Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilahduitko huomatessasi että exän uusi on esim. järkyttävä läski?

Vierailija
12.04.2015 |

Mun on pakko myöntää, että minä kyllä ilahduin. En ikimaailmassa kehtaisi sanoa tätä kenellekään irl.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin ennemminkin, että miksiköhän ei voinut olla mun kanssa kun kerran läskimpikin kelpais.

Vierailija
22/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ilahduin, että exä oli löytänyt viimeinkin tasoisensa kumppanin. Sopivat oikein hyvin yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:54"]

Mun on pakko myöntää, että minä kyllä ilahduin. En ikimaailmassa kehtaisi sanoa tätä kenellekään irl.

[/quote]

Ketkähän niitä naisten ulkonäköpaineita luovatkaan, miehet vai naiset...

Vierailija
24/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan miettiä että miksi se sitten jätti sut jos kerran tää läski on sua huonompi

Vierailija
25/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En:( En halua että mut jätettäis läskin takia...

Vierailija
26/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:55"]

Pitää vaan miettiä että miksi se sitten jätti sut jos kerran tää läski on sua huonompi

[/quote]

En ole sanonut että kukaan olisi mitenkään huonompi. Ero oli yhteinen päätös.

Vierailija
27/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain kiksejä kun näin mieheni eksän kuvan: Hirveä luuska.
Valtava harppaus tasossa tapahtunut miehelläni.
:D

Vierailija
28/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:57"]En:( En halua että mut jätettäis läskin takia...
[/quote]

Kuka sanonut että jätetty nyksän takia?
Ukko ei vain ole eron jälkeen saanut parempaa.

Vierailija
29/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ilahtuisi. Miettisin ehkä että mitä vikaa minussa on kun ihan kaikki kelpaa.
Jotenkin suotavaa on vaihtaa kauniimpaan, voi ainakin ajatella että ex on vaan pinnallinen paska.

Vierailija
30/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:00"]

No en kyllä ilahtuisi. Miettisin ehkä että mitä vikaa minussa on kun ihan kaikki kelpaa. Jotenkin suotavaa on vaihtaa kauniimpaan, voi ainakin ajatella että ex on vaan pinnallinen paska.

[/quote]

Tää on kyllä sitten kieltämättä se kolikon toinen puoli.

Vierailija
31/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän uusi tyttöystävä on n.30kg ylipainoinen. En saa oikein muotoiltua tätä mitenkään järkevästi, mutta exän uuden tyttöystävän ylipaino liikuttanut minua mitenkään.

Olin aidosti iloinen heidän puolestaan ja olen iloinen myös siitä, että exä halusi yhä olla väleissä kanssani eromme jälkeen. Erosimme minun ollessa 14-v ja syy oli se, että ihastuin toiseen. Puolivuotta erosta aloin seurustelemaan nykyisen poikaystäväni kanssa. Exä oli ja on kuin veli minulle ja meidän seurustelu oli alunperinkin virhe. Exä halusi meidän jatkavan, mutta itse friendzonetin itseni ja nykyinen tilanne on paras kaikille.

N17

Vierailija
32/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa ihania ihmisiä.

Vierailija
33/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:57"]En:( En halua että mut jätettäis läskin takia...
[/quote]

Kuka sanonut että jätetty nyksän takia?
Ukko ei vain ole eron jälkeen saanut parempaa.
[/quote]

Niin joo! Totta!

Vierailija
34/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:08"]

Oottepa ihania ihmisiä.

[/quote]

Mene muualle moralisoimaan. Eikö tällaiset "kielletyt tunteet" ole ihan hyvä puida anonyymipalstalla?

Vierailija
35/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:05"]Mun exän uusi tyttöystävä on n.30kg ylipainoinen. En saa oikein muotoiltua tätä mitenkään järkevästi, mutta exän uuden tyttöystävän ylipaino liikuttanut minua mitenkään.

Olin aidosti iloinen heidän puolestaan ja olen iloinen myös siitä, että exä halusi yhä olla väleissä kanssani eromme jälkeen. Erosimme minun ollessa 14-v ja syy oli se, että ihastuin toiseen. Puolivuotta erosta aloin seurustelemaan nykyisen poikaystäväni kanssa. Exä oli ja on kuin veli minulle ja meidän seurustelu oli alunperinkin virhe. Exä halusi meidän jatkavan, mutta itse friendzonetin itseni ja nykyinen tilanne on paras kaikille.

N17
[/quote]

Alapeukuttaja on sitä mieltä, että

a. N17 ei ole vielä mikään nainen, vaan pentu, ja siksi nimimerkin pitäisi olla T17 ?

b. 17-vuotiaan pitäisi, koska da, onhan se vielä pentu, niin kommentoida jotain tyyliin "Pitihän se arvata, ettei se kusipää saa ketään mun kaltaista ja hyi, miten sen uus muija pystyy elää läskiensä kanssa? Exä ihan varmasti ajattelee mua yhä, kun runkkaa." ?

Joo, minulla on ihan liikaa aikaa :D Tylsä sunnuntai.

Vierailija
36/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:00"]

No en kyllä ilahtuisi. Miettisin ehkä että mitä vikaa minussa on kun ihan kaikki kelpaa. Jotenkin suotavaa on vaihtaa kauniimpaan, voi ainakin ajatella että ex on vaan pinnallinen paska.

[/quote]

Niin, että sua ulkonäöllisesti "alempitasoisella" naisella ei sitten voi olla maailman ihaninta luonnetta? 

Vierailija
37/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se läski nyksä. Exät ovat olleet hoikkia jokainen... No meillä on nyt perhe mitä mies ei exien kanssa edes harkinnut. Liekkö sitten syy ylipainossa vai korvien välissä? ;-)

Vierailija
38/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän uusi on 60v itse hän on 28. Itse pokasin kauniin 33v mimmin joka ei juopottele/savua.

Vierailija
39/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:14"]Minä olen se läski nyksä. Exät ovat olleet hoikkia jokainen... No meillä on nyt perhe mitä mies ei exien kanssa edes harkinnut. Liekkö sitten syy ylipainossa vai korvien välissä? ;-)
[/quote] vai miehessä jonka jättivät ja joka kelpaa sit sulle? :)

Vierailija
40/76 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilahtunut, tosin kyse ei ole ollut ylipainosta vaan muusta yleisestä olemuksesta ja piirteistä.