Hyvästä miehestä eronneet, oletteko löytäneet paremman?
Oletteko te hyvästä miehestä eronneet löytäneet vielä paremman? Kuinka vanhoja olette?
Minulla on se tilanne, että kaikki toimii, mutta tunnetta ei ole, ei ollut oikein suhteen alussakaan. Tuntuu vain vaikealta lähteä etsimään akateemista miestä yli kolmikymppisenä, etenkin, kun tunne-elämä ei enää auta niin kuin nuorempana. Nykyään ei oikein ihastuksia tule.
Kommentit (44)
Kaikissa suhteissa intohimo laimenee jossain vaiheessa. Ei kokonaan, mutta paljon. Moni ei myönnä tätä itselleen.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:03"]Kyllä. 1 mieheni oli kiltti, komea ja kunnollinen kaikin puolin. Ei vain osannut rakastaa ja arvostaa minua. Erosimme 14 ok vuoden jälkeen ja vasta silloin ymmärsin miten paljon kaipasin rakkautta. 3v myöh tapasin nuoremman miehen joko kelpasin lasten kanssa. Sain ihanan miehen jonka kanssa olen ollut jo 20 v.
[/quote]
Miksi miinuspeukut??
Mutta onko siinäkään järkeä että tuhlaa kummankin elämää suhteessa jossa toisen tunteet on kaverillisia? Onko se oikein kumpaakaan kohtaan, vaikka olisi kuinka kiltti ja hyvä mies...