Kesällä 2016 haluan polttaa yhden jointin.
En ole monta kertaa pössytellyt,ehkä kymmenen kertaa aikavälillä 2000-2004 ja viime kerrasta on varmaan yli 10v, mutta olen päättänyt että 2016 haluan yhden polttaa hyvässä seurassa, rannalla tai puistossa.
Olen 32v.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:04"]
Kultuureissa jossa kannabista käytetään paljon olisi varmasti paljon epämuodostuneita lapsia ja pilalle menneitä tapauksia. Silti Jamaikallakin lapsista kasvaa ihan normaaleita aikuisia vaikka saattavat altistua thc:lle enemmän, kuin meillä.
[/quote]
Kehitysmaissa on yleensä kehitysmaiden tavat.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:53"]Miten kannabis haittaa imetystä? Hajoamistuotteet eivät tietääkseni ole haitallisia tai päihdyttäviä. Hajoamistuotteet jäävät rasvasolukkoihin, kuten jotkut vitamiinitkin ja ravintoaineet, myös torjunta-aineet jäävät. Ei nautittu alkoholikaan kulkeudu maidon mukana vauvaan. [/quote] Thc on rasvaliukoista ja rintamaitoon menee. Ei ole hyväksi vauvalle.
[/quote]
Ei kukaan varmasti päihtyneenä imetä?
Seuraavana päivänä voi varmasti ihn rauhassa imettää, kun thc;tä ei ole enää veressä. Thc ei sellaisenaan varastoidu rasvaan vaan sen hajoamistuotteet.
[/quote]
Huhhuh. Siis etkö ymmärrä, että juurikin THC on rasvaliukoista ja se ei mitenkään hajoa samantien. Parinkin viikon kuluttua THC:tä on edelleen kehossa, ja 5vrk yhden polttokerran jälkeen niin paljon että voidaan testin kautta havaita.
[/quote]
Tiedä enemmän, luule vähemmän. Se että tarkoilla testeillä voidaan ei-psykoaktiivisisia hajoamistuotteita havaita, ei tarkoita että ihmisen verenkierrossa HUUMEET KIERTÄVÄT VIIKKOTOLKULLA.
Ihme pelkoja porukalla taas. Se teidän saunajuomanne on taatusti vahingollisempi lapselle.
[/quote]
Mä kyllä tiedän. Eikä ole mitään pelkoja mulla, otan vaan vakavasti imetyksen ja sen mitä maitoni kautta lapseni saa. Oon kasvattanut aikoinaan, ja asunut Amsterdamissa. Meillä ei alkoholia käytetä, eikä tupakoida. Voi olla myönteinen, mutta kun vauvan terveys kyseessä niin kyllä mun mielestä kannattaa olla ylivarovainen ja liioitella.
[/quote]
Tuo on kyllä hyvä periaate.
T. Edellinen.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:53"]Miten kannabis haittaa imetystä? Hajoamistuotteet eivät tietääkseni ole haitallisia tai päihdyttäviä. Hajoamistuotteet jäävät rasvasolukkoihin, kuten jotkut vitamiinitkin ja ravintoaineet, myös torjunta-aineet jäävät. Ei nautittu alkoholikaan kulkeudu maidon mukana vauvaan. [/quote] Thc on rasvaliukoista ja rintamaitoon menee. Ei ole hyväksi vauvalle. [/quote] Ei kukaan varmasti päihtyneenä imetä? Seuraavana päivänä voi varmasti ihn rauhassa imettää, kun thc;tä ei ole enää veressä. Thc ei sellaisenaan varastoidu rasvaan vaan sen hajoamistuotteet. [/quote] Huhhuh. Siis etkö ymmärrä, että juurikin THC on rasvaliukoista ja se ei mitenkään hajoa samantien. Parinkin viikon kuluttua THC:tä on edelleen kehossa, ja 5vrk yhden polttokerran jälkeen niin paljon että voidaan testin kautta havaita. [/quote] Tiedä enemmän, luule vähemmän. Se että tarkoilla testeillä voidaan ei-psykoaktiivisisia hajoamistuotteita havaita, ei tarkoita että ihmisen verenkierrossa HUUMEET KIERTÄVÄT VIIKKOTOLKULLA. Ihme pelkoja porukalla taas. Se teidän saunajuomanne on taatusti vahingollisempi lapselle. [/quote] Mä kyllä tiedän. Eikä ole mitään pelkoja mulla, otan vaan vakavasti imetyksen ja sen mitä maitoni kautta lapseni saa. Oon kasvattanut aikoinaan, ja asunut Amsterdamissa. Meillä ei alkoholia käytetä, eikä tupakoida. Voi olla myönteinen, mutta kun vauvan terveys kyseessä niin kyllä mun mielestä kannattaa olla ylivarovainen ja liioitella. [/quote] Tuo on kyllä hyvä periaate. T. Edellinen.
[/quote]
Parempi tietää kuin pelätä pää pensaassa. Asioita pitää tutkia. On ihmisiä jotka haluaisivat vaihtaa apteekkien särkylääkkeet luontaistuotteilla varustettuihin luomu lääkkeisiin. Tietenkin kannabis on haitallista sikiölle ja pienille lapsille liiallisen useina annoksina. Särkylääkkeenä voi varmasti käyttää buranan tavoin. Joku joka on perehtynyt luontaislääkkeisiin voisi kommentoida tätä väitettä?
Poltettaessa kannabista tai tupakkaa on häkä kamalin myrkky sikiölle ja äidille. Se vaurioittaa. Häkää tavataan paljon kaupungissa. Kaupunki ei taida olla kovin hyvä paikka äideille. Lisäksi ympärillä on rikollisuutta. Se stressaa odottavaa äitiä. Yleensä terveydenhoito osaa kertoa ihmisille mitä pitää nauttia raskaana ja mitä välttää raskaana. Eli en olisi huolissani äideistä ja kannabiksesta.
Minusta ap pitäisi saattaa hoitoon ja estää tuo kamala tapahtuma ettei meidän tarvitse tehdä ap:sta ls-ilmoitusta.
Ap voit kertoa meille sähköpostiosoitteesi niin autamme sinua. Olet pahassa koukussa ja tarvitset apua.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:36"]
Sairaat idiootit taas alapeukuttelee :). Tulee lastensuojeluilmoitusta ja H-merkintää ym. ym. Oikein provoisoi tekemään vastaavia aloituksia kun muutamat akat pillastuu niin että sylki vaahtoaa. Kyseisten idioottien edessä olisi kiva pössytellä :) :) :) :).
[/quote]
Olen se, joka tuon H-merkintäkommentin kirjoitti, on omakohtaista kokemusta asiasta. Olen todellakin dekriminalisoinnin puolella ja myöhemmin laillistamisen.
[/quote]
Miten se H-merkitä sinun elämäsi pilasi, mihin rekisteriin se tulee ja kenellä siihen on pääsy?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:03"]
Miksei tänä kesänä?
[/quote] Koska on laskettu aika 6.6 ja aion imettää =)
[/quote]
Mulla sama paitsi la vajaan kuukauden päästä ja aion myös imettää. Vois sitten pajauttaa, kun vauva syö jo muutakin. :)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:53"]Miten kannabis haittaa imetystä? Hajoamistuotteet eivät tietääkseni ole haitallisia tai päihdyttäviä. Hajoamistuotteet jäävät rasvasolukkoihin, kuten jotkut vitamiinitkin ja ravintoaineet, myös torjunta-aineet jäävät. Ei nautittu alkoholikaan kulkeudu maidon mukana vauvaan. [/quote] Thc on rasvaliukoista ja rintamaitoon menee. Ei ole hyväksi vauvalle.
[/quote]
Ei kukaan varmasti päihtyneenä imetä?
Seuraavana päivänä voi varmasti ihn rauhassa imettää, kun thc;tä ei ole enää veressä. Thc ei sellaisenaan varastoidu rasvaan vaan sen hajoamistuotteet.
[/quote]
Huhhuh. Siis etkö ymmärrä, että juurikin THC on rasvaliukoista ja se ei mitenkään hajoa samantien. Parinkin viikon kuluttua THC:tä on edelleen kehossa, ja 5vrk yhden polttokerran jälkeen niin paljon että voidaan testin kautta havaita.
[/quote]
Tiedä enemmän, luule vähemmän. Se että tarkoilla testeillä voidaan ei-psykoaktiivisisia hajoamistuotteita havaita, ei tarkoita että ihmisen verenkierrossa HUUMEET KIERTÄVÄT VIIKKOTOLKULLA.
Ihme pelkoja porukalla taas. Se teidän saunajuomanne on taatusti vahingollisempi lapselle.
[/quote]
Mä kyllä tiedän. Eikä ole mitään pelkoja mulla, otan vaan vakavasti imetyksen ja sen mitä maitoni kautta lapseni saa. Oon kasvattanut aikoinaan, ja asunut Amsterdamissa. Meillä ei alkoholia käytetä, eikä tupakoida. Voi olla myönteinen, mutta kun vauvan terveys kyseessä niin kyllä mun mielestä kannattaa olla ylivarovainen ja liioitella.