Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?

Vierailija
12.04.2015 |

Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.

Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.

Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.

Kommentit (276)

Vierailija
241/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiukset! Lyhyys, ei saa olla liian virheetön missi/kaunispoika.

Vierailija
242/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:38"]

Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.

Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.

Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.

[/quote]

Ihan kiva idea ketjulle mutta hassua että aloittaja pitää nimenomaan miehekkäistä jutuista naisilla ja naisellisista jutuista miehillä. Tulee vähän sellaisen hukassa olevan henkilön fibat.

[/quote]

Mä pidän androgyynisyydestä, sellaisesta, että ihminen on ikäänkuin sukupuolten välillä. Sille on joku nimikin, mutta en nyt muista. Tavallaan on hassua sanoa, että mä olen biseksuaali, koska se androgyynisyys on tosiaan se juttu, ei naiset tai miehet oikeastaan. Kuulostaa aika ns. monoseksuaaliselta, vaikka käytännössä se ei ole sitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukkelini karvainen ponimasu on ihana!

Vierailija
244/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omanpituisista miehistä, ideaali vain muutaman sentin pidempi. Itseäni lyhyempiäkin katselen. Tietynlainen sirouskin viehättää.

Vierailija
245/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vähän kaikenlaisista jutuista, minulle ajatus kauniista ihmisestä syntyy vasta sitten kun tiedän hänen luonteensa ja sekin on kaunis.

Ihan piristävää kun minulta löytyy moni tässä ketjussa listattu piirre...

Vierailija
246/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörökorvat on ihanat ja symppikset kaikilla (miehillä, naisilla, lapsilla).

Vierailija
247/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonteista ja rypyistä, yleensäkin luonnollinen vanheneminen on kaunista.

Vierailija
248/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tykkään miehissä siitä, että ei laittaudu oikein mitenkään, siis puhdas kylläkin, mutta ei mitään partavesiä ja sliipattuja hiuksia ja muotivaatteita. Leukaparta tai risuparta on jees, lepalahkeiset sammarit ja kulahtaneet hupparit ja hippineuleet myös. Ei mitään kuntosalilla hankittuja lihaksia, vaan normaali kroppa, pieni vatsakaan ei haittaa. Muiden mielestä rumat kasvot on mun mielestä mielenkiintoiset, ei sytytä nämä miesmallit ollenkaan.

Naisissa tykkään (en siis ole lesbo enkä bi) siitä kun ei ole ollenkaan meikkiä eikä hiuksia ole värjätty, mutta pukeutuu naisellisesti kukkamekkoihin tms. Inhoan yli kaiken näitä tekoripsi-tekotukka-tekorusketus-rakennekynsihirvityksiä. Minusta naisilla  pieni vatsakumpu on erityisen kaunis, lihaksikas vatsa on todella ruma ja epänaisellinen. Mitä huomiota herättävämpi nenä kummallakin sukupuolella, sitä kiehtovampaa. En voi ymmärtää, että jotkut leikkauttaa mitäänsanomattoman suoran nenännypykän.

Mielestäni myös sekä miehet että naiset muuttuvat iän myötä paljon kauniimmiksi ja mielenkiintoisemmaksi.

Vierailija
249/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:03"]

Pidän hieman epätasaisisesta hammasrivistöstä, etenkin sellaisesta missä kulmahampaat ovat vähän edessä. Pidän myös pienestä kaksoisleuasta ja surullisen näköisistä koiranpentusilmistä :)

[/quote]

David Mitchell! 

https://www.google.fi/search?q=david+mitchell&rlz=1C1ASAD_enFI494FI495&espv=2&biw=1600&bih=775&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=uH0qVYC3AYaWygOejoLACA&ved=0CAYQ_AUoAQ

Vierailija
250/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:12"]

Hörökorvat on ihanat ja symppikset kaikilla (miehillä, naisilla, lapsilla).

[/quote]

Jep hörökorvat on kivat. :D Samoin muuten harmaat hiukset ja vinot hampaat, nekin on mainittu jo.

ap

Vierailija
251/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri tuollainen ''huomiota herättävä'' nenä, sellainen joka ei mielestäni sovi kasvoihini mittasuhteiltaan ollenkaan. Kiva jos joku tykkää...

Vierailija
252/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tällaiset kauneusihanteiden vastaiset jutut yksittäin toimia, mutta mitäs sitten kun koko kokonaisuus koostuu vain niistä? Olen malliesimerkki tuollaisesta. Löytyy mm. pitkä nenä, pieni leuka, pienet silmät, isot ja höröttävät korvat, epätasainen hammasrivistö, korkea otsa jne... Joo, ei tästä kaunista saa tekemälläkään.

Vierailija
253/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pehmoisista naisista, ei mitään fitnessiä ollenkaan. Pehmeät käsivarret ja reidet, rinnat ja maha. Rintojen koolla ei ole merkitystä, mutta hyvä jos ainakin vähän roikkuvat. Mutta en tarkoita 100-kiloista, vaan aikalailla normipainoista, mutta pehmeää naista. Vähän sellaista menneiden vuosikymmenien naista. Äidillisyys plussaa myös ja ikää mielellään yli 30 v. Miehistä en osaa sanoa mitään, ei kiinnosta. Itse siis olen mies.

Vierailija
254/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään luomista, sellaisista pienistä ihonmyötäisistä siis.

Vierailija
255/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:19"]Voihan tällaiset kauneusihanteiden vastaiset jutut yksittäin toimia, mutta mitäs sitten kun koko kokonaisuus koostuu vain niistä? Olen malliesimerkki tuollaisesta. Löytyy mm. pitkä nenä, pieni leuka, pienet silmät, isot ja höröttävät korvat, epätasainen hammasrivistö, korkea otsa jne... Joo, ei tästä kaunista saa tekemälläkään.
[/quote]

Kuka huomaa muka toisilla ihmisillä korkean otsan, ellei tukkasi nyt ala vaikka puolesta välistä kalloa? Luultavasti sinä olet ainoa joka huomaa sen

Vierailija
256/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:19"]Voihan tällaiset kauneusihanteiden vastaiset jutut yksittäin toimia, mutta mitäs sitten kun koko kokonaisuus koostuu vain niistä? Olen malliesimerkki tuollaisesta. Löytyy mm. pitkä nenä, pieni leuka, pienet silmät, isot ja höröttävät korvat, epätasainen hammasrivistö, korkea otsa jne... Joo, ei tästä kaunista saa tekemälläkään. [/quote] Kuka huomaa muka toisilla ihmisillä korkean otsan, ellei tukkasi nyt ala vaikka puolesta välistä kalloa? Luultavasti sinä olet ainoa joka huomaa sen

[/quote]

Mutta ruman kokonaisuuden huomaavat.

Vierailija
257/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pisamista ja sellaisista punatukkaisista, kalpeista ihmisistä.

Vierailija
258/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on kauniit. Voi käyttää vähän suurempia kaula-aukkoja näyttämättä halvalta.

Vierailija
259/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään jos miehellä on mahaa, isokaan kaljamaha ei haittaa. Miehen oitää myös olla isohko, minuun ei vetoa yhtään ns maratonryyppinen/fitnessmies. Miehessä on seksuaalista vetovoimaa, jos miehellä on edes vähän mahaa. Ei mitään poikia, vaan raavasmies se pitää olla. Toisaalta inhoan sellaista Bull Mentula-tyyppistä miestä, miehellä pitää olla rasvaa kehossaan.
Tykkään myös punatukkaisista, pisamaisista miehistä, ovat hottiksia.

Vierailija
260/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne paljon haukutut maantienharmaat hiukset on mun mielestä kauniin väriset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä