Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU
Kommentit (660)
Missä kohtaa veronmaksajat on otettu tähän peliin mukaan? Nainen käy töissä ja mies samaten...
Thaimaa, Dubai, New York, Dubai...
Ja joka paikassa jatkuvaa treenaamista...
Kukaan näistä naisista ei tulisi omillaan toimeen paitsi Venla. Moni nuori tyttö haaveilee tuollaisesta, mutta ei älyä, että jos näillä naisilla ei olisi elättäjää niin eipä olisi varaa tehdä kaikki nuita asioita. Naurattaa ihan, että pitää mainostaa tällästa, suurin osa ihmisistä pitää itsestään huolta ja syövät normaalisti. En voi ollenkaan ymmärtää miksi, joku menee telkkariin asti esittelemään tuollaista, ihan tarpeeksi netissä näkee jo näitä pyllistelijöitä. Joillakin on, sellainen käsitys, että jos et kuvaa vartaloasi tai puhu ruuasta olet automaattisesti LÄSKI tai kateellinen. Tietääkö, joku mitä nämä naiset ovat koulutukseltaan? Venla vaikuttaa ihan mukavalta ja realistiselta. En tiedä olenko liian vanhanaikainen jo, mutta jos koko ajan pitää kiemurrella kameran edessä ja puhua ruuasta niin eikö, se ole jo pakkomielteistä?
Miks helvetissä Eevin täytyy laittaa sitä huulirasvaa niin, että näyttää kun se hikoilis saatanasti tai valuis räkää?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:07"]Kukaan näistä naisista ei tulisi omillaan toimeen paitsi Venla. Moni nuori tyttö haaveilee tuollaisesta, mutta ei älyä, että jos näillä naisilla ei olisi elättäjää niin eipä olisi varaa tehdä kaikki nuita asioita. Naurattaa ihan, että pitää mainostaa tällästa, suurin osa ihmisistä pitää itsestään huolta ja syövät normaalisti. En voi ollenkaan ymmärtää miksi, joku menee telkkariin asti esittelemään tuollaista, ihan tarpeeksi netissä näkee jo näitä pyllistelijöitä. Joillakin on, sellainen käsitys, että jos et kuvaa vartaloasi tai puhu ruuasta olet automaattisesti LÄSKI tai kateellinen. Tietääkö, joku mitä nämä naiset ovat koulutukseltaan? Venla vaikuttaa ihan mukavalta ja realistiselta. En tiedä olenko liian vanhanaikainen jo, mutta jos koko ajan pitää kiemurrella kameran edessä ja puhua ruuasta niin eikö, se ole jo pakkomielteistä?
[/quote]
Onko sun oikeasti pakko katsoa tätä ohjelmaa. Ei taida olla sua varten
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:43"]Thaimaa, Dubai, New York, Dubai...
Ja joka paikassa jatkuvaa treenaamista...
[/quote]
Ja tämä on väärin koska?
Siksi että veronmaksajat kustantavat...
Eikö tätä sarjaa näe mistään netissä? Jätin katsomatta telkkarista, kun ajankohta ei sopinut ja nyt en nopealla googlauksella löydäkään mistään. Tulee kyllä näemmä Avalta uusintana tyyliin joka päivä, muttamutta.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:16"]
Eikö tätä sarjaa näe mistään netissä? Jätin katsomatta telkkarista, kun ajankohta ei sopinut ja nyt en nopealla googlauksella löydäkään mistään. Tulee kyllä näemmä Avalta uusintana tyyliin joka päivä, muttamutta.
[/quote]
Näkee. Tänään katsoin itse netistä.
Fitness-urheilusta en mitään ymmärrä, mutta ovat minusta kauniita ja sympaattisen oloisia nuoria naisia.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:16"]
[/quote]
Näkee. Tänään katsoin itse netistä.
[/quote]
No niinpä tietenkin. Katselin tossa vaan kokoajan tuota klipit-osiota, enkä tajunnut napsauttaa jaksoja. Aina ei voi olla penaalin terävin kynä.
Venlalla on kyllä sennäköiset jalatkin, että ei noilla ihmeitä kyykätä.
Huvittava ketju! Kaikesta sitä voiki valittaa :D
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:41"]
Venlalla on kyllä sennäköiset jalatkin, että ei noilla ihmeitä kyykätä.
[/quote]
Verrattuna esim. näihin
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 13:08"]
Olen töissä julkisessa terveydenhuollossa. Viikon päästä pääsen taas hoitamaan näitä entisiä fitness-neitejä. Ruumis on heillä kolmikymppisenä niin huonossa kunnossa ettei mikään kulje tai imeydy elimistössä. Ämmillä on kaikki mahdolliset endokrinologiset, nefrologiset, psyykkiset ja gastroenterologiset sairaudet.
Ja kaupungille lähtee yhdestä tällaisesta sadantuhannen egen lasku, jos tehohoito lasketaan mukaan. Mutta Suomi on rikas maa, kyllä meillä on varaa kustantaa tällaiset harrastukset ja pakkomielteet. Eikö vaan? Viis vanhuksista tai lapsista.
[/quote]
Niin joo aivan, eli fitness-porukastahan se suurin lasku tulee? Eli väität että he (joilla fitness-touhu menee yli) aiheuttavat isomman laskun kuin esim. tupakoitsijat? Olen itse hoitsu, ja olen ollut todistamassa mm. kun pitempään hoidossa ollut tupakoiva alle 30v. nuori mies kuolee tukehtumalla. Tupakoitsijat, alkoholistit, huumeiden käyttäjät ja reippaasti ylipainoiset kyllä aiheuttavat paljon suuremman laskun kuin muutama hurahtanut lihaskimppu!
Tuon vanhimman pimun joulutouhut olivat jo sairaalloisen kayttaytymisen rajalla. T: Entinen syomishairioinen.
Jollakin ihmeen tavalla tätä on ollut jopa helpottavaa katsella. Olen aina kipuillut oman kroppani vuoksi ja ajatellut, että mun olisi vähintäänkin pakko alkaa käymään salilla ja treenaamaan tosissani, että saisin hyvän vartalon. Nyt kun olen katsonut pari jaksoa näitä fittness-naisia, olen tajunnut, että hyvää kroppaa ei välttämättä saa kovallakaan treenillä. Toki näillä naisilla on hyvät vartalot, mutta niitä naisellisia muotoja ei salilta saa vaikka miten treenaisi.
Naisista se Venla ja se, jolla on lapsi, tuntuvat ihanilta ja fiksuilta ihmisiltä. Nämä kaksi muuta tuntuvat enemmän pintaliitäjiltä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:57"]
Jollakin ihmeen tavalla tätä on ollut jopa helpottavaa katsella. Olen aina kipuillut oman kroppani vuoksi ja ajatellut, että mun olisi vähintäänkin pakko alkaa käymään salilla ja treenaamaan tosissani, että saisin hyvän vartalon. Nyt kun olen katsonut pari jaksoa näitä fittness-naisia, olen tajunnut, että hyvää kroppaa ei välttämättä saa kovallakaan treenillä. Toki näillä naisilla on hyvät vartalot, mutta niitä naisellisia muotoja ei salilta saa vaikka miten treenaisi.
Naisista se Venla ja se, jolla on lapsi, tuntuvat ihanilta ja fiksuilta ihmisiltä. Nämä kaksi muuta tuntuvat enemmän pintaliitäjiltä.
[/quote]
En ymmärrä. Luulitko joskus, että salilla käydessä kasvaa tissit ja lantio levenee?
Maril on nätit olkapäät.