Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valehteli ettei ole rahaa vaikka on, mitä hittoa!

Vierailija
11.04.2015 |

Siis ihan kummallista taas. Me maksetaan asumismenot puoliksi ja itse olen muutaman kuukauden ikäisen vauvan kanssa nyt kotona ja jonkun aikaa siis pois työelämästä ja silti maksan ihan mukisematta puolet niinkuin ennenkin. Mies ostaa melkein kaikki sapuskat tosin ja on aina ne ostanutkin avokätisesti. Siksi olenkin ihmeissäni kun nyt mies valitti kun jäi niin vähän rahaa laskujen yms. takia tässä kuussa vaikkei edes ollut mitään erityistä menoa...ja näin kun mies jemmasi muutaman tonnin vaatekaappinsa ja esitteli mulle vielä lompakkoaan että kato nyt kun ei jäänyt kuin muutama satku...

Tiedän ettei ole mulle ostamassa esim. jotain yllätystä eli siitä ei ole kyse. Ärsyttää ihan tosi paljon. En voi edes käräyttää miestä valehtelusta koska sitten selviäisi että olen nuuskinut kaapeilla :) 

Mietin vaan että kuinkakohan paljon tuo ukko oikein valehtelee eri asioista kun se on noin helppoa...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu miehen luonteeseen että maksatetaan kaikki ensin naisella kunnes sen rahat on loppu, sitten vasta maksaa omistaan. Näitä miehiä löytyy yllättävän paljon. Ei kannattaisi ikinä suostua pienimmillä tuloilla 50/50 systeemiin, sehän on miehelle kuin kutsu suurempiin petoksiin.

Vierailija
22/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Rahat jemmataan ties minne vaatekaappiin hyllypaperin alle, vaimolle aina vaan huonompaa mokkoa ja kahvikin aivan kylmää. Portoille ostelee kuudenkympin parfyymeja ja kallista sisäpaistia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on vielä pihimpi kuin sinä?

Vierailija
24/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo enemmän sinusta millainen olet, kun sinulta tarvitsee piilotella rahoja ettet niitä veisi.

Vierailija
25/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jokin 13v, joka nähnyt rahaa vain käteisenä. Provoilee nyt ihan väärin. Ettäkö palkka saataisiin aina seteleinä ja ylimääräiset jemmataan kaappiin!

Vierailija
26/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista! Asutteko jossakin muussa maassa vai kuuluuko miehesi johonkin vähemmistöön, jos tonneja käteistä jemmaa? Vai onko hänellä ollut aiemminkin jotain rikollista tai muuta palkon käteistä vaativaa hommaa.

Vierailija
27/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen minäkin juttua, ei kukaan enää nosta palkkaa käteisenä. Saati jemmaa johonkin kaappiin.

Vierailija
28/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh mua ärsyttää yleensäkin tollanen parisuhteen ja kumppanin toimien analysointi muiden kanssa. Miksei voi puhua sille kumppanilleen suoraan, välttyis monelta väärinkäsitykseltä ja harmilta.

Vierailija
29/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:40"]Äh mua ärsyttää yleensäkin tollanen parisuhteen ja kumppanin toimien analysointi muiden kanssa. Miksei voi puhua sille kumppanilleen suoraan, välttyis monelta väärinkäsitykseltä ja harmilta.
[/quote]
Älä ole tekopyhä. Koko av perustuu parisuhteen ja kumppanin toimien analysointiin muiden kanssa.

Vierailija
30/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:01"]Miksi muuten kummastuttaa että kaapissa/kotona rahaa? Mä itse säästän joskus tilille ja joskus ollut itselläkin jossain kaapissa jokunen seteli muuten vain ja jossain vaiheessa vienyt niitä tilille. Vaikka sillon kun saa rahaa lahjaksi isovanhemmilta käteisenä ym. niin voi olla jokunen tonni kaapissa. 

Mä en kuitenkaan pimitä raha-asioitani tai muita asioita ukolta...

