Mistähän saisin apua?t.ammattivalittaja
Alan olla samaa mieltä palstan kanssa, taidan tarvita apua tähän huomionhakuisuuteen.
Kommentit (17)
Soita terveysasemalle ja kerro, että tarvitset jotakin apua pään sisäisiin ongelmiin ja niiden selvittämiseen.
Mutta olen käynyt terapiassa jo vuosia. Ei siitä ole apua, sinne ne kuitenkin ohjaisivat.ap
Ala pitämääm ammattivalittajan blogia
Kiva imitaatio, mutta kirjoitustyyli paljastaa :D.
Mitä sinne blogiin kirjoittaisin, ei mun elämässä ikinä tapahdu mitään.ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:50"]Mitä sinne blogiin kirjoittaisin, ei mun elämässä ikinä tapahdu mitään.ap
[/quote]
no kyllä sä nyt voit valittaa vaikka siitä kuinka äasän maito on kallimpaa kun liiterin
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:48"]
Kiva imitaatio, mutta kirjoitustyyli paljastaa :D.
[/quote]
Ihan samalla tavalla olen aina kirjoittanut.ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:50"]Mitä sinne blogiin kirjoittaisin, ei mun elämässä ikinä tapahdu mitään.ap [/quote] no kyllä sä nyt voit valittaa vaikka siitä kuinka äasän maito on kallimpaa kun liiterin
[/quote]
En mä varmaan osaisi sellaista blogia perustaa.ap
Se on ihan sama mitä me sulle tälläkin kertaa ehdotetaan, aina sulta löytyy syy miksi se ei käy. Sä nautit liikaa tuosta valittamisesta ja elämäsi kurjuudesta.
Buddhalaisuus saa huomiosi pois omasta navasta. Kannattaisko kokeilla?
Turhaan ap yrität matkia minua.t.ammattivalittaja
Olen lukenut muutaman aloituksesi ja minusta sinun kattaisi elää vain oma elämäsi, joka sinulle on annettu. Sinulla tuntuu olevan kaikki hyvin, mutta et saa siitä huolimatta potkua elämääsi, vaikka sinulla on lähelläsi rakkaita ihmisiä. Sinulla on pieni lapsi, joka tarvitsee kaiken huomion, toisin kuin virtuaalimaailmasi. Samoin miehesi. Unohtamatta vanhempiasi.
Täällä roikkuminen ja valittaminen tuskin antaa pienintäkään iloa elämääsi, vaan tekee elämästäsi tyhjän. Lähde liikkeelle, käy kävelemessä ja anna läheisille paljon rakkautta. Kun annat läheisille, tulet saamaan monin kertaisesti takaisin, joka tekee elämäsi onnellisen ja nautinnollisen, eikä syytä valittamiseen enää ole. Onnellista matkaa.
Tuskin saat mistään apua, sillä olet äärettömän ITSEKÄS ja ITSEKESKEINEN. Piehtaroit itsesäälissä ja valitat - miten kukaan ei elä elämääsi sinun puolestasi tai tee sinusta onnellista. Miten kukaan sitä voisi tehdäkkään, kun et edes itse ole onnellinen, vaikka sinulla on kaikki onnen eväät käytettävissä.
Kuolinvuoteella on turha katua ja valittaa, kuinka vähän aikaa vietit läheiseni kanssa tai kuinka vähäiset eväät annoin lapseni tai kuinka en nauttinut läheiseni rakkaudesta, vaan senkin ajan olin käyttänyt virtuaalimaailmassa valittamiseen, vaikka kaikki onnellisen elämän elementit olviat käden ulottuvilla.
Elämä tarjotaan ihmiselle vain kerran ja se on ainutlaatuinen. Jos sen jättää elämättä, ketä muuta siitä voi syyttää kuin itseään, kun onnen avaimet on omissa käsissä. Murjota, valita, ole kiukkuinen ja onneton, jos se tekee sinun onnelliseksi, mutta ethän tarjoa sitä muille.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 09:51"]
Turhaan ap yrität matkia minua.t.ammattivalittaja
[/quote]
Aina joku yrittää esiintyä minuna.ap