaa (:
Herttaista, että sinkkubanaaneista huolehditaan.
Harmi, että banaanit maistuvat kuvottavilta.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 01:01"]Wow, joku toinenkin Lappeenrantalainen tänne eksynyt. Armada?
[/quote]
Lauritsala. Ap
Hyi törkeetä. Mikä oletus on että sinkku haluaa tulla otetuksi?
Luulin jo, että pienempiä banaaneita tai jotain.
Margariinirasioista pitäisi tehdä pienempi sinkkuversio.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:40"]Onkohan meillä sama kauppa :)
[/quote]
Lappeenrannassa. S-market. Ap
Onko miehille valmiiksi kaiverretuja vesimelooneja ?
jotenkin hellytävää ostaisin kaikki :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:01"]
[/quote]
Meidän kaupassa on myös sinkkuostoskoreja. Tosin niissä lukee tylsästi "sinkkukori", tuo "Ota minut, olen sinkku" olisi paljon hauskempi.