Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi koskaan puuttunut pukeutumiseesi?

Vierailija
02.05.2015 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on

Vierailija
2/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki! Hyvin usein kertoo auliisti, jos jokin vaatekappaleeni on ruma, minulle sopimaton tai muuten vain epäkelpo. "Älä laita tota".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä huomauttelee jostain mutta en tietenkään muuta sen takia pukeutumistani :D mies vihaa erityisesti farkkupaitoja ja mintunvihreää, harmi kun minä satun tykkäämään molemmista. Joskus myös huomauttaa vitsillä (?) että et lähe tollee ulos jos näytän hänen mielestään liian seksikkäältä tms.

Vierailija
4/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se käskee mun pukea jos on tulossa vieraita. En tykkää vaatteista saan niistä ihottumaa.

Vierailija
5/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...eipä ole.

Vierailija
6/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus se nykii mun housuja ylös ettei kalsarit näy.

Vierailija
7/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut syytä. Pukeudun aina mekkoon tai hameeseen.

Vierailija
8/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, miksi olisi? Kysyn kyllä silloin tällöin oma-aloitteisesti mielipidettä vaikkapa nettishoppaillessa värin suhteen. 

Vierailija
9/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ollaan kumpikin aikuisia.

Vierailija
10/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En itse välitä vaatteista vaan kuljen samat farkut puhki ja senkin jälkeen yritän käyttää niitä vielä vähän aikaa. Näytän aika pultsarilta :)
Mies tietää, että en voi sietää shoppailua, eli hän aina välillä ostaa mulle vaatteita jota voin sovittaa kotona ja hän palauttaa ne mitkä ei kelpaa. Ihana toi mies :)

Vierailija
11/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tykkää kun käytän kumppareita. Ei kiinnosta.

Vierailija
12/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan suhteessa varsinaisen määräilijän kanssa. Hän sanoi mulle, sulla ei ole tyylitajua. Osti sitten jotain halvempia lumppuja jostain halpaliikkeestä. Ei ollut edes mun omaa tyyliä. Olin vaan hiljaa ja en valittanut.

Vierailija
13/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On puuttunut. On antanut ohjeita olla pukeutumatta säkkiin (etten näytä rumalta), ei saa pukeutua liian ihonmyötäisiin vaatteisiin (muut miehet katsovat), ei suu pukeutua liian erikoisesti (etteivät ihmiset tuijota) ja muuta sellaista. Enpä ole välittänyt. 

Vierailija
14/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on mies "kieltänyt" pukeutumasta eräisiin juhliin kovin seksikkäästi. Juhlien isäntä oli tuolloin iskenyt kovin innokkaasti silmänsä minuun ja miestä häiritsi, että pääsisi "ihailemaan" minua vielä lisää.

Vierailija
15/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jotain joskus kommentoi, mutta ihan itse päätän mitä puen. Itse olen puuttunut miehen pukeutumiseen siinä määrin, että se on joskus joutunut vaihtamaan vaatetta. En vaan kehtaa kulkea sen kanssa jos on jotain ihan järkyttävää päällä. Yhdet rumat housut sillä on, joita se välillä käyttää eikä suostu ottamaan pois.

Vierailija
16/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puuttunut. Pukeudun kuitenkin ihmisten ilmoille siististi ettei tarvitse itse tai muiden hävetä. Joskus kyllä ehdottaa että voisinko laittaa mekon ylle, hän vie yllätyksenä jonnekin ulos. Mutta tuo ei ole puuttumista vaan suotavaa, jotta voin varautua että kyseessä jokin hienompi paikka jonne mennään. Lisäksi shoppaillessa kysyn mielipidettä, että miltä vaatteet näyttävät ylläni. Jotta vältän epäsopivien ja väärän väristen vaatteiden ostamiselta. Jos yksin shoppailen, minulla ei ole aina hyvää silmää. Siis saatan ihastua vaatteeseen, jolloin ostan sen vaikkei se minulle sovi. Ja jälkeen päin kaduttaa. Että mies vaan helpottaa minun pukeutumista. :)

Vierailija
17/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, riisumisessa monesti. Eikä ihme olen kauniimpi kuin 98% AV mammoista !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi