Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvännäkijää paikalla?

Vierailija
11.04.2015 |

Olen kamalan ihastunut yhteen mieheen, jonka tunnen työn kautta. (Emme ole työkavereita.) Vaistoan välillämme suurta sielujen sympatiaa. Mutkan kautta tiedän, että mies on varattu. Kuitenkin hän viihtyy seurassani ja keskustellessamme olemme samoilla linjoilla asioissa; ilmeisesti hänen suhteensa ei ole aivan täysipainoinen ja kenties hän kaihoaa minua.

Jos paikalla on joku näkijä, niin voisitko ystävällisesti kertoa minulle tilanteesta. Kaipaako mies minua? Tuleeko meille suhde? Jos tulee, niin olemmeko onnellisia yhdessä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle vaan neuvoksi "jätä ennenkuin petät"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatte suhteeseen, mutta loppujenlopuksi hän ei ole sitä mitä etsit. Ette ole yhdessä kauan.

T. Selvännäkijä

Vierailija
4/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisitko minullekin? Miten tyttäreni selviää stressaavasta keväästä?

Vierailija
5/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:02"]

Alatte suhteeseen, mutta loppujenlopuksi hän ei ole sitä mitä etsit. Ette ole yhdessä kauan. T. Selvännäkijä

[/quote]

Voiko tuon ymmärtää niin, että tulen löytämään myöhemmin itselleni vielä sopivamman miehen? Nimimerkillä totaalisen kyllästynyt sinkkuuteen. Niin ja kiitos vastauksesta!

Vierailija
6/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs osaisitko vastata mikä minua vaivaa? (kummallinen olo.. olenko vakavasti sairas?)

t:sirius

Vierailija
7/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:12"]

Entäs osaisitko vastata mikä minua vaivaa? (kummallinen olo.. olenko vakavasti sairas?)

t:sirius

[/quote]

ruokavaliossasi on joku pielessä. Mahasi ei kestä jotain syömääsi/juomaasi. Voisiko olla gluteeni. Sitten sinulla ilmeisesti on myös jotain huminaa korvissa/huimausta/outoja ääniä/päänsärkyä... Käänny tässä vaivassa lääkärin puoleen. Näkemykseni mukaan tämä vaiva on selvitettävissä ja korjattavissa. Et ole vakavasti sairas.

Vierailija
8/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö mulle mitään "uutta"?

Vierailija
9/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:07"]

[/quote]

tulee selviämään hyvin. Sinun ja muiden läheisten tukea tarvitaan. Hänen itseluottamuksensa rakoilee nyt, ja hän tarvitsee "pönkitystä" siihen. Riittävä uni ja terveellinen ruokavalio sekä kohtuullinen liikunta ulkoilmassa auttaa häntä jaksamaan.

Vierailija
10/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:07"]

[/quote]

tulee selviämään hyvin. Sinun ja muiden läheisten tukea tarvitaan. Hänen itseluottamuksensa rakoilee nyt, ja hän tarvitsee "pönkitystä" siihen. Riittävä uni ja terveellinen ruokavalio sekä kohtuullinen liikunta ulkoilmassa auttaa häntä jaksamaan.

[/quote]

kiitos!

Vierailija
11/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:07"]

Olen kamalan ihastunut yhteen mieheen, jonka tunnen työn kautta. (Emme ole työkavereita.) Vaistoan välillämme suurta sielujen sympatiaa. Mutkan kautta tiedän, että mies on varattu. Kuitenkin hän viihtyy seurassani ja keskustellessamme olemme samoilla linjoilla asioissa; ilmeisesti hänen suhteensa ei ole aivan täysipainoinen ja kenties hän kaihoaa minua. Jos paikalla on joku näkijä, niin voisitko ystävällisesti kertoa minulle tilanteesta. Kaipaako mies minua? Tuleeko meille suhde? Jos tulee, niin olemmeko onnellisia yhdessä?

[/quote]

valitettavasti näen, että mies on hyvin kiintynyt nykyiseen kumppaniinsa. Tähän liittyy jotain seikkoja kumppanin menneisyydestä.

Vierailija
12/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:18"]

[/quote]

Tuttu ja turvallinen on sinulle ominaista. Uutta näkyy kuitenkin jonkinlaisessa pienessä elämäntaparemontissa ruokavalio/ liikunta/ vaatteet/sisustus? Uusia ihmissuhteita, mutta vasta loppukesästä jotain syvempää sielujen sympatiaa. Paljon turkoosia ja keltaista väriä näkyy kohdallasi :)

Vierailija
13/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:18"]

[/quote]

Tuttu ja turvallinen on sinulle ominaista. Uutta näkyy kuitenkin jonkinlaisessa pienessä elämäntaparemontissa ruokavalio/ liikunta/ vaatteet/sisustus? Uusia ihmissuhteita, mutta vasta loppukesästä jotain syvempää sielujen sympatiaa. Paljon turkoosia ja keltaista väriä näkyy kohdallasi :)
[/quote]

Kiitos. Mitä tarkoitat noilla väreillä?

Vierailija
14/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mulle näkyy...Saanko työn tai pääsenkö kouluun?

Vierailija
15/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:18"] Näetkö mulle mitään "uutta"? [/quote] Tuttu ja turvallinen on sinulle ominaista. Uutta näkyy kuitenkin jonkinlaisessa pienessä elämäntaparemontissa ruokavalio/ liikunta/ vaatteet/sisustus? Uusia ihmissuhteita, mutta vasta loppukesästä jotain syvempää sielujen sympatiaa. Paljon turkoosia ja keltaista väriä näkyy kohdallasi :) [/quote] Kiitos. Mitä tarkoitat noilla väreillä?

[/quote]

en osaa sanoa tarkemmin niiden merkityksestä. Ne korostuvat kohdallasi. Nyt vielä enemmän kun laitoit uuden viestin. Uskon, että tiedät itsekin. Jos et nyt, niin kohta :)

Vierailija
16/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:18"] Näetkö mulle mitään "uutta"? [/quote] Tuttu ja turvallinen on sinulle ominaista. Uutta näkyy kuitenkin jonkinlaisessa pienessä elämäntaparemontissa ruokavalio/ liikunta/ vaatteet/sisustus? Uusia ihmissuhteita, mutta vasta loppukesästä jotain syvempää sielujen sympatiaa. Paljon turkoosia ja keltaista väriä näkyy kohdallasi :) [/quote] Kiitos. Mitä tarkoitat noilla väreillä?

[/quote]

en osaa sanoa tarkemmin niiden merkityksestä. Ne korostuvat kohdallasi. Nyt vielä enemmän kun laitoit uuden viestin. Uskon, että tiedät itsekin. Jos et nyt, niin kohta :)
[/quote]

Auran värit, muuta en keksi.

Vierailija
17/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitetaan selvänäkijä

Vierailija
18/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:38"]

Mitäs mulle näkyy...Saanko työn tai pääsenkö kouluun?

[/quote]

sekä että :) luota itseesi ja ole valmis tekemään paljon töitä, mutta muista levon ja terveellisten elämäntapojen merkitys hyvinvoinnissasi. Olet laiminlyönyt näitä seikkoja liikaa, ja se näkyy nyt hieman negatiivisella tavalla elämässäsi. Nyt on siis ryhdistäytymisen paikka :)

Vierailija
19/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa mun tulevaisuudesta jotain? Miten terveys ja parisuhde? :) Olisin todella kiitollinen <3

Vierailija
20/23 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selvänäkijä, ei selvännäkijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän