Join tänään Baileystä vaikka olen raskaana.
Laitoin O´Boyta puolen litran toppiin, ja siihen sekaan laitoin n. 2cl Baileystä.
Tähän mennessä en ole juonut tippaakaan koko raskausaikana, enkä tämän jälkeenkään ota, mutta iski vain ihan törkeä himo, koska se tilkka siin kaakaossa antaa vaan niin täydellisen täyteläisen hyvän maun.
Nam.
Seuraava lasillinen B-kaakaota sitten synnytyksen jälkeen, enää 10vkoa.
Kommentit (82)
Kauheesti alapeukkuja =D
Kauhistuneet mammat varmaan lukee 2dl eikä cl?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:15"]Kauheesti alapeukkuja =D
Kauhistuneet mammat varmaan lukee 2dl eikä cl?
[/quote]
Kyllä mä luin 2cl ja siinä on 2cl liikaa
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:15"]
Ja...?
[/quote]
Kunhan halusin nähdä kuinka kamalasti asiasta kauhistutaan, ja näköjään se on ihan kamalan kauhea asia jos kerran raskausaikana antaa vähän periksi nautinnolle.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:22"]
Anna olla viimeinen kerta!
[/quote] Niinhän sanoinkin että on. Äitisi taisi enemmänkin juoda kun et pysty keskittymään lukemaasi?
Laita kaakaoon kuohukermaa, niin saat täyteläisen maun ilman alkoholia.
Tovottavasti omena putoaa kauemmaksi emopuusta
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:29"]
Laita kaakaoon kuohukermaa, niin saat täyteläisen maun ilman alkoholia.
[/quote] Kuuma kaakao kermavaahdolla on kyllä hyvää. Jos Baileystä saisi alkoholittomana käyttäisin sitä, pidänkin Baileysin mausta eniten hyvin lantrattuna just kaakaon sekaan, tai pirtelössä (nam!) tai vaikkapa Baileys-suklaamoussessa, missä se on kuumennettu niin että alkoholi on haihtunut.
Vielä 2 viikkoa ja 100 päivää tipatonta on takana.
Voitonpäivänä kiskasen pullon baileystä
Itse hoidan työkseni alkoholista haittavaikutuksia saaneita vauvoja, ei se mieltä ylennä kun täällä kehuskellaan kuinka uskalsin pikkasen juoda vaikka olen raskaana, häpeä ja nolo olet. Ei se vauva vatsassa sano vastaan vaikka joisit koko pullon mutta oireilee sitten kun syntyy.
No tuosta ei takuulla ole vahinkoa lapselle. Keittamallahan sen alkoholin saa kokonaan pois ja sitten ei tarvi laskeskella senttilitroja :-)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:37"]
Itse hoidan työkseni alkoholista haittavaikutuksia saaneita vauvoja, ei se mieltä ylennä kun täällä kehuskellaan kuinka uskalsin pikkasen juoda vaikka olen raskaana, häpeä ja nolo olet. Ei se vauva vatsassa sano vastaan vaikka joisit koko pullon mutta oireilee sitten kun syntyy.
[/quote] No nyyhhyyyh, ehkä vaurioituneiden lasten äidit on hiukan enemmän juonut kuin kerran 2cl 17% juotavaa. Ei tulis mieleenkään juoda koko pulloa, koska siinä nyt on aika huikea ero kuitenkin siihen juomani määrään.
Ihan uteliaisuudesta. Onko yksikaan niista lapsista saanut oireita muun kuin suurkulutuksen seurauksena?
Maistuuko bayleys samalta jos sen keittää? Alkoholi haihtuu eli ei ole vaarallista, mutta maku maistuu? :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:43"]
Maistuuko bayleys samalta jos sen keittää? Alkoholi haihtuu eli ei ole vaarallista, mutta maku maistuu? :)
[/quote] Se terävä alkoholin maku posituu, jäljelle jä pelkkää kermaista hvyyttä.
Miksi v*tussa teet lapsia, jos haluat juoda raskausaikana ja odotat vain hetkeä että saat pulautettua lapsen ulos että pääset ryyppäämään???? Se vauva tarvitsee 24/7-huomiosi vielä hyvin kauan sen syntymän jälkeen ja et voi juoda koska lapsesi tarvitsema ravinto tulee sinusta. S*tana että pistää vihaksi kaltaisesi! Rakasta lastasi sen verran, että anna hänet adoptioon
Nam!