Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit n.50v nainen harkitsisitko 38v miestä?

Vierailija
27.12.2021 |

Etsinnässä parisuhde, mutta uskaltaako tuollaiseen edes lähteä jos mies noin paljon nuorempi? Pelkään että tulee itsetunto-ongelmia ku mä rupsahdan minä hetkenä hyvänsä. Vielä ulkopuoliset ei juuri huomaa ikäeroa ja mieskin luuli että olen hänen ikäisensä. Mies on vielä komea, varmasti löytää ikäistänsäkin seuraa. Parit treffit on takana ja mietin et pitäiskö vaan unohtaa koko juttu, sydänsuruja vaan saan tai vähintään kauheat paineet. Enkä edes tiedä kuinka vakavissaan mies on joten sinänsä turha kysymys :D

Onko muita jotka olleet vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde pitäisi salata kaikilta. Sen verran hävettävää sen paljastuminen olisi.

Ilmiselvästi sinulta puuttuu itsetunto, ei aikuisia naisia noin heikkoluontoiset kiinnosta, pitää olla mies.

Vierailija
42/55 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiselvästi sinulta puuttuu itsetunto, ei aikuisia naisia noin heikkoluontoiset kiinnosta, pitää olla mies.

Ajattele nyt mitä molempien vanhemmat sanoisi. Minä en ainakaan veisi 50v. naista vanhempien nähtäväksi jos olisin 38v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa reilut 9 vuotta ikäeroa. Minä olen syntynyt 1966 ja mies 1975. 18 vuotta yhdessä.

Vierailija
44/55 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen ja mun miesystävä on 29, suhdetta on kestänyt jo kaksi vuotta.

Isoin ongelma tämä meidän ikäero tuntuu olevan ulkopuolisille, me ollaan onnellisia.

Vierailija
45/55 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaan yhden semmoisen perään. Mutta tuskinpa on kiinnostunut vanhemmasta, ylipainoisesta naisesta 😬

Vierailija
46/55 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo melko perverssiä. Paitsi palstapuumien mielestä.

Mut se ei oo , jos mies on vanhempi? Eihän? =D

Vierailija
47/55 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 14 vuotta nuorempi mies ja olen ylipainoinen. Housut aina märkänä helteellä.

M54

Vierailija
48/55 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Viisikymppisenä en jaksa yhtään säätöä tai ylimääräistä energiaa joka sitten purkautuu kevätjuhlaliikkeinä suuntaan jos toiseen.

Vierailija
49/55 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi näyttäytyä 50v ryppynaamaisen naisen seurassa. Kadulla kävellessä pitäisi pitää 50 metrin välimatka, ettei kukaan tuttu vahingossa huomasi.

Vierailija
50/55 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljäkymmentä enkä harkitsisi 38-vuotiasta.

Vierailija
51/55 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on lähes 12 vuotta nuorempi. Joissain asioissa ikäero näkyy, yleensä miehen "lapsellisuuden" kautta. Itse olen myös hieman lapsellinen ja hän ehkä ikäisiään vanhemman oloinen, niin se tasapainottaa hyvin ikäeroa 😁 Suhde on kestänyt 5 vuotta ja hyvin menee edelleen. Ulkopuolisilta ei ole tullut kommenttia ikäerosta. Rohkeasti vaan suhteeseen jos siltä tuntuu.

Vierailija
52/55 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä harkitsisin jos hän on mukava ja minulle sopiva. On niin harvinainen onni löytää samanhenkinen ihminen ja jos vielä tunne on molemminpuolinen niin en heittäisi tilaisuutta hukkaan.

N48

Täh?

Vierailija
53/55 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ku on jo.

Vierailija
54/55 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän ei lapsia halua niin mikä ettei jos kemiat toimii

Vierailija
55/55 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo katsottuna valmiiksi 12 vuotta nuorempi mies, kunhan pääsen eroon tästä nykyisestä (joka myös mua reilusti nuorempi).

N50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän