Jos olisit n.50v nainen harkitsisitko 38v miestä?
Etsinnässä parisuhde, mutta uskaltaako tuollaiseen edes lähteä jos mies noin paljon nuorempi? Pelkään että tulee itsetunto-ongelmia ku mä rupsahdan minä hetkenä hyvänsä. Vielä ulkopuoliset ei juuri huomaa ikäeroa ja mieskin luuli että olen hänen ikäisensä. Mies on vielä komea, varmasti löytää ikäistänsäkin seuraa. Parit treffit on takana ja mietin et pitäiskö vaan unohtaa koko juttu, sydänsuruja vaan saan tai vähintään kauheat paineet. Enkä edes tiedä kuinka vakavissaan mies on joten sinänsä turha kysymys :D
Onko muita jotka olleet vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
36-vuotiaana miehenä katsastaisin lähinnä ikäluokkasi matamien tyttäriä. Olen joskus sutaissut kokeilumielessä kypsempiäkin naisia, mutta miljoonia pitää läimäyttää mehukkaiden ryntäiden ohella tiskiin että suhdetta harkitsisin.
Olet poikkeus. Nykyään 25-45 kuolaavat vanhempia naisia. Ymmärtävät hyvän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Itse 40-vuotiaana naisena olen ollut siinä luulossa, että en kelpaa enää kellekään alle 50-vuotiaalle miehelle. En oo siksi edes yrittänyt etsiä ketään.
Apua, sähän olet ihan parhaassa iässä!!! Nelikymppisenä elämä vasta alkaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Itse 40-vuotiaana naisena olen ollut siinä luulossa, että en kelpaa enää kellekään alle 50-vuotiaalle miehelle. En oo siksi edes yrittänyt etsiä ketään.
Apua, sähän olet ihan parhaassa iässä!!! Nelikymppisenä elämä vasta alkaa!!
Kiitos! Oispa niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36-vuotiaana miehenä katsastaisin lähinnä ikäluokkasi matamien tyttäriä. Olen joskus sutaissut kokeilumielessä kypsempiäkin naisia, mutta miljoonia pitää läimäyttää mehukkaiden ryntäiden ohella tiskiin että suhdetta harkitsisin.
Mun tyttäret 14v ja 16v. Oon aika varma ettei heitä kiinnosta 36v ukko. Yök.
Noh, voidaan vuosia tutustua rauhassa kun en ole mikään viettien viemä elukka. Syksyn olen antanut iltakoulua abille, joten nuoriso lienee villimpää kuin arvaatkaan. Ja zharmi on melko ajatonta, joten joistakin tykkää kaikki vauvoista muoreihin.
Olen 37v mies ja rakastan aikuisia naisia. En myöskään minkään pelkän seksiseuran vuoksi vaan tykkään juuri sellaisesta viisaasta aikuisesta naisesta joka on rauhallisempi luonteeltaan.
Itse vaan en ole mikään huippukomea atleetti, vaan aika tavallinen nörttimies joten mahtaako minulla olla mitään saumoja aikuisiin naisiin?
Luulen että vanhemman naisen kanssa elämä on helpompaa ilman ylimääräistä säätämistä. Sen ikäinen ei yritä enää vahtia toisen menoja ja olla mustasukkainen joka katseesta muualle, vaan arvostaa miehensä itsenäistä elämää sekä rauhaa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Turha edes miettiä moista. Ei kukaan 38-vuotias mies rupea suhteeseen jonkun vaihdevuosikalkkunan kanssa.
Äläs nyt, myöhään me vaihdevuosikalkkunat teemme vauvoja. T. Krista, Laura ja Kaija
Jos sinun pitää täällä kysellä tuollaista asiaa joka liittyy sinuun ja mieheen ja tulevaisuuteenne, niin unohtaisin koko jutun. Luulisi tuon ikäisellä olevan edes sen verran omaa päättelykykyä.
Hyvä se on pohtia ensin mitä haluaa. Haluaako aviomiesmatskua vai olisko kivempi sellanen kevyempi parisuhde jossa eletään kuitenkin itsenäisesti omillaan. Toki suunnitelma voi muuttuakin matkan varrella. Ja kyllä viiskymppinen kestää sydänsurutkin ilman ranteet auki fiiliksiä.
Mä haluan muuttaa 10v sisään johonkin lämpimämpään. Ehkä Espanjaan, Turkkiin tms. Sieltä voisin etsiä paikallisen miehen, iällä ei väliä, kunhan on mukava ja ollaan tasavertaisia ja arvostetaan toisiamme.
MInä ottaisin heti erään 11v itseäni nuoremman miehen, jos hän vain olisi kiinnostunut. Välillä tuntuu että on.
Tinderistä löytyy runsaasti kiinnostuneita miehiä tuolla ikäerolla. Hyvä ystäväni löysi sieltä itseään 14 vuotta nuoremman miehen ja onnellisia ovat olleet jo useita vuosia. Naimisiin menoakin suunnittelevat.
Pidät hauskaa sen aikaa, kun se kestää.
Ainoa ongelma lienee se, että hänelle voi tulla vauvakuume.
Vierailija kirjoitti:
Turha edes miettiä moista. Ei kukaan 38-vuotias mies rupea suhteeseen jonkun vaihdevuosikalkkunan kanssa.
-----
Kyllä mä voisin ruveta. Ihmisestä kiinni. T. M39
En, mulle 10 vuoden ikäero olisi liikaa. Varsinkin tuohon suuntaan.
Mulla on kaikki miehet aikuisiällä olleet 10-13 vuotta nuorempia. Olin naimisissa 12 vuotta nuoremman kanssa yli kymmenen vuotta ja tehtiin pari lastakin. Nyt olen suhteessa 13 vuotta nuoremman miehen kanssa. Mikähän tässä on ongelmallista teille?
N54
Suhde pitäisi salata kaikilta. Sen verran hävettävää sen paljastuminen olisi.