Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU
Kommentit (660)
Tuo Valosaari on kyllä jotenkin ihan kuiva kälppänä. Lapsen kanssa leikkiessäänkin jumppaa koko ajan.
Joo tottakai käsikamerakuvausta niin on maksanut tuotantoyhtiölle mahdollisimman vähän. Ovat sit voineet antaa noille reppanille vähän palkkiota ohjelmasta, niin pääsevät taas solariumiin ja voivat uusia hampaat :)
Hmm..
Mä en edes treenaa.. Syön nakkeja, ranuja, pizzaa.. Mitä huvittaa. Mitat 175/57. Mitähän Jos treenaisin tolla tahdilla.. Miten noitten muka oikeesti pitää popsia jotain ankeita safkoja ja pikkutomaatteja. Huh.. Onkohan aineenvaihdunta ihan kunnossa?
Ja kaikilla tosiaan hiustenpidennykset ym. En voi ymmärtää. Mut pääasia et itse viihtyvät?? omana itsenään ja itsensä kanssa ;)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:40"]
Mun protskujauheet, kaurahiutaleet, ja munanvalkuaiset! Ihquu! Äiti vähän lukee sulle iltasatua ja jumppaa samalla.
Ja lisää lässyn lässyä.
[/quote]
Lapsi rukka :(
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:42"]
Hmm.. Mä en edes treenaa.. Syön nakkeja, ranuja, pizzaa.. Mitä huvittaa. Mitat 175/57. Mitähän Jos treenaisin tolla tahdilla.. Miten noitten muka oikeesti pitää popsia jotain ankeita safkoja ja pikkutomaatteja. Huh.. Onkohan aineenvaihdunta ihan kunnossa? Ja kaikilla tosiaan hiustenpidennykset ym. En voi ymmärtää. Mut pääasia et itse viihtyvät?? omana itsenään ja itsensä kanssa ;)
[/quote]
Mietin ihan samaa noita kroppia katsellessani, että eipä ole meikäläistä kummempia. Ja minä treenailen ihan normaalisti, ilman paineita ja syön normaalisti. Nih, ehkä joillain on tosiaan vähän vaikeampaa...
Apua. Vielä ohuempi kuin kuvittelin. Luulin, että olisi irronnut edes jotain treeni-ideoita. Ei irronnut. Ei irronnut mitään, paitsi myötähäpeää. Vaihdoin Aatamiin ja Eevaan, enkä pystynyt katsomaan sitäkään. Enkä ole kateellinen, mainittakoon se vielä. Varmuuden vuoksi.
"Ja sit se sano et RANSKALAISIA JA NAKKEJA mutta me ei olls koskaan meidän yhdessäoloaikana syöty RANSKALAISIA JA NAKKEJA. Mut sit mä aattelin et jos niitä RANSKALAISIA JA NAKKEJA söis ku mulle tulee se ruokavalio tässä ni sitte vois kuitenki syödä niitä RANSKALAISIA JA NAKKEJA. Ni sit me kuiteski syötiin niitä RANSKALAISIA JA NAKKEJA, fätfooodia hehe ne RANSKALAISET JA NAKIT".
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:42"]Hmm..
Mä en edes treenaa.. Syön nakkeja, ranuja, pizzaa.. Mitä huvittaa. Mitat 175/57. Mitähän Jos treenaisin tolla tahdilla.. Miten noitten muka oikeesti pitää popsia jotain ankeita safkoja ja pikkutomaatteja. Huh.. Onkohan aineenvaihdunta ihan kunnossa?
Ja kaikilla tosiaan hiustenpidennykset ym. En voi ymmärtää. Mut pääasia et itse viihtyvät?? omana itsenään ja itsensä kanssa ;)
[/quote]
Ei se ulkonäkö ole tärkeintä, treenasipa tai ei. Se millä on merkitystä on sisäistä: verisuonet! Voi olla hoikka ja "hyvä kroppa", mutta kolesteroli vaan kertyy suoniin. Sen takia en kehuskelisi, ettei lihoa vaikka söisi kuinka huonosti.
Tosi fätfood ranut uunissa. Mää ajattelin ton pohjustuksen jälkeen et ois ees rasvakeitin ja hesen majoneesit kaivettu esille..
175/57 vastaa.
Kolet ja verisuonet mulla ihan kunnossa. Tajusitko postauksen pointin? Jos porukka treenaa tavoitteellisesti 3h ja ei voi syödä nakkeja tai synttärikakkua.. Kyseessä on aineenvaihduntahäiriö, syömishäiriö tai sitten täytyy laittaa välillä kamera kiinni ja purra vähän pihviä..
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:47"]
Tosi fätfood ranut uunissa. Mää ajattelin ton pohjustuksen jälkeen et ois ees rasvakeitin ja hesen majoneesit kaivettu esille..
[/quote]
Niinpä, on taas saatu elämää suurempi asia jostain RANSKALAISISTA JA NAKEISTA. Jessus, jos ne noin sekoittaa elämän niin ei niitä ole pakko syödä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:47"]
[/quote]
Minä hain toisenkin lautasellisen avokadopastaa XD!
Nuo tytöt ovat niin tyhjää täynnä, päässä ei ole mitään muuta kuin pakkomielteinen ulkonäön vahtaaminen ja ruokien punnitseminen.
Onhan noilla kropat kovassa kunnossa, ei siinä mitään. Itse en vaan ymmärrä, miten kukaan jaksaa elää tuollaista peiliintuijotteluelämää. Koska peilin takiahan tuota tehdään, ei terveellisyyden.
Miksi naiset haluavat, että kaikki olisivat samanlaisia kuin he? Ei miehetkään futista seuratessa hauku pelaajia urheilemisesta ja sano, että miksei katso telkkaria kaljaa juoden.
No onhan toi vähän ekstriimiä. Nuoret tytöt kumminkin kattoo tota. Ei noi syömisvouhkaamiset oo noilla treenimäärillä tarpeellista. Luulen et jos miesfutaajistavtehdöt sama formaatti, ja messi treenien välissä vouhkaisi jostain 70g proteiinipatukasta tai söisi synttäreillä tassetin kokoisen terveyspiirakan, keltainen lehdistö saisi field dayn..
Eipä tarvii enää katsoa. Vahvistui ajatukset että "tyhjää täynnä" tämä ohjelma.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:53"]
Miksi naiset haluavat, että kaikki olisivat samanlaisia kuin he? Ei miehetkään futista seuratessa hauku pelaajia urheilemisesta ja sano, että miksei katso telkkaria kaljaa juoden.
[/quote]
Aika outo vertaus. Sitäpaitsi YKSIKÄÄN mies ei ole noin sekaisin kuin nuo naiset.
Ja taas honotetaan nenänasaalilla prosessoidun ruuan kauhistusta... Tämä ohjelma pyörii jo nyt ihan loputonta looppia: treeni, minä ruoka, treeni, minä, ruoka. Mä olen niin hyvinvoiva. Haluan voida hyvin, varsinkin peilin kanssa kahden.
Edelleen....viddu mitä paskaa!!!! Ei tarvi toista kertaa katsoa.
Mun protskujauheet, kaurahiutaleet, ja munanvalkuaiset! Ihquu! Äiti vähän lukee sulle iltasatua ja jumppaa samalla.
Ja lisää lässyn lässyä.