Salilla käynti on kyllä ihanan helppoa. Ja lomaa aivoille.
Kommentit (17)
Niin on. Käyn napsimassa peiliselfieitä tissit ja perce tanassa, eikä tule edes hiki.
Mimosa, 18
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Käyn napsimassa peiliselfieitä tissit ja perce tanassa, eikä tule edes hiki.
Mimosa, 18
Tuollaisia ei minun salillani näy. Ap
Kyllä on! Sinne menen kun saan työt pakettiin tältä päivältä.
hyvin tulee uni, kun on kunnon fyysinen rasitus tehty, on ärtymykset poissa ja tyytyväinen olo
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on! Sinne menen kun saan työt pakettiin tältä päivältä.
hyvin tulee uni, kun on kunnon fyysinen rasitus tehty, on ärtymykset poissa ja tyytyväinen olo
Kyllä tuon olotilan voi saavuttaa muillakin keinoin.
Leuanveto-päivä itsellä, 6 kovaa sarjaa lyhyin palautuksin tuli tehtyä. Ei tarvinnut lähteä kotoa, huomenna sitten salille. Joo ja hyvän olon jätti treeni, niin mielelle kuin keholle.
Salityypit on aivot lomalla porukkaa. Varsinkin hormoneja käyttävät tyypit.
Kyllä käyn usein!, nyt vasta kun olen viettänyt enemmän aikaa uuden mieheni kanssa, olen huomannut miten paljon salilla on myös henkisiä vaikutuksia. Yleisfiiliskin on paljon parempi kun käyn salilla.
Plus se että selkäni joka kuulema pitäisi leikata, pysyy salilla käymällä oireettomana.
Otan joskus salilla kuvia, mutta en näytä, lähetä tai postaa niitä mihinkään. Niihin on kiva palata kun haluaa seurata kehitystä. Eli lähinnä ryhtiä ja jäntevyyttä. En käy salilla ulkonäön takia.
N41
Vierailija kirjoitti:
Salilla käydään esim. vastapainoksi aivoja kuormittavalle työlle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Haha jos tuo on se miten pitkälle ajattelusi kykenee, olet itse aivot lomalla porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyn usein!, nyt vasta kun olen viettänyt enemmän aikaa uuden mieheni kanssa, olen huomannut miten paljon salilla on myös henkisiä vaikutuksia. Yleisfiiliskin on paljon parempi kun käyn salilla.
Plus se että selkäni joka kuulema pitäisi leikata, pysyy salilla käymällä oireettomana.
Otan joskus salilla kuvia, mutta en näytä, lähetä tai postaa niitä mihinkään. Niihin on kiva palata kun haluaa seurata kehitystä. Eli lähinnä ryhtiä ja jäntevyyttä. En käy salilla ulkonäön takia.
N41
Joo, et selvästikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Joo, et selvästikään.
mitä osaa tässä et ymmärtänyt, otin PT:n jotta en rikkoisi selkääni lisää ja jo kuukausien päästä 16 vuotiaasta asti kipuillut selkäni oli oireeton.
Pitääkö kaikki tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha jos tuo on se miten pitkälle ajattelusi kykenee, olet itse aivot lomalla porukkaa.
Salihemmot nostelee rautoja. Minä nostan korkeintaan käteistä automaatista. Sellainen eroavaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salihemmot nostelee rautoja. Minä nostan korkeintaan käteistä automaatista. Sellainen eroavaisuus.
Kunto?
Itsekin käyn salilla ja nautin siitä, mutta aivoni tekevät kyllä hirveästi töitä siellä. Prosessoin kaikenlaisia asioita, tunteita ja murheita ja välillä keksin ratkaisuja työongelmiinkin. Sanonkin salilla käymistä terapiakseni.
Läskikasoja ketuttaa salikuvat, kun eivät itse kehtaa edes mennä kuviin tai katsoa peiliin. Parempi sekin käydä salilla ulkonäön takia, koska jos itsestä tuntuu hyvän näköiseltä, tuntuu silloin kaikki muukin paljon paremmalta. Tätä ei ymmärrä jos on itse löysä läskipaska.
Vierailija kirjoitti:
Läskikasoja ketuttaa salikuvat, kun eivät itse kehtaa edes mennä kuviin tai katsoa peiliin. Parempi sekin käydä salilla ulkonäön takia, koska jos itsestä tuntuu hyvän näköiseltä, tuntuu silloin kaikki muukin paljon paremmalta. Tätä ei ymmärrä jos on itse löysä läskipaska.
No olipa taas teoria.
Kaskelottien mielestä suurin synti. Vaikka se parantaa älyttömästi fyysistä ja henkistä terveyttä. Samaan aikana kun läskit mussuttaa keksejä.