-Ap
[/quote]

Olet aikuinen jo pois vanhempien luota pois muuttanut ihminen ja saat isovanhemmiltasi tuhansia euroja käteistä lahjaksi?? Etkä pankkiin viitsi rahojasi viedä ja sinusta on ihan normaalia säilyttää kaapissa tuollaisia rahasummia?

Uskomatonta...

Vierailija
31/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tonneja kaapissa, pitäiskin taas lähteä rajan taakse tankkaamaan.

Vierailija
32/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:40"]Äh mua ärsyttää yleensäkin tollanen parisuhteen ja kumppanin toimien analysointi muiden kanssa. Miksei voi puhua sille kumppanilleen suoraan, välttyis monelta väärinkäsitykseltä ja harmilta.
[/quote]
Älä ole tekopyhä. Koko av perustuu parisuhteen ja kumppanin toimien analysointiin muiden kanssa.
[/quote]

Haha :D No ilmankos on välillä sen sortin tarinaa ja draamaa luettavissa täällä,että ihan hirvittää. Millon epäillään pettämisestä, huumekaupasta ja ties mistä ja toisinaan sitten ihan eroon päädytään, koska av:lla naisten kanssa tehtiin vähän johtopäätöksiä! Mutta sanoin että YLEENSÄKIN, en tarkoittanut nyt vaan tätä palstaa. Itsellä on tapana nostaa samantien kissa pöydälle jos tarvetta on, en sitten tiedä mitenkä sä siitä tekopyhää saat, mutta eipähän tartte päätään vaivata turhaan.

Vierailija
33/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jemmasin käteistä piiloon mieheltä. Mies joi, olisi juonut ihan kaiken jos en olisi laittanut rahaa piiloon. Ei olisi ollut rahaa ruokaan eikä laskuihin. En tiedä mikä sun miehen syy on...

Vierailija
34/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin rahat "loppuivat" kun kyllästyin kustantamaan KAIKEN. Nyt minä sitten vuorostani siipeilen ja hyvältä tuntuu olla kerrankin se joka on elätettävänä. Tosin taidan kyllä jo pian kyllästyä köyhäilyyn.

Vierailija
36/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on lapsi ja menette 50/50 systeemillä? Meillä maksetaan siltä tililtä missä sitä rahaa sattuu olemaan, ei tule ongelmia sen suhteen ketä käytti sokeripalan enemmän kuin toinen.

Vierailija
37/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:25"]

Siis ihan kummallista taas. Me maksetaan asumismenot puoliksi ja itse olen muutaman kuukauden ikäisen vauvan kanssa nyt kotona ja jonkun aikaa siis pois työelämästä ja silti maksan ihan mukisematta puolet niinkuin ennenkin. Mies ostaa melkein kaikki sapuskat tosin ja on aina ne ostanutkin avokätisesti. Siksi olenkin ihmeissäni kun nyt mies valitti kun jäi niin vähän rahaa laskujen yms. takia tässä kuussa vaikkei edes ollut mitään erityistä menoa...ja näin kun mies jemmasi muutaman tonnin vaatekaappinsa ja esitteli mulle vielä lompakkoaan että kato nyt kun ei jäänyt kuin muutama satku...

Tiedän ettei ole mulle ostamassa esim. jotain yllätystä eli siitä ei ole kyse. Ärsyttää ihan tosi paljon. En voi edes käräyttää miestä valehtelusta koska sitten selviäisi että olen nuuskinut kaapeilla :) 

Mietin vaan että kuinkakohan paljon tuo ukko oikein valehtelee eri asioista kun se on noin helppoa...

[/quote]

Kannattaisi istua alas ja jutella vähän teidän perheen rahankäytöstä. Aiotko mennä töihin kun vanhempainvapaa päättyy? Voin sanoa, että et todellakaan pysty maksamaan asumisesta puolia, jos aiot jäädä kotihoidontuelle. Se ei yksinkertaisesti riitä mihinkään. Kysy mieheltä suoraan, mitä rahoja se piilottelee ja miksi. Tuntuu, että sillä on huono omatunto, jos oikein erikseen artikuloi, että kat-so, ei ra-haa, ja levitteli tyhjää lompakkoaan, että varmasti kiinnität huomiosi asiaan. 

Jos mies kieltää kaiken tai syyttää sinua valehtelijaksi, mieti, millaisen ihmisen kanssa taloutta pidät. Jos jäät lapsen kanssa kotiin, teille voi tulla vaikeuksia, jos mies pimittää rahoja ja joudut häneltä niitä anelemaan. Normaalitilanteessa suosin sitä, että kummallakin puolisolla on omat tilit ja rahat, mutta vauva-aika on hieman eri, ja tietysti se, jos toinen jää työttömäksi. 

Vierailija
38/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo ja ulkomailla asutaan, eli siltä osin kai me sitten ollaan jotenkin outoja ja erilaisia teidän mielestä. No miehellä ei ole mitään syytä multa niitä rahoja piilotella koska en ole ikinä tuhlaillut hänen rahojaan, mullahan on omatkin tulot. Mä ostan safkaa noin 200 eurolla kuukaudessa ja mies ostaa noin 500-600 eurolla koska syökin kuin hevonen. Mä en edes yleensä syö sen ostamia safkoja kun en ole mikään erityinen lihansyöjä enkä syö myöskään sitä kaikkea pullamössöä mitä se tänne kantaa.

-Ap

Vierailija
39/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:25"]

[/quote]

Kannattaisi istua alas ja jutella vähän teidän perheen rahankäytöstä. Aiotko mennä töihin kun vanhempainvapaa päättyy? Voin sanoa, että et todellakaan pysty maksamaan asumisesta puolia, jos aiot jäädä kotihoidontuelle. Se ei yksinkertaisesti riitä mihinkään. Kysy mieheltä suoraan, mitä rahoja se piilottelee ja miksi. Tuntuu, että sillä on huono omatunto, jos oikein erikseen artikuloi, että kat-so, ei ra-haa, ja levitteli tyhjää lompakkoaan, että varmasti kiinnität huomiosi asiaan. 

Jos mies kieltää kaiken tai syyttää sinua valehtelijaksi, mieti, millaisen ihmisen kanssa taloutta pidät. Jos jäät lapsen kanssa kotiin, teille voi tulla vaikeuksia, jos mies pimittää rahoja ja joudut häneltä niitä anelemaan. Normaalitilanteessa suosin sitä, että kummallakin puolisolla on omat tilit ja rahat, mutta vauva-aika on hieman eri, ja tietysti se, jos toinen jää työttömäksi. 

[/quote]

Olen todellakin miettinyt että pitäisi sanoa hänelle että alan maksaa vähemmän yhteisistä menoista juurikin tuon takia. Aion olla kotona noin vuoden. Täällä vauvan hoitopaikka maksaa 500 kuukaudessa kunnes täyttää 3 jolloin se alkaa olla vain satasen kuussa, eli säästetäänhän me siinäkin kun olen kotona. Normisit olen pienipalkkainen joten parempi olla nyt vähän aikaa himassa.

Mitä tarkoitit huonolla omalla tunnolla? Että hänellä olisi ikävä olo kun valehtelee? No enpä tiedä kun se niin sujuvast sujui, ja varsinkin kun eilen illalla vielä sanoi että jos ruokarahat ei riitä tässä kuussa niin voi pyytää pomoltaan ennakkoa. Inhottava tilanne, ekaa kertaa kun joudun tämmöisen eteen. Mies on nimenomaan aina ollut reilunoloinen...

Vierailija
40/47 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä euromaassa maksetaan vielä palkka käteisellä jostakin laillisesta työstä? Ehkä huono omatunto tuli juuri siitä, että se ei ollut rehellistä rahaa.