Onko jumalaa olemassa mielestäsi?
Kommentit (64)
En jaksa katsoa mitään videota, mutta vastaan kysymykseen: ehdottomasti on.
On, mutta se ei taatusti ole sama jumala kuin Päivi Räsäsellä.Jumala on rakkaus.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:28"]
On, mutta se ei taatusti ole sama jumala kuin Päivi Räsäsellä.Jumala on rakkaus.
[/quote]
Räsästä leimataan syyttä suotta, mutta kai jonkun on toimittava somen kaatopaikkana, minne kaikki paha olo ja paska kipataan! Harvinaisen iloinen, nauruisa ja huumorintajuinen mimmi tuo Päivi;) Tsemppiä!
Jos "jumala" on olemassa, sitten hän on kyllä kusipää ja minä tappaisin sen tyypin heti jos saisin sen kiinni. Vitun huonosti kyllä hoitaa hommansa jos katsoo mitä tässä maailmassa tapahtuu. Jos hoitaisin omat työt samalla tavalla saisin kyllä heti potkut. Jumalan kuuluisi hankkia toista työpaikka... Vitun ääliö sanon minä.
No etpä ole ensimmäinen varsa joka potkii emoaan:)
En usko että jumalaa on. Uskon tieteelliseen maailmankuvaan. Kaikkea en toki tiedä, eikä ole todisteita ettei jumalaa olisi, niinpä en sano tietäväni että sitä ei ole, kuitenkin jos joku väittää jotain olevan todisteen tai edes näytön tarjoaminen on väitteen esittäjän velvollisuus. Ethän varmaan sano minulle pääni yläpuolella olevan pinkin pegasoksen ja pyydä minua todistamaan asia?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:55"]
En usko että jumalaa on. Uskon tieteelliseen maailmankuvaan. Kaikkea en toki tiedä, eikä ole todisteita ettei jumalaa olisi, niinpä en sano tietäväni että sitä ei ole, kuitenkin jos joku väittää jotain olevan todisteen tai edes näytön tarjoaminen on väitteen esittäjän velvollisuus. Ethän varmaan sano minulle pääni yläpuolella olevan pinkin pegasoksen ja pyydä minua todistamaan asia?
[/quote]
Ei kovin omaperäistä, klisettä kliseen perään, mutta siitä on hyvä ponnistaa kohti ylevämpiä tieteellisiä saavutuksia - tai kenties peräti kohti tohtorintitteliä;)
Ei toivomalla tää paska lopu, ei rukoilemalla pellosta tuu sato. Se pitää viljellä ite.
Keskittyminen on tila. Siinä on jumala.
Onko joulupukki ja hammaskeiju olemassa? Niiden olemassaolosta on yhtä vakuuttavat todisteet, kuin jumalan olemassaolosta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:36"]Jos "jumala" on olemassa, sitten hän on kyllä kusipää ja minä tappaisin sen tyypin heti jos saisin sen kiinni. Vitun huonosti kyllä hoitaa hommansa jos katsoo mitä tässä maailmassa tapahtuu. Jos hoitaisin omat työt samalla tavalla saisin kyllä heti potkut. Jumalan kuuluisi hankkia toista työpaikka... Vitun ääliö sanon minä.
[/quote]
Työnvieroksuja. Tai ehkä jäänyt tk-eläkkeelle. Jos ollaan sen kuvia niin kai sekin mahdollista on.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:28"]
[/quote]
Räsästä leimataan syyttä suotta, mutta kai jonkun on toimittava somen kaatopaikkana, minne kaikki paha olo ja paska kipataan! Harvinaisen iloinen, nauruisa ja huumorintajuinen mimmi tuo Päivi;) Tsemppiä!
[/quote]
Oksennus.
Uskontoja ei pitäisi olla olemassakaan jos Jumalista tulee vain harmia.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:55"]
[/quote]
Ei kovin omaperäistä, klisettä kliseen perään, mutta siitä on hyvä ponnistaa kohti ylevämpiä tieteellisiä saavutuksia - tai kenties peräti kohti tohtorintitteliä;)
[/quote]
Missä sanoin pyrkiväni yleviin tieteellisiin saavutuksiin? Saan kai uskoa mihin haluan, ja myös vastata otsikon kysymykseen. Klisee kenties, mutta en osannut tuoda asiaa ilmi muilla tavoilla. Saa kai tieteelliseen maailmankuvaan uskoa, vaikka ei olisi tiedemies? Eihän jokainen kristittykään ole pappi.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 00:10"]
Uskontoja ei pitäisi olla olemassakaan jos Jumalista tulee vain harmia.
[/quote]
Olisikohan niin, että ihmiset ihan itse kapea-alaisuudessaan luovat niitä harmeja, eivät suinkaan uskonnot jumalineen;)
Ei ole koska veljeni panee naisystävääni ja ruokkii siemenet sisään
Mielestäni - sillä ei ole merkitystä: On ja pysyy, ei ole siis mielipiteistä - kenenkään - riippuvainen!