Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat ilman kumia (1 yö)

Vierailija
10.04.2015 |

Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?

Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä.

Omia pohdintoja (en pidä näistä ajatuksista oikein mitään tyhjentävänä..):

* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)

* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)

* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)

* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))

Siispä - miksi ihmeessä?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ehdotat kumin laittamista? Vaikutat siltä, että et itse hala käyttää sitä? Sulla on se jossain takin taskussa h-hetkellä? Eivät halua keskeyttää. Jos et halua sukupuolitauteja itsellesi, niin käytä kondomia... 

Vierailija
22/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se vähentää nautintoa. Lasta en ole hankkimassa. Ne on tehty jo. Mulla on ehkäisy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on samanlainen, syö pillereitä. Todella tyhmästi tekee mielestäni, ällöttää.

Vierailija
24/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on vain niin sinisilmäisiä eivätkä tajua, kuinka yleisiä taudit on. Yksi ystävä sai pari kuukautta sitten mieheltä herpeksen sekä klamydian, kun ei halunnut käyttää kortsua. Katuu sitä nyt.

Vierailija
25/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, oikeastikko joku nainen haluaa ilman kumia yhdenyön jutun kanssa. Siis mitä helvettiä ::D En itsekkään keksi mitään syytä? Yleensä ne ovat miehiä jotka haluavat ilman kumia ja nainen suostuu painostuksesta. Tuollaista en ole koskaan kuullut, että joku nainen julistaisi ei kumille.

Vierailija
26/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas naisena törmäsin sinkkuaikana miehiin, jotka yrittivät jopa valheellisesti paljaalla painaa, vaikka huolehdin aina kortsuista. Helvetti muhun ei mitään klamydiakeppiä sisään pistetä ilman kumia. Aina se perinteinen "ei mulla mitään oo"
"Ai koska kävit testeissä? "
"No hei älä viitti, ei mulla ikinä oo ollu mitään"
"Joo tää oli tässä"

Vierailija
27/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetäänkö kuule siitä liikkeelle miksi SINÄ suostut laittamaan sen paljaan kikkelisi rönttöseen?

Vierailija
28/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia naisia oikein keräilet? Normaalilla järjellä varustettu ihminen ei käyttäydy noin vastuuttomasti: Henkilö, joka suostuu suojaamattomaan seksiin tuntemattoman kanssa ei kovin paljoa välitä seksuaaliterveydestään. Sellaisen kanssa saat hyvin todennäköisesti jonkin taudun.

Vierailija
29/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa edelliseen; oikeastaan olen kuullut sellaisista, että ollaan niin humalassa ja ajatellaan ettei kerta ilman kumia mitään tee. Eli homma on paljon nopeampaa ja helpompaa ilman kumia!

Vierailija
30/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa lapsen tai klamydian.

Vierailija
31/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10 jatkaa. Tajuaako kukaan, että olemalla ilman kumia yhden kanssa, on samalla ilman kumia mahdollisesti kymmenen toisen kanssa sen yhden välityksellä. Riski saada tauti on ISO. Klamydiakin on miehillä oireeton. Vaikka kuinka haluaisi vauvaa, ei riski ole taudin väärti.

Vierailija
32/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri pyöräytti äskettäin mukulan jollekin random baaripanolle. Vauva näyttäisi olevan huomattavasti tummempi kuin katraan muut lapset, jotka hekin ovat ilmeisesti usealle eri isälle.

Vierailija
33/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus harrastan seksiä, niin siinä ei kyllä mitään kumeja kysellä eikä sallita. Yhtä hyvin voisi suudella lasin läpi.

-Mies 29v-

Vierailija
34/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vakiintumista minulla oli viisi yhdenyönjuttua ja kertaakaan ei käytetty kumia. Usein syynä oli se, etten tajunnut omalta humalatilaltani että pokaamani urokset eivät ehkä olleet mitään unelmavävyjä vaan kuvittelin tyypit joksikin mormoneiksi, jotka olen vietellyt ensimmäistä kertaa. Kondomin vaatiminen tuntui myös "epäcoolilta", olin aika kokematon ja kuvittelin, etteivät miehet suostuisi olemaan ilman (kyllä, olin myös aika epätoivoinen humalassa). Mitään järjellistä syytä tähän tyhmyyteen ei ollut, laiskuutta, huonoa arvostelukykyä ja naiiviutta. Viimeiseltä löydöltä sainkin sitten klamydian muistoksi. Läksy opittu.

Vierailija
35/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:03"]

Nainen haluaa lapsen tai klamydian.

[/quote]

veikkaan kuitenkin ekaa.

Vaikka olisikin muu ehkäisy käytössä, se kumi on kyllä ehdoton tautien takia.

Vierailija
36/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain sata kertaa parempaa paljaalla kuin kumilla. Toki täysin vieraiden kanssa tulee kumia käytettyä mutta sitten kun hiukankin tunnetaan sellaiset pois vain. Ja se tunne kun spermat lentävät sisälle ei voita mikään ja varsinkin kun tulee toisia kieroksia niin vanhat mällit tuovat upean liukkauden.

Vierailija
37/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuohon liittyy humalatila, millä voi olla oma vaikutuksensa asiaan.

Vierailija
38/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koska olet käynyt viimeksi sukupuolitautitesteissä? Pliis, kerro mulle, että olet aina vetänyt sen kumin päälle ennen kuin tunget sen heppisi tautipilluun?

Vierailija
39/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vauvan. Enkä mä ainakaan mitään tauteja ole saanut, tosin miehetkin on olleet sitä tasoa, että tuskin saaneet keltään muulta. Elareiden perässä tuskin kukaan on, minimielarithan tossa tilanteessa vaan saa ja ne on lapsesta koituvissa kuluissa ja tulonmenetyksissä ihan pisara meressä.

Vierailija
40/95 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="10.04.2015 klo 23:06"]

Jos joskus harrastan seksiä, niin siinä ei kyllä mitään kumeja kysellä eikä sallita. Yhtä hyvin voisi suudella lasin läpi.

-Mies 29v-

[/quote]

Tuli paha mieli tästä. Katkera lassukka hiekoittaa itse viimeisetkin mahiksensa saada pesää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän