Onko kuusi kannettu jo ulos?
Meillä joulu loppu tänään! Kuusi on ulkona ja kotisteet laatikoissa. Olen jäänyt varmasti lasten tasolle, koska minun mielestä joulu oikeasti loppuu siihen kun saan avattua lahjat..
Kommentit (38)
Joulupäivänä jo vietiin varastoon. Yhden päivän oli, aaton vain. Minä olen lapsempi kuin sinä!
Varisee niin kovaa, että heitän tänään pois. Olisin kyllä muuten pitänyt sen loppiaiseen asti.
Kuusi on ainakin loppiaiseen asti.
No ei todellakaan. Saa olla vielä loppiaiseen asti. En tajua ihmisiä joilla joulu loppuu aattoon. Kaikki koristeet heti pois ja ollaan yhden päivän jälkeen jo aivan kyllästyneitä jouluruokaan.
Tekokuuset on hirveitä ja oikea kuusi roskaa liikaa. Ei siis kuusta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lähtee kuusi ulos loppiaisena. Yhä syödään jouluruokia, suklaata ja kuunnellaan joulumusiikkia.
Mulla taas joulumusiikki loppuu tasan tarkkaan aattona.
Ja koko joulu tullut ihan oikeesti aivan surkeesti kirkuttua joulumusiikkia, oli pakko heti kääntää kanavaa kun vingunta alkoi.
50 cm. Valkoinen muovikuusi tossa tökötää ilman koristeita. Taidan pistä jo latikoon ja kellariin viedä säilytys.Vai suoraan kierätyskeskus?On nähnyt joulu jälkee myyvät tekokuusia,jotkut ostaa halvalla , ensijouluun kun on varastointi tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Varisee niin kovaa, että heitän tänään pois. Olisin kyllä muuten pitänyt sen loppiaiseen asti.
Miksi edes otit kuusen kun sen leikkaaminen edistää ilmastonmuutosta? Kerskakulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä lähtee kuusi ulos loppiaisena. Yhä syödään jouluruokia, suklaata ja kuunnellaan joulumusiikkia.
Ja koko joulu tullut ihan oikeesti aivan surkeesti kirkuttua joulumusiikkia, oli pakko heti kääntää kanavaa kun vingunta alkoi.
Joulumusiikkia ei ole. Ne on hirveitä joulurenkutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi on ainakin loppiaiseen asti.
Ainakin. Ja sit katsellaan Nuuttina uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Saa olla vielä loppiaiseen asti. En tajua ihmisiä joilla joulu loppuu aattoon. Kaikki koristeet heti pois ja ollaan yhden päivän jälkeen jo aivan kyllästyneitä jouluruokaan.
Ovat lapsen kärsivällisyydellä varustettuja adhd tapauksia. Äkkiä koristeet laatikkoon ja uuden vuoden hutikka tutina päälle.
Vierailija kirjoitti:
50 cm. Valkoinen muovikuusi tossa tökötää ilman koristeita. Taidan pistä jo latikoon ja kellariin viedä säilytys.Vai suoraan kierätyskeskus?On nähnyt joulu jälkee myyvät tekokuusia,jotkut ostaa halvalla , ensijouluun kun on varastointi tilaa.
Joulu on joka vuosi, joten miksi ihmeessä veisit kierrätyskeskukseen muovisen joulukuusen? Ei voi vaan ymmärtää tätä kuluttamista. Tällainen on ihan hulluutta.
Meidän baarista on vasta neljä kannettu ulos.
On ainakin uuteen vuoteen asti, ehkä loppiaiseen, jos ei ala karista liikaa. Itse asiassa kävin ostamassa siihen tänään uuden valosarjan jossa vähän enemmän valoja kuin tuossa toisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koko joulu tullut ihan oikeesti aivan surkeesti kirkuttua joulumusiikkia, oli pakko heti kääntää kanavaa kun vingunta alkoi.Joulumusiikkia ei ole. Ne on hirveitä joulurenkutuksia.
Suosittelen joskus kuuntelemaan joululauluja niin voi hahmottaa, että suurin osa ei ole mitään renkutuksia, vaan aika hartaita kauniita lauluja.
Nuuttina otan koristeet pois mutta kuusi saa olla valoineen vielä tammikuun loppuun asti. Silloin alkaa olla kivasti kerkkiä ja tulee mukava olo kun kuusi näyttää, että kyllä se uusi kevät ja kasvukausi taas tulevat.
Haemme yleensä kuusen suoraan metsästä, joten se on elinvoimainen kun tulee sisälle eikä ole kaadettu viikkoja ennen joulua. Kerran ostin kuusen myyntipaikalta ja siitä tippuivat neulaset jo ennen vuodenvaihdetta - oli siis ollut kauan kaadettuna.
Meillä on pöytäkuusi, koska ei ole tilaa isommalle, luoja ties kuinka kauan se tuossa tönöttää. Viime vuonna taisin laittaa sen pääsiäisen tienoilla pois, koristeet oli sentään ottanut siitä pois jo tammikuussa.