Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat ilman kumia (1 yö)

Vierailija
10.04.2015 |

Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?

Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä.

Omia pohdintoja (en pidä näistä ajatuksista oikein mitään tyhjentävänä..):

* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)

* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)

* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)

* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))

Siispä - miksi ihmeessä?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin paljon helpompaa ja parempaa. Myös naisille siemensyöksyn kokeminen on tärkeää. Tietysti tautiriski on pidettävä mielessä

Vierailija
82/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Mistä kuvittelet?

Joka ottaa yhdeltä paljaalla ottaa toiseltakin. Nice. Kuppa, hiv, ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin sanoa että miehen laukeaminen sisään on parasta seksissä. Kun olin pitkään sinkkuna, kerran erehdyin antamaan uudelle sänkykaverille ilman kondomia ihan vaan kasvaneen himon takia.

Vierailija
84/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan siinä kiihkossa kiinnosta lähteä hakemaan kumia kaapista tai välttis edes laittaa päälle.

Haluaa vaan munan sisään NYT, ei kohta.

Eli aivot menee johonkin luolanaismoodiin ja sanoo järjelle heipat.

Siksi minulla onkin kuparikierukka, kun en voi luottaa siihen, että kumin muistaisin tai mieskään muistaisi, ja mitään hormoneja en suostuisi itseeni tunkemaan.

Ottaisin mieluummin vaikka viisi vahinkolasta, kuin söisin pillereitä.

Niin muuten, tuli tästä mieleen; miehet ottaa kyllä aikamoisen riskin kun panee paljaalla ja laukeaa sisään naiseen, jonka ehkäisystä eivät tiedä mitään.

Multa ei ole yksikään -korostan YKSIKÄÄN- mies ikinä, koskaan elämäni aikana kysynyt, käytänkö jotain ehkäisyä.

Ja ainoastaan yksi on ehdottanut kumia (jota en halunnut, vaan vänkäsin ettei tarvitse), kukaan muu ei ole käyttänyt kumia, ei ehdottanut kumia eikä kysellyt myöskään minun ehkäisystäni mitään.

Eli aikamoisen riskin ovat ottaneet!

Joidenkin näiden tiedän haaveilleen lapsesta ja ovat siitä (isyyshaaveista) minullekin puhuneet eli kumitta vetäminen ja sisään laukeaminen on loogista, mutta suurinosa tuskin on isyydestä haaveilleet.

Vierailija
85/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutin edellistä, tavataanko?

Vierailija
86/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes sain peukun, no tavataan tietysti!

Vierailija
87/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, voit saada muutakin kuin peukkua, if you know, what I mean...

Vierailija
88/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, voit saada muutakin kuin peukkua, if you know, what I mean...

Sori, en oikeesti halua mitään muuta kuin nettipeukkua miehiltä, jotka panee kaikkia keltä vaan saa ilman kumia.:D

Vierailija
89/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaali on turvallinen, kun peräsuolessa on niin vahvat mikrobit.

Vierailija
90/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on huuliherpes, kun on ottanut niin paljon miehiltä suihin

Vierailija
91/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi anaali ei olisi turvallinen?

En ole ikinä kuullut, että kellekään olisi käynyt mitään kun on anaalia harrastettu.

No, netin keskustelupalstoilla tietysti kiertää näitä urbaanilegendoita menetetystä pidätyskyvystä, mutta oikeassa elämässä en ole ikinä kuullut, että kenellekään olisi tullut mitään seuraamuksia.

Vierailija
92/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi anaali ei olisi turvallinen?

En ole ikinä kuullut, että kellekään olisi käynyt mitään kun on anaalia harrastettu.

No, netin keskustelupalstoilla tietysti kiertää näitä urbaanilegendoita menetetystä pidätyskyvystä, mutta oikeassa elämässä en ole ikinä kuullut, että kenellekään olisi tullut mitään seuraamuksia.

Minä luulen että kyseinen tolvana väittää anaalin olevan turvallinen vaihtoehto tauteja pelkäävälle. Tai sitten kyseessä ei ole tolvana vaan provo/trolli/vitsi

Vierailija
93/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan siinä kiihkossa kiinnosta lähteä hakemaan kumia kaapista tai välttis edes laittaa päälle.

Siksi minulla onkin kuparikierukka, kun en voi luottaa siihen, että kumin muistaisin tai mieskään muistaisi, ja mitään hormoneja en suostuisi itseeni tunkemaan.

Niin muuten, tuli tästä mieleen; miehet ottaa kyllä aikamoisen riskin kun panee paljaalla ja laukeaa sisään naiseen, jonka ehkäisystä eivät tiedä mitään.

Multa ei ole yksikään -korostan YKSIKÄÄN- mies ikinä, koskaan elämäni aikana kysynyt, käytänkö jotain ehkäisyä.

Ja ainoastaan yksi on ehdottanut kumia (jota en halunnut, vaan vänkäsin ettei tarvitse), kukaan muu ei ole käyttänyt kumia, ei ehdottanut kumia eikä kysellyt myöskään minun ehkäisystäni mitään.

Joidenkin näiden tiedän haaveilleen lapsesta ja ovat siitä (isyyshaaveista) minullekin puhuneet eli kumitta vetäminen ja sisään laukeaminen on loogista, mutta suurinosa tuskin on isyydestä haaveilleet.

Voin luolaMIEHENÄ kertoa itsen näkökulmaa. Aivot menee miehelläkin jonkinlaiseen luolamiesmoodiin. Uskon kertomaasi, koska omallekin elämälle on mahtunut muutamia naisia, joiden kanssa tosiaan ei ehkäisyasioista ollut yhtään mitään puhetta. Kortsu oli mielessä juuri siihen hetkeen asti, kunnes terska hieroi vakoa. Kortsuajatukset hävisi samantien kun terska liukuu koloon. Muistan jopa erikseen ajatelleeni, että tämä on todella helppoa. Harva nainen myöskään sanoo yhtään mitään sisään tulemisesta. Tämä tietysti luolamiehen päässä kääntyy luvaksi tulla sisään. Jokunen nainen on jopa suoraan sanonu, anna tulla vain. Miehellä on kuitenkin vain yksi tarkoitus. Levittää siementään niin paljon kuin mahdollista. Eiköhän luonto ole ihan ymmärrettävästi kytkeny päästä kaiken järjellisen ajattelun pois, tavoitteen toteuttamiseksi. Miehen mielessä kohdunsuulla oleva terskan nuppi on jo suuri ”voitto”. Sinne siemenen sylkeminen on jackpot. Halusi sitä tai ei.

Jos nainen ei halua siementä sisäänsä. Naisen ei kannata päästää paljasta vehjettä sisäänsä. Kortsua pitää käyttää. Miehellä ei välttämättä ole asiaan kontrollia.

Vierailija
94/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin luolaMIEHENÄ kertoa itsen näkökulmaa. Aivot menee miehelläkin jonkinlaiseen luolamiesmoodiin. Uskon kertomaasi, koska omallekin elämälle on mahtunut muutamia naisia, joiden kanssa tosiaan ei ehkäisyasioista ollut yhtään mitään puhetta. Kortsu oli mielessä juuri siihen hetkeen asti, kunnes terska hieroi vakoa. Kortsuajatukset hävisi samantien kun terska liukuu koloon. Muistan jopa erikseen ajatelleeni, että tämä on todella helppoa. Harva nainen myöskään sanoo yhtään mitään sisään tulemisesta. Tämä tietysti luolamiehen päässä kääntyy luvaksi tulla sisään. Jokunen nainen on jopa suoraan sanonu, anna tulla vain. Miehellä on kuitenkin vain yksi tarkoitus. Levittää siementään niin paljon kuin mahdollista. Eiköhän luonto ole ihan ymmärrettävästi kytkeny päästä kaiken järjellisen ajattelun pois, tavoitteen toteuttamiseksi. Miehen mielessä kohdunsuulla oleva terskan nuppi on jo suuri ”voitto”. Sinne siemenen sylkeminen on jackpot. Halusi sitä tai ei.

Jos nainen ei halua siementä sisäänsä. Naisen ei kannata päästää paljasta vehjettä sisäänsä. Kortsua pitää käyttää. Miehellä ei välttämättä ole asiaan kontrollia.

Niin siis kuten tuossa kirjoitin, en itse nimenomaan halua kortsua eikä rehellisesti sanottuna ole tullut koskaan mieleenkään, että voisi tulla muualle kuin sisälle.

Siis seksin aikana tai sen jälkeen.

Ihmettelin vaan miesten välinpitämättömyyttä, kun luovuttavat sukusolunsa noin helposti naisen käyttöön ilman, että edes tietävät onko naisella mitään ehkäisyä.

Mieshän ei voi sitten enää millekään mitään kun siemenet on naiselle annettu, ja itse ainakin ajattelen, että lapsi on lähtökohtaisesti lahja, mutta ei ne miehet tätäkään ole tienneet (suhtautumistani lapsiin) eli aika riskillä on kyllä pelanneet.:D

Ja minulla vieläpä on jo yksi ns. vahinkolapsi, ja kaikki nämä miehet tienneet siitä.

Eli olisi voinut olettaa, etten ole välttämättä aborttia tekemässä, kun en aikaisemminkaan tehnyt.

Mutta varmaan joo sama moodi tulee miehillekin ja järki häviää, vaikka normaalisti tietää ettei kannattaisi.

Miehellehän suojaamaton yhdyntä on suurempi riski kuin naiselle, koska miehellä ei ole enää mitään sananvaltaa sukusolujensa kohtaloon sen jälkeen, kun ne on naisen sisään laitettu.

Ne on naisen käsissä sitten.

Vierailija
95/95 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kuten tuossa kirjoitin, en itse nimenomaan halua kortsua eikä rehellisesti sanottuna ole tullut koskaan mieleenkään, että voisi tulla muualle kuin sisälle.

Siis seksin aikana tai sen jälkeen.

Ihmettelin vaan miesten välinpitämättömyyttä, kun luovuttavat sukusolunsa noin helposti naisen käyttöön ilman, että edes tietävät onko naisella mitään ehkäisyä.

Mieshän ei voi sitten enää millekään mitään kun siemenet on naiselle annettu, ja itse ainakin ajattelen, että lapsi on lähtökohtaisesti lahja, mutta ei ne miehet tätäkään ole tienneet (suhtautumistani lapsiin) eli aika riskillä on kyllä pelanneet.:D

Ja minulla vieläpä on jo yksi ns. vahinkolapsi, ja kaikki nämä miehet tienneet siitä.

Eli olisi voinut olettaa, etten ole välttämättä aborttia tekemässä, kun en aikaisemminkaan tehnyt.

Mutta varmaan joo sama moodi tulee miehillekin ja järki häviää, vaikka normaalisti tietää ettei kannattaisi.

Miehellehän suojaamaton yhdyntä on suurempi riski kuin naiselle, koska miehellä ei ole enää mitään sananvaltaa sukusolujensa kohtaloon sen jälkeen, kun ne on naisen sisään laitettu.

Ne on naisen käsissä sitten.

Sitä minäkin luolamies tarkotin. En tiedä onko täällä palstalla kovinkaan moni oikeasti seksiä harrastanut. Tuntuu, että täällä kokoontuu jokin outo raamattupiiri, joka suunnittelee elämässään joka ikisen askeleen etukäteen ja pysyvät selkeässä pyhässä suunnitelmassaan joka tilanteessa. Oikeassa elämässä se vain ei ole sellaista. Oikeassa elämässä minä olen päätynyt naisen kanssa sänkyyn siten, että huomasin siinä jo touhun lämmetessä, että käytän nykysin kännykkäkoteloa ja applepayta enkä lompakkoa. Ei ole kortsuja mukana enää kätsysti. Kuitenkaan siinä oli touhu niin pitkällä, ettei sitä viitsinyt keskeyttääkään. Nainen vaikuttaa myös erittäin anteliaalta ja halukkaalta. Siinä kävi tuossakin juuri niinkuin luonto sen asian tahtoi. Sukusolut lensi sinne naisen syvyyksiin ja vielä kolmeen kertaan sille illalle/yölle. Kyllä sitä epäilystä on ollut itsellänikin, että myös naisilla tulee jokin alkukantainen moodi päälle. Kun kyrvän nuppi kiimalimaa sylkevänä sielä vaossa jo kutittelee, se aukko aukeaa ja haluaa loputkin limat sisään. Ainakin miehellä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi