Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sukkien suut on tehty niin himskatin kireiksi?

Vierailija
27.12.2021 |

Uusina sukat ovat miellyttävät ja solahtavat jalkaan kiristämättä.
Mutta appajee - vaikka pesisit tismallee kuinka ohjeissa lukee--sukkien suut kiristävät niin vietävästi ja saa heittää roskiin ja ostaa uudet. Taas.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka venyttäisi märkänä sukkia, niin sama lopputulos joo.

Vierailija
2/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se kiristämätön"

Ja pascat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vinkkejä oikesti hyvistä miesten sukista.

Ja miksei nistenkin toki.

Vierailija
4/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

merinovilla,puuvilla,bambu ---aaauuttsss!!

Vierailija
5/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Käytän usein miesten sukkia, siinä toivossa että olisivat edes vähän vähemmän kireät. Mitä vielä. Minua haittaa se kiristävä resori niin, että olen kääntänyt sen nilkan päälle, siinä se haittaa edes vähän vähemmän. Yksi ilta olin suihkussa ja huomasin että koko jalkani on sininen, alkaen siitä kohtaa missä resori oli mennyt. Seuraavana aamuna saksin kaikista sukista resorit pois. Eipä ole sen jälkeen olleet siniset.

Vierailija
6/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin leikkaan resorit sukista pois. Hyvin toimii.

Vierailija
7/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus vois auttaa kans.

Vierailija
8/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paksut nilkat teillä oikein on? Itselläkin on kuitenkin jopa 21 cm eikä ole moista ongelmaa ollut ikinä.

Vierailija
9/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ihan löysät voi olla, että pysyvät jalassa.

Vierailija
10/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole siitä kiinni, olen normaalipainossa ja  minulla on ohuet jalat. Sukat tehdään jossain Kiinassa ja meillä myydän lasten sukkia naisten sukkina, kyllä ne resorit vaan kiristää minullakin.

Vierailija
11/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristävät sukat resorin kohdalta ovat aiheuttaneet sen, etten enää ollenkaan käytä esim tennisukkia mitkä ovat kuin kidutusvälineet.

Nämä kiristävät sukat luullakseni, aiheuttavat mahdollisesti verenkiertohäiriöitä jalkateriin ja olen tämän huomannut miten veri kiertää paremmin sekä jalat pysyvät lämpöisempinä paremmilla sukilla mitkä ei kiristä.

Vierailija
12/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta teolliseen koneeseen, joka kutoo sukan. Lanka menee väkisinkin kireimmälle siinä vaiheessa, jossa sukkaa on kudottu vähiten.

Vierailija
13/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämän kiristyksen takia kudon jatkuvasti villasukkia, saa taatusti kiristämättömät sukat. Kotona ollessa mulla on aina villasukat jalassa, pysyy varpaatkin lämpimänä.

Vierailija
14/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeistä turvotusta, kaikilla?

Vierailija
15/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Käytän usein miesten sukkia, siinä toivossa että olisivat edes vähän vähemmän kireät. Mitä vielä. Minua haittaa se kiristävä resori niin, että olen kääntänyt sen nilkan päälle, siinä se haittaa edes vähän vähemmän. Yksi ilta olin suihkussa ja huomasin että koko jalkani on sininen, alkaen siitä kohtaa missä resori oli mennyt. Seuraavana aamuna saksin kaikista sukista resorit pois. Eipä ole sen jälkeen olleet siniset.

Minäkään en ole mikään valas, painoindeksi 26 joten ylipainoa on muutama kilo. Suurin osa ihmisistä on näissä painolukemissa ja kulkee sukat kiristäen...

Vierailija
16/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun jälkeistä turvotusta, kaikilla?

Kumpa ongelma rajoittuisi vain jouluun.

Vierailija
17/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 prosenttia sukista on liian kireitä, miksi miksi miksi?? Myös minä olen alkanut leikata resorit pois ja hyvin on toimineet eikä ne edes purkaanu.

Vierailija
18/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta parempia sukkia

Vierailija
19/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95 prosenttia sukista on liian kireitä, miksi miksi miksi?? Myös minä olen alkanut leikata resorit pois ja hyvin on toimineet eikä ne edes purkaanu.

Niin ja olen hoikka enkä ole ollut jaloista turvoksissa koskaan.

Vierailija
20/87 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit uimarin nilkat ja pohkeet täällä. Kaikki sukat kiristää ja leikkaan resorit saksilla pois kaikista paitsi lenkkisukista.

En millään jaksa uskoa että kukaan katsoisi toisten sukkien resoreita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän