Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvännäkijää paikalla?

Vierailija
11.04.2015 |

Olen kamalan ihastunut yhteen mieheen, jonka tunnen työn kautta. (Emme ole työkavereita.) Vaistoan välillämme suurta sielujen sympatiaa. Mutkan kautta tiedän, että mies on varattu. Kuitenkin hän viihtyy seurassani ja keskustellessamme olemme samoilla linjoilla asioissa; ilmeisesti hänen suhteensa ei ole aivan täysipainoinen ja kenties hän kaihoaa minua.

Jos paikalla on joku näkijä, niin voisitko ystävällisesti kertoa minulle tilanteesta. Kaipaako mies minua? Tuleeko meille suhde? Jos tulee, niin olemmeko onnellisia yhdessä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:38"]

Mitäs mulle näkyy...Saanko työn tai pääsenkö kouluun?

[/quote]

sekä että :) luota itseesi ja ole valmis tekemään paljon töitä, mutta muista levon ja terveellisten elämäntapojen merkitys hyvinvoinnissasi. Olet laiminlyönyt näitä seikkoja liikaa, ja se näkyy nyt hieman negatiivisella tavalla elämässäsi. Nyt on siis ryhdistäytymisen paikka :)
[/quote]
Niin haen töitä, mutta varasuunnitelma on myös kouluun pääsy...tuntuu vain, että varmaan kumpikaan ei toteudu. Ja totta olen laiminlyönyt terveyttäni.

Vierailija
22/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:44"]

Osaatko sanoa mun tulevaisuudesta jotain? Miten terveys ja parisuhde? :) Olisin todella kiitollinen <3

[/quote]

näen sinut terveenä, mutta sinun täytyy tehdä töitä oman terveytesi eteen. Olet itsekin huomannut, kuinka elämäntapasi on vaikuttanut henkiseen terveyteesi. Sinulla on vahva taipumus riippuvaisuuteen. Tämä koskee sekä aineellista materiaa että ihmissuhteita. Jonkinlainen itsetutkistelu olisi nyt paikallaan. Vietä enemmän aikaa ulkona omien ajatustesi kanssa ja kiinnitä huomiota hengitykseen. Toimivaan parisuhteeseen tarvitaan kaksi itseensä luottavaa ja henkisesti tasapainossa olevaa yksilöä. Aloita itsestäsi. Sen jälkeen on helpompi auttaa toista, jos sille on tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näkijä lähtee näkemään unia. Öitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi