Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistähän saisin apua?t.ammattivalittaja

Vierailija
13.02.2015 |

Alan olla samaa mieltä palstan kanssa, taidan tarvita apua tähän huomionhakuisuuteen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 09:51"]

Turhaan ap yrität matkia minua.t.ammattivalittaja

[/quote]

Aina joku yrittää esiintyä minuna.ap

Vierailija
2/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveysasemalle ja kerro, että tarvitset jotakin apua pään sisäisiin ongelmiin ja niiden selvittämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen käynyt terapiassa jo vuosia. Ei siitä ole apua, sinne ne kuitenkin ohjaisivat.ap

Vierailija
4/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tositeeveeseen

Vierailija
5/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pitämääm ammattivalittajan blogia

Vierailija
6/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi on hyvä idea, kannatan!

Vierailija
7/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva imitaatio, mutta kirjoitustyyli paljastaa :D.

Vierailija
8/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinne blogiin kirjoittaisin, ei mun elämässä ikinä tapahdu mitään.ap

Vierailija
9/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:50"]Mitä sinne blogiin kirjoittaisin, ei mun elämässä ikinä tapahdu mitään.ap
[/quote]

no kyllä sä nyt voit valittaa vaikka siitä kuinka äasän maito on kallimpaa kun liiterin

Vierailija
10/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:48"]

Kiva imitaatio, mutta kirjoitustyyli paljastaa :D.

[/quote]

Ihan samalla tavalla olen aina kirjoittanut.ap

Vierailija
11/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:50"]Mitä sinne blogiin kirjoittaisin, ei mun elämässä ikinä tapahdu mitään.ap [/quote] no kyllä sä nyt voit valittaa vaikka siitä kuinka äasän maito on kallimpaa kun liiterin

[/quote]

En mä varmaan osaisi sellaista blogia perustaa.ap

Vierailija
12/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mitä me sulle tälläkin kertaa ehdotetaan, aina sulta löytyy syy miksi se ei käy. Sä nautit liikaa tuosta valittamisesta ja elämäsi kurjuudesta.

Vierailija
13/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buddhalaisuus saa huomiosi pois omasta navasta. Kannattaisko kokeilla?

Vierailija
14/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan ap yrität matkia minua.t.ammattivalittaja

Vierailija
15/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalta.

Vierailija
16/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut muutaman aloituksesi ja minusta sinun kattaisi elää vain oma elämäsi, joka sinulle on annettu. Sinulla tuntuu olevan kaikki hyvin, mutta et saa siitä huolimatta potkua elämääsi, vaikka sinulla on lähelläsi rakkaita ihmisiä. Sinulla on pieni lapsi, joka tarvitsee kaiken huomion, toisin kuin virtuaalimaailmasi. Samoin miehesi. Unohtamatta vanhempiasi.

Täällä roikkuminen ja valittaminen tuskin antaa pienintäkään iloa elämääsi, vaan tekee elämästäsi tyhjän. Lähde liikkeelle, käy kävelemessä ja anna läheisille paljon rakkautta. Kun annat läheisille, tulet saamaan monin kertaisesti takaisin, joka tekee elämäsi onnellisen ja  nautinnollisen, eikä syytä valittamiseen enää ole.  Onnellista matkaa.

Vierailija
17/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saat mistään apua, sillä olet äärettömän ITSEKÄS ja ITSEKESKEINEN. Piehtaroit itsesäälissä ja valitat - miten kukaan ei elä elämääsi sinun puolestasi tai tee sinusta onnellista. Miten kukaan sitä voisi tehdäkkään, kun et edes itse ole onnellinen, vaikka sinulla on kaikki onnen eväät käytettävissä.

Kuolinvuoteella on turha katua ja valittaa, kuinka vähän aikaa vietit läheiseni kanssa tai kuinka vähäiset eväät annoin lapseni tai kuinka en nauttinut läheiseni rakkaudesta, vaan senkin ajan olin käyttänyt virtuaalimaailmassa valittamiseen, vaikka kaikki onnellisen elämän elementit olviat käden ulottuvilla.

Elämä tarjotaan ihmiselle vain kerran ja se on ainutlaatuinen. Jos sen jättää elämättä, ketä muuta siitä voi syyttää kuin itseään, kun onnen avaimet on omissa käsissä. Murjota, valita, ole kiukkuinen ja onneton, jos se tekee sinun onnelliseksi, mutta ethän tarjoa sitä muille.