Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilahduitko huomatessasi että exän uusi on esim. järkyttävä läski?

Vierailija
12.04.2015 |

Mun on pakko myöntää, että minä kyllä ilahduin. En ikimaailmassa kehtaisi sanoa tätä kenellekään irl.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:46"]

Lähinnä ilahduin, että exä oli löytänyt viimeinkin tasoisensa kumppanin. Sopivat oikein hyvin yhteen.

[/quote]

Parempina päivinä tulee ajateltua näin. Huonompina sitten...

Vierailija
62/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:53"]

Olette te sairaissa suhteissa olleet, kun noin halpoja huveja toisen uusista seurustelukumppaneista viljelette. Kannattaisiko se ilkemämielisyys ja katkeruus vaihtaa johonkin hyödyllisempään, kuten vlipittömään iloon toisen puolesta, kunnioitukseen ja rakkauteen? Saattaisi olla, että oma ja muiden fiilis paranisi. Hyi helvetti mitä porukkaa. Ja vielä ihmetellään, miksi kouluissa kiusataan, jos aikuiset jauhavat tällaista "exän uusi on läski"-paskaa. Menkää vielä lällättämään niille, niin saatte tyydyttää sairasta haluanne.

Itse olen sporttinen mies, joka on eronnut pariin kertaan. Exien uudet olen tavannut, mukavia miehiä, en kiinnittänyt huomiota ulkonäköön. Mitä paremman näköinen, sitä toki toivon exälle. Myös exä on tavannut omat uudet naisystävät, olemme istuneet yhdessä iltaa ja kivaa oli. Huomaatteko: filosofia, jonka mukaan toista KUNNIOITETAAN, auttaa ja katkeruudesta ei tarvitse kärsiä. Olin muuten exäni häissä ja aion kutsua hänet omiini, kun aikanaan menen.

Wt-porukalle tällainen on tietysti ihan mahdotonta, mutta omassa kaveripiirissäni on samanhenkistä porukkaa, joten en ole yksittäistapaus.

[/quote]

Mahtava viesti! +1

[/quote]

Mä taas en tykkää siitä, että eksien kanssa kaveerataan paljon. Oma exäni kaveerasi aina suhteemme aikana oman exänsä kanssa ja se oli aina jotenkin kiusallista. Olen iloinen että nykyinen mieheni ja minä elämme molemmat sillä filosofialla, että eksät on eksiä eikä niiden kanssa kuulu hengailla. Ystävällinen voi olla ja kuulumisia voi vaihtaa, mutta joku ylin ystävyys eksän kanssa on ainakin mun mielestä luotaantyöntävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:55"]

Pitää vaan miettiä että miksi se sitten jätti sut jos kerran tää läski on sua huonompi

[/quote]

Mieht tuppaa usein ottamaan ensimmäisen tyrkylle tulevan muijan, joten mistään huonommuudesta tässä tuskin on kyse. Ko. pullukka vain sattui olemaan ensimmäinen vastaan kävellyt nainen.

Itse näin exäni pari viikkoa sitten sattumalta baarissa. Ennen niin komea ja huoliteltu mies näytti sotkuiselta ja surulliselta. Toinen puoli minusta on tästä erittäin vahingoniloinen (mies jätti minut), mutta toinen on harmissaan hänen puolestaan.

Vierailija
64/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilahtunut,kaikki exän seuraavat oli läskejä.Mutta sillä saattoi olla läskifetissi.Yksi läski oli rikkaasta Nokiaperheestä,joten luultavasti sen takia oli sen kanssa(oli aika kova rahallisesti hyväksi käyttämään kaikkia).

Vierailija
65/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:28"]

Pitää vaan miettiä että miksi se sitten jätti sut jos kerran tää läski on sua huonompi

[/quote]

Mieht tuppaa usein ottamaan ensimmäisen tyrkylle tulevan muijan, joten mistään huonommuudesta tässä tuskin on kyse. Ko. pullukka vain sattui olemaan ensimmäinen vastaan kävellyt nainen.

[/quote]

Näinhän se usein tuppaa menemään, ei miehet paljoa kumppaneitaan valikoi.

Vierailija
66/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:55"]

[/quote]

En ole sanonut että kukaan olisi mitenkään huonompi. Ero oli yhteinen päätös.
[/quote]

Jos se näin on niin miksi sitten olet vahingoniloinen!

Vierailija
67/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olisi ilahtunut, jos eksäni uusi olisi tavalla tai toisella mielestäni kamala (ulkonäöllisesti, luonteeltaan tai älykkyydeltään). Se pistäisi lähinnä miettimään, että onko itsessäkin ollut joku perustavanlaatuinen vika jota ei tajua, jos miehelle kelpaa joku ihme sekundakin.

Vierailija
68/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostanut vähääkään kenen kanssa exä luuraa. Hyvä että pääsin itse eroon.

Omat asiat on hyvin, se riittää.

t.mies

Vierailija
69/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muuten varmaan välittäisi mutta tää kys. eksä jätti mut kun aloitti opiskelut yliopistossa ja oli sitä mieltä että nyt pitää ottaa tilaisuudesta irti ja koittaa päästä kaikkien ("mua kuumempien ja fiksumpien") opiskelijatyttöjen pöksyihin. Joo no arvata saattaa ettei tässä neljän vuoden aikana ole pahemmin tilanne parantunut, on avautunut mulle kännissä että joku pari on sille pinppiä antanut mutta taso ei ole ollut mainittava, ja vinkunut takaisin. Nyt sillä on fabon mukaan joku ihan vakituinen muikkeli joka vaikuttaa vähän sellaiselta lähiö-elämänkoululaiselta. En minäkään mikään missi ole mutta aivan selkeästi tuota naista huomattavasti korkeatasoisempi :D itse onneksi löysin aika pian niin napakympin miehen että onneksi jätti...

Vierailija
70/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:57"]

Minä ainakin sain kiksejä kun näin mieheni eksän kuvan: Hirveä luuska. Valtava harppaus tasossa tapahtunut miehelläni. :D

[/quote]

Tai sit se vaan on samaa tasoa sun kanssas.

Useimmat eivät pysty määrittelemään omaa tasoaan, vaan kuvittelevat sen paremmaksi tai huonommaksi kuin mitä se todellisuudessa on ;)

Vierailija
71/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyllä parempi tunne kun katsoo miehen exää jolla kananpersetukka ja rekkalesbotyyli. Omat exät on ja tulisi olla historiaa jos on hyvässä toimivassa parisuhteessa.

Vierailija
72/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:46"]

Ei ole kiinnostanut vähääkään kenen kanssa exä luuraa. Hyvä että pääsin itse eroon.

Omat asiat on hyvin, se riittää.

t.mies

[/quote]

Sama.

Lähinnä olen helpottunut että pääsin eksästä eroon.

Kerran olen eksän nähnyt jonkun naisen kanssa, ja lähinnä tunsin sääliä sitä naista kohtaan.

Vierailija
73/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:05"]Nääh. Tosin hämmästyin kun näin yläasteaikaisen heilan vaimon. Todella ruma tyttö. Epämuodostunut otsa, ohuet hiukset, kierot hampaat. kaikki tän jätkän entiset tyttöystävät olivat pitkäsäärisiä ja kauniita tyttöjä.
N24
[/quote]
Ja miksi alapeukut? Jos se olisi kaunis niin voisin sen myöntää. :)

Vierailija
74/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksieni entiset ja nykyiset ovat kaikki olleet nättejä ja hoikkia, muttei se mielestäni kerro omasta tasostani mitään.

Vierailija
75/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juu, ei se ex varmaan huonompaan vaihtanu. :-)

Vierailija
76/76 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:47"]

En mä muuten varmaan välittäisi mutta tää kys. eksä jätti mut kun aloitti opiskelut yliopistossa ja oli sitä mieltä että nyt pitää ottaa tilaisuudesta irti ja koittaa päästä kaikkien ("mua kuumempien ja fiksumpien") opiskelijatyttöjen pöksyihin. Joo no arvata saattaa ettei tässä neljän vuoden aikana ole pahemmin tilanne parantunut, on avautunut mulle kännissä että joku pari on sille pinppiä antanut mutta taso ei ole ollut mainittava, ja vinkunut takaisin. Nyt sillä on fabon mukaan joku ihan vakituinen muikkeli joka vaikuttaa vähän sellaiselta lähiö-elämänkoululaiselta. En minäkään mikään missi ole mutta aivan selkeästi tuota naista huomattavasti korkeatasoisempi :D itse onneksi löysin aika pian niin napakympin miehen että onneksi jätti...

[/quote]

:D