Ilahduitko huomatessasi että exän uusi on esim. järkyttävä läski?
Mun on pakko myöntää, että minä kyllä ilahduin. En ikimaailmassa kehtaisi sanoa tätä kenellekään irl.
Kommentit (76)
Ilahduin jopa siitä kun huomasin eilen millaisen saaliin yksi naapurin nainen (josta olin kiinnostunut, mutta hän ei minusta) on löytänyt: vankikarkurin näköinen tatuoitu narkki oksensi parvekkeelta kun tulin illalla kotiin. Tuosta tulee vielä huomautus taloyhtiöltä :D
Exällä on uusi kaunis ja söpö ja ajattelin "on sillä exällä vaan hyvä maku":)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:21"]
Ilahduin jopa siitä kun huomasin eilen millaisen saaliin yksi naapurin nainen (josta olin kiinnostunut, mutta hän ei minusta) on löytänyt: vankikarkurin näköinen tatuoitu narkki oksensi parvekkeelta kun tulin illalla kotiin. Tuosta tulee vielä huomautus taloyhtiöltä :D
[/quote]
Herkullista! Vahingonilo on paras ilo :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:57"]En:( En halua että mut jätettäis läskin takia...
[/quote]
Kuka sanonut että jätetty nyksän takia?
Ukko ei vain ole eron jälkeen saanut parempaa.
[/quote]
Mutta kyllähän sinä olet samaa tasoa, koska olette saman miehen naisia.
Ei voi olla totta oikeasti, juuri vessassa istuessani miettisin, että kysyisin tätä av:lla ja etusivulla tällainen keskustelu olikin jo :D Mutta pakko myöntää, että kyllä ilahduin. Erosimme viime syksynä ja kaipasin ja surin vielä pitkään eron jälkeen, mutta jostain syystä kaipuu loppui kokonaan, kun pari viikkoa sitten näin Facebookissa exän seurustelevan uuden kanssa. Koulutuksena oli yllättäen "elämän koulu" ja nainen on profiilikuviensa perusteella huomattavasti ylipainoinen, hiukset ohuet ja blondatut, luonnottomat tekoripset. Kuulostan aivan kamalalta ihmiseltä, tottakai luonne merkkaa eniten ja nainen voi olla sisältä kultainen ja kaunis, mutta oli siinä naurussa pidättelemistä kun selasin naisen fb-profiilia. En väitä itse olevani mikään missi, en todellakaan, mutta... Sanotaan näin että tasoeroa löytyy
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:57"]En:( En halua että mut jätettäis läskin takia... [/quote] Kuka sanonut että jätetty nyksän takia? Ukko ei vain ole eron jälkeen saanut parempaa. [/quote] Mutta kyllähän sinä olet samaa tasoa, koska olette saman miehen naisia.
[/quote]
Ei.
Iän myötä parempitasoiset naiset alkavat olla varattuja, siksi miehelle todennäköisyys saada yhtä hyvä nainen uudelleen vähenee, joten jos uusi on alempitasoinen kertoo se ettei parempaan ole enää ollut mahdollisuuksia.
Samaten ihmiset muuttuvat. Jotkut olivat komeita ja luonteeltaan ihania kun tutustui ja seurusteli, 10 vuotta myöhemmin sama mies voi olla se kulunut ja katkera elämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:05"]
Mun exän uusi tyttöystävä on n.30kg ylipainoinen. En saa oikein muotoiltua tätä mitenkään järkevästi, mutta exän uuden tyttöystävän ylipaino liikuttanut minua mitenkään. Olin aidosti iloinen heidän puolestaan ja olen iloinen myös siitä, että exä halusi yhä olla väleissä kanssani eromme jälkeen. Erosimme minun ollessa 14-v ja syy oli se, että ihastuin toiseen. Puolivuotta erosta aloin seurustelemaan nykyisen poikaystäväni kanssa. Exä oli ja on kuin veli minulle ja meidän seurustelu oli alunperinkin virhe. Exä halusi meidän jatkavan, mutta itse friendzonetin itseni ja nykyinen tilanne on paras kaikille. N17
[/quote]
Siis wtf; käsittääkseni täällä keski-ikäiset ex-vaimot vertaavat itseään nuorikkoihin ja sit ilmaantuu teinipillut teorioineen ??!
@24 Ei omaa tasoaan voi määritellä itse! Se määräytyy sen mukaan, miten "kelpaat" miehille. Vastakkainen sukupuoli määrittelee sinun tasosi. Sinun tasosi on sama kuin tuon morkkaamasi naisen. Saat toki vakuutella itsellesi, että olet tasokkaampi, mutta se ei ole sinun päätettävissä.
Mun miehen ex sanoi mut ekaa kertaa nähdessään, että oon kauheen ruma, miten mies on voinut valita ittelleen näin ruman. Sitten se oli kuitenkin miehelle itkenyt, että hän ei ilmeisesti ollut tarpeeksi kaunis, kun mies on mieluummin niin kauniin kanssa kuin mä. Taisi kuitenkin olla syy ihan luonteessa, että mies jätti.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:14"]Minä olen se läski nyksä. Exät ovat olleet hoikkia jokainen... No meillä on nyt perhe mitä mies ei exien kanssa edes harkinnut. Liekkö sitten syy ylipainossa vai korvien välissä? ;-)
[/quote] vai miehessä jonka jättivät ja joka kelpaa sit sulle? :)
[/quote]Tää oli ihan hyvä heitto ;-) tosin en ole vielä keksinyt mitä vikaa on hyvässä miehessä joka arvostaa puolisoaan ja elää perhekeskeisesti, on upea isä lapsilleen, tekee kotitöitä, ei juopottele, eikä huitele teillä tietämättömillä. Toki meilläkin on hetkemme, mutta uskoisin että näin lähes jokaisessa parisuhteessa :-)
t.15
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:57"]En:( En halua että mut jätettäis läskin takia... [/quote] Kuka sanonut että jätetty nyksän takia? Ukko ei vain ole eron jälkeen saanut parempaa. [/quote] Mutta kyllähän sinä olet samaa tasoa, koska olette saman miehen naisia.
[/quote]
Ei.
Iän myötä parempitasoiset naiset alkavat olla varattuja, siksi miehelle todennäköisyys saada yhtä hyvä nainen uudelleen vähenee, joten jos uusi on alempitasoinen kertoo se ettei parempaan ole enää ollut mahdollisuuksia.
Samaten ihmiset muuttuvat. Jotkut olivat komeita ja luonteeltaan ihania kun tutustui ja seurusteli, 10 vuotta myöhemmin sama mies voi olla se kulunut ja katkera elämäänsä.
[/quote]
Höpsis. Miesten markkina-arvo yleisesti nousee iän mukana ja naisten laskee.
Mun exien uudet tyttöystävät on taas aina olleet paljon paremmannäköisiä, kuin minua edeltäneet tyttöystävät. Eivät kuitenkaan paremmannäköisiä, kuin minä. Olen ylpeä tästä, koska seurustely minun kanssani on ilmiselvästi nostanut heidän markkina-arvoaan.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:27"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:57"]En:( En halua että mut jätettäis läskin takia... [/quote] Kuka sanonut että jätetty nyksän takia? Ukko ei vain ole eron jälkeen saanut parempaa. [/quote] Mutta kyllähän sinä olet samaa tasoa, koska olette saman miehen naisia. [/quote] Ei. Iän myötä parempitasoiset naiset alkavat olla varattuja, siksi miehelle todennäköisyys saada yhtä hyvä nainen uudelleen vähenee, joten jos uusi on alempitasoinen kertoo se ettei parempaan ole enää ollut mahdollisuuksia. Samaten ihmiset muuttuvat. Jotkut olivat komeita ja luonteeltaan ihania kun tutustui ja seurusteli, 10 vuotta myöhemmin sama mies voi olla se kulunut ja katkera elämäänsä. [/quote] Höpsis. Miesten markkina-arvo yleisesti nousee iän mukana ja naisten laskee.
[/quote]
Yleisesti kyllä jos kyseessä on korkea status ja vuosien saatossa noussut tulotaso, mutta av:lla ei jos nyxät on läskejä ja rumia :D Ei millään pahalla, mutta niin se vaan menee.
Jonkun perus putkimiehen on turha kuvitella, että saisi helpommin naisia ja markkina-arvo nousisi vuosien myötä...
Ei se ulkonäkö mitenkään hetkauttanut,mutta tyhmä se on kuin saapas.
Ei kiinnosta vähääkään exän nyxät tai nyxän exät. Elän ihan omaa elämääni.
Narsisti-eksän kohdalla ilahtuisin kyllä, meinasi pilata elämäni ennen kuin tajusin herätä- mutta en ole päässyt ilahtumaan koska eksä ei ole 4vuoteen löytänyt uutta! :"D Eksäni oli multa niin pohjanoteeraus että mua hävettää ajatella että olen ollut hänen kanssaan, kyllä saisin mielihyvää siitä "kärsimyksestä" mitä jouduin hänen kanssaan kestämään, jos hän alkaisi esim. jäätävän läskin kanssa jollekin! :D Ensimmäinen yhden illan juttu hänellä mun jälkeen oli hänen kaverin eksä, jolta sai sekä kondylooman että herpeksen. Kai karma on olemassa!
Sitä aiemmalle eksälleni toivon vain hyvää ja mua surettaa että hän on tietyn naisen kanssa tällä hetkellä, koska hän saisi ja ansaitsisi niin paljon parempaa!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:35"]
Mun miehen ex sanoi mut ekaa kertaa nähdessään, että oon kauheen ruma, miten mies on voinut valita ittelleen näin ruman. Sitten se oli kuitenkin miehelle itkenyt, että hän ei ilmeisesti ollut tarpeeksi kaunis, kun mies on mieluummin niin kauniin kanssa kuin mä. Taisi kuitenkin olla syy ihan luonteessa, että mies jätti.
[/quote]
Annas kun arvaan: mies vaihtoi ns. lennosta? Varo vaan ettei satu omalle kohdalleskin ;)
Itse kanssa läski nyksä, pari muutakin mieheni tyttöystävää oli hieman ylipainoisia ja sitten minä täällä raskaimmassa päässä. Miehen ensirakkaus taas aivan järkyttävän kaunis ja hot! Välillä ottaa itsetuntoon vaikka heidän erostaan yli 10 vuotta.
Ilahduin. Ja niinkuin kaikki minua soimasivat kun jätin "hyvän miehen". Kukaan ei tiedä asian oikeata tolaa. Ketää ei kiinnosta. Sainpa ainakin pienen lohdutuksen kaikelle kokemalleni.
Ihanaa, että edes täällä av:lla voi avautua asioista, mitä ei voi omassa elämässä käsitellä kenenkään kanssa!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:00"]
No en kyllä ilahtuisi. Miettisin ehkä että mitä vikaa minussa on kun ihan kaikki kelpaa. Jotenkin suotavaa on vaihtaa kauniimpaan, voi ainakin ajatella että ex on vaan pinnallinen paska.
[/quote]
Niin, että sua ulkonäöllisesti "alempitasoisella" naisella ei sitten voi olla maailman ihaninta luonnetta?
[/quote]
Niin juuri, että eikö mulla ole maailman ihanin luonnekin. Helpompaa itselle jos voi vetää pinnallisiin syihin. Ei tarvitse niin hävetä, toki voi olla sitten kateellinen kun ex on saanut kauniinkin, mutta kai sen asian kanssa on helpompi elää